Citat:
Ursprungligen postat av
stockcock
Av det jag hört på stan, för flera år sedan, när jag samtalat med personer som rört sig i kretsarna, är att P.A. är en slemmig fan som är ökänd för att umgås med yngre vilsna kvinnor, ta bilder på dessa nakna, samt ha sex med. Verkar även haft ett flertal semi-långa relationer med en del unga kvinnor. Det gick rykten en bra tid innan anmälningarna kom in om att P.A. drogade kvinnor/våldtog.
Han drev bland annat en klubb på Hornhuset (Horhuset) vid Hornstull när det var poppis. Har även haft flera andra nattklubbsprojekt. Unga tjejer glorifierar den här typen av män och hänger nog gärna med dessa för status - och komma in utan inträde + gratis drinkar. Gärna tillträde till en del spektakulär efterfester också. Djävla patrask-klientel hela bunten, även om det självklart i viss mån är synd om dessa vilsna och unga tjejer.
Huruvida om E.A. lämnade ett korrekt och sant vittnesmål i sin anmälan är ju en annan femma. När jag såg tråden på FB om P.A. så blev jag inte ett dugg förvånad.
Jaa, de rykterna läste jag om i P.A.-tråden, men där kommer det ju även fram att P.A. är/var anställd av en större restaurangkoncern.
Åtalet lades ner, och E.A. gick ut på Facebook med en "berättelse" (som fick stor spridning) om denna ev våldtäkt, och därför har P.A. fått igenom ett allmänt åtal för grovt förtal mot E.A.
Dessa tjejer fanns även när jag var ute i svängen, på 70-80-talet

, och jaa, de är ofta lite "trasiga", och ibland känner man ju lite att tar ni risken så skyll er själva....
Min räddning (på sätt och vis, kanske) var att jag hade/har foto/ljud,filmfobi, hahaa.
Men tjejerna hänger ju efter, och går dit frivilligt.