2021-03-27, 08:03
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokstavochsiffra1
Den här kvinnan har alltså frivilligt knullat med Göran Lambertz?

Sjukt.
Nej

Antagligen så knullar hon med en random gubbe eller så sätter hon upp för att frame'a sveriges mäktigaste juridik-gubbe för våldtäkt så hon kan casha in feta pengar och sedan se hennes överman åka in på kåken medans hon låtsas vara ledsen.

Lambertz är äckligt gubbslem så det var där hennes sikte var.. enkelt att sätta dit honom och det såg man ju tydligt: Han var ju till och med häktad 14 dagar!

Han: Gubbslem
Hon: Narcissist och en klockren sådan.

Denna bruden är varken psykopat/sociopat eller har någon psykos.. Hon vet vad hon sysslar med för att få som hon själv vill.
Citera
2021-03-27, 08:06
Medlem
dengo.dajordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men han har pengar och inte minst makt! Det gör att hans utseende tripplas minst. Gör att unga studentskor söker sig till honom för "råd" och "vägledning".

Enig.

Det är hela grunden i #metoo rörelse, fruntimmer dras till makt i första hand, som oftast kommer hand i hand med pengar och möjligheter, fruntimmer använder gärna slidan för att bana sig vägen i livet, de går gärna ner på knäna och sväljer och tömmer mjölkdepåerna och särar på benen utan knot.

Senare när de blir dumpade eller inte får som de vill, falskanmäler.

Eller som i det här utstuderade fallet där fruntimmret ville skada honom.

Plus att det kryllar av manginas som stöttar fruntimmren sin misandriska beteende. Vi upplever tragiska tider. Men inget varar för evigt.

Bra att GL kunde krossa som en kackerlacka den falskanmälningsbenägna misandriska feministopportunisten .
Citera
2021-03-27, 08:08
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men allt det kunde man väl gjort INNAN! Inget vidare betyg alls för inte minst åklagaren. Att häkta en person är det grövsta man kan göra.
Jag håller såklart med dig, men tänk om vi haft en poliskår som inte alls hade orkat bry sig att kolla upp målsägandens radering av meddelanden och filer. Sedan är det i och för sig åklagaren som beslutar om häktning (eller rättare sagt, vänder sig till rätten) men här jobbade polisen på och när de insåg att målsäganden ljugit och manipulerat, ja då blev det jobbigt för åklagaren. I den normala av världar hade media granskat henne och manipulationen, men det här är ju Sverige, så här får Lambertz fortsätta försöka tvätta bort stämpeln som våldtäktsman trots nedlagt utredning.
Citera
2021-03-27, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-hund temporär
Våldtäkt enligt vår senaste nyspråkligt reformerade postmoderna lagstiftning behöver varken ha våld eller täkt i sina beståndsdelar.

Lambertz skulle t ex kunnat ha blivit utsatt för någon intim form av sexuellt ofredande av kvinnan, vilket åtminstone om könen på kontrahenterna hade varit de omvända numera kunde ha rubricerats som "våldtäkt". Full och vanmäktig var han ju också...
Nu har dom iallafall skämt ut sig båda två. Både GL och EA.
Citera
2021-03-27, 08:17
Medlem
Doldakamerans avatar
Kan någon ge mig en länk till filmen med E A
Obs inte portrfilmen utan jag vill ha den med sång till .
Tack på förhand
Citera
2021-03-27, 08:25
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doldakameran
Kan någon ge mig en länk till filmen med E A
Obs inte portrfilmen utan jag vill ha den med sång till .
Tack på förhand
I den här är hon bara listad som ”Actor”, men den har en passande titel - Man, think before you act!

https://www.facebook.com/566875822/posts/10153851201790823/?d=n
Citera
2021-03-27, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
JA. En dubbelhjälte!

Först sätta ljuset på skevheter i lag och rättstillämpning, främst då det gäller sexbrott.
Kanske lyckas att få en korrigering på vad feminazirörelsen i riket har lyckats med att ställa till med, under de senaste tjugo åren?

Och sedan ger han ädelt bort det "gage" som han högst evtlt kommer att lyckas klämma ur moder svea/fru justitia, maa av en sannolikt ogrundad häktning.

Göran Rules!!!
Jag tycker han kunde ha frågat svenska folket först vad vi tycker om det. Jag tycker han skulle flytta tillbaks till Kisa och där knulla hur många han vill så vi får lite lugn och ro i övriga landet. Ungefär som Snoddas, ialla torp i alla byar hade jag en liten vän. Det var inget märkvärdigt med det när det gällde Snoddas. Bättre okänd än ökänd.
Citera
2021-03-27, 08:43
Medlem
Doldakamerans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
I den här är hon bara listad som ”Actor”, men den har en passande titel - Man, think before you act!

Det var inte den filmen jag tänkte på.
Har dessutom inte Facebook.
Citera
2021-03-27, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult

Fan vad läcker hon är ändå! Jag vill gärna knulla henne. Någon som vet om hon är aktiv som eskort?
Citera
2021-03-27, 08:45
Medlem
Doldakamerans avatar
Länk till typ hyllningssång till EA

Jag vet att den länkats många gånger ,men hittar den inte.
Tråden är ju ganska lång.
Citera
2021-03-27, 08:52
Medlem
Letar som tusan efter klippet från SVT med hela pressträffen som nu är borttaget.
Har någon en länk till det så man kan se hela?
Citera
2021-03-27, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iblisazazel
Många här verkar "förbryllade" över att kvinnan (EA) har knullat Lambertz. "Varför skulle hon knulla en gammal gubbe" etc... Lika mycket tjafsas det om varför knullkungen Lambertz inte bara knullar kärringar i sin egen ålder (för det måste man ju göra om man blir äldre, bara knulla gamla Agda). Jävla teater

Vi vet alla att kvinnor ofta knullar av helt andra saker än sexuell attraktion. Dom knullar om mannen har pengar. Dom särar på benen nästan per automatik om det är en kändis etc. Dom knullar för karriär, dom knullar för att få som dom vill. Vi vet alla att det är så och om någon påstår annat så ljuger den av politiska motiv. Samhället har hittat på skit som "kärlek vid första ögonkastet" för att kamouflera verkligheten. Sanningen är att vi är däggdjur och i däggdjursvärlden fungerar det ofta så att honan parar sig utefter status i flocken, hanens möjligheter till försörjning etc medans hannen försöker para sig med så många honor som möjligt (gäller i människans värld också). Är det en slump att Gyllenhammar har en 38 år yngre kvinna medans alla andra normala fattigpensionär-85 åringar INTE har det? Självklart inte.

Så att en ung kvinna knullar kändisgubbe med pengar och att gubbe vill knulla unga honor är med andra ord helt naturligt beteende. Dessutom i detta fall verkar det som om kvinnan försökt sätta dit knullkung Lambertz.

Allt detta är så jävla basic så sluta låtsas vara förvånade allihopa

Instämmer! Vet inte vad en del folk lever i för värld
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in