2021-03-26, 22:57
Medlem
Riddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokstavochsiffra1
Den här kvinnan har alltså frivilligt knullat med Göran Lambertz?

Sjukt.

Haha, ja det var det jävligaste.
Citera
2021-03-26, 22:58
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hilmerius
https://xhamster.com/videos/lisa-xhFwgIv
Varsågod! Runka hårt broder!

Hon ser ju inte allt för nöjd ut när hon får fittan slickad.

Undrar om det också var ett försök till att anmäla för våldtäkt?
Citera
2021-03-26, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elegwyn
https://mega.nz/folder/Q891CKZR#iYzM4OTGzTgxXkEb8QE5-g

Kolla på dessa och säg mig om du fortfarande tycker de ser likadana ut.

Tack för fler bilder. Och jo jag vidhåller, de ÄR lika. Jag tror det är samma person. Kolla 398.jpg till exempel. Hårfästet och ögonfransarna är väldigt lika också som i filmen, förutom allt det andra jag nämnde.
Citera
2021-03-26, 23:00
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerStryparen
Feministerna har väl redan kastrerat den där Hampus Knutsson med en slö skridsko, verkar det som. Det vore ett lagom straff, typ...
Klart att Göran Lambertz ska få försvara sig, vill Hampus Knutsson frånta alla den rättigheten ?
Har tittat igenom presskonferensen och inte svärtar han ner EA och hennes karaktär något mycket, han håller sig ju till fakta.
Såklart att Göran Lambertz bör få uttrycka sig personligt i denna fråga. Lambertz är ju faktiskt pensionär nu, och har inte många uppdrag kvar heller.

Hampus Knutsson verkar tro att bara för att Göran Lambertz har varit en av de högsta juridiska experterna i Sverige, så när Göran Lambertz själv blir utsatt för ett brott så ska han uttrycka sig som han alltid har gjort. Han får inte säga sin personliga mening, menar Hampus.
Är det inte ett konstigt sätt att försöka relativisera händelsen ?
En mycket usel försvarsskrift tycker jag.

Föreslår att Hampus Knutsson stämplar ut för gott och istället börjar skriva på typ Kamratposten, det är väl den nivån han klarar av ?

Från Lambertz själv:

Nu finns väl duplikatkopior på smsen hos teleoperatören, så där finns ju fler detaljer, när smset skickades, när det togs emot, dess innehåll, vid vilka master som det var uppkopplat mot, etc...

Det brukar finnas många värdefulla detaljer i dessa loggar.

Eller så kan de ha bakåtspårat IP-adressen som filmen laddades upp ifrån. Det är inte bara datorer som får en IP-adress utan även varje smartphone får en automatisk IP-adress, så snart den kopplas upp mot GSM/3G/4G-nätet.
Och med IP-adressen kan ha sett att den kom från en adress i Sverige. Jag vet inte vem som äger domänen xhamster.com men alla *.com adresser står väl under USAs "övervakningsparaply".
Frågan är när EA lämnade in sin tfn och om hon fick tillbaka den på stört ?

EA kanske inte är så klyftig att hon tex använder någon VPN-tjänst. Det hjälper dock inte därför att om Polisen får tag i tfnen som inspelningen sköttes med, där finns det oftast segment av filmen kvar, även om filmen raderats.

I och för sig så kan det varit ett ansiktsigenkänningsprogram som körts, det fiffiga med det är att man kan ha klippt ruta för ruta, och kört mot kända bilder. Så ja, det borde ha gett resultat.
Eller så är det något helt annat än porrfilmen som gjort att åklagaren släppte GL ?

Porrfilmen kan dock vara några år gammal, det vet vi inte.Det är dock anmärkningsvärt dålig kvalitet på den vad avser upplösning mm (*)
Någon här skriver att "Lisa" har en liten glugg mellan framtänderna, men det kan ju en tandläkare ha justerat med tandreglering. Det tar några veckor.
Och det är ju lätt att ändra tidsstämpel på filen.
Filen får ju egentligen en ny tidsstämpel när den lagras på xhamster.

(*) Å andra sidan så dessa sajter som tar emot amatörporrfilm, tycks ofta lägga på ett filter som blurrar filmen en aning. Och tex minskar färgomfånget, etc..
Jag har nämligen svårt att tro att alla amatörporrfilmare har så dåliga kameror och dålig belysning.

Just det, så tror jag att det har gått till.

Citat:
Ursprungligen postat av stormkatten
https://thumbnailer.mixcloud.com/unsafe/320x320/tmp/4/2/c/d/7c48-fb51-459a-a63a-7d2cf51f2223

Måste säga att det ser verkligen ut som att det är samma person om man jämför med bilden ovan...näsan, läpparna, öronen..

Det där är hon, absolut.

Citat:
Ursprungligen postat av Elegwyn
https://mega.nz/folder/Q891CKZR#iYzM4OTGzTgxXkEb8QE5-g

Kolla på dessa och säg mig om du fortfarande tycker de ser likadana ut.

Ja, det är samma person, men hon är ju bra mycket magrare som gift med Lektyrfotografen.

Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Tänkte först inte skriva mer. Stämmer det att E.A. är f.d. flickvän till nöjesprofilen och "anklagade serievåldtäktsmannen" P.A. som för övrigt är ca dubbel så gammal som henne? Man kan ju börja ana vissa drag av "daddy issues" i.s.f.

Länk till tråd om P.A..

(FB) Nöjesprofil utreds för tre våldtäkter

Verkar ha stått anklagad av ett flertal kvinnor, samtliga vittnar om att ha blivit neddrogade och sedan våldtagna. P.A. verkar tidigare ha haft som "nisch" att fotografera tjejerna nakna i utmanande positioner i något garage. Verkar inte som att P.A. blev dömd.

Vad jag förstår så har de aldrig varit tillsammans, men E.A. och hennes 2 väninnor följde med på efterfest alternativt skulle göra fotojobb hos honom.

Sedan anmäler E.A. and friends P.A. för att han skulle ha våldtagit alla 3 i en 8 timmar, och smittat E.A. med könssjukdom. Jag tror han sitter häktad ett tag, men släpps, allt läggs ned, men han har nu fått E.A. åtalad för grovt förtal. Vart de två vänninorna tog vägen är okänt.
Citera
2021-03-26, 23:03
Bannlyst
Citat:

Sjukt.

Fel. Lambertz gjorde henne så pass berusad så att han kunde belägra henne enligt planerna.
Citera
2021-03-26, 23:05
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Intressant, tack!

Verkar som att E.A. tyvärr sökt sig till äldre män av tvivelaktig karaktär. Det jag läst, samt hört på ryktesvägen, är att P.A. är något i hästväg.

Berätta gärna mera!
Citera
2021-03-26, 23:08
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:

Sjukt.

Gratis!!
Citera
2021-03-26, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddar
Haha, ja det var det jävligaste.

Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Gratis!!

Hon KAN ju inte vara attraherad av honom sexuellt.

Att knulla ingick enbart i hennes plan att sätta dit honom, kan inte tänka mig något annat.
Citera
2021-03-26, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sajens
Tvärtom, hon hade det i planeringen att han tänkte nyttja situationen och hon tänkte utnyttja situationen som hon gjort förr. Dock är hon för korkad att inse att han är smartare.

Exakt. Det var därför han satt i förvar och inte hon. Och när han kom ut försökte han få medierna på sin sida genom att förtala henne, vilket medierna vaknade till och insåg hans onda plan och stängde genast av sändningen. Hans polisanmäla minskade trovärdighet att det var han som var offret.
Citera
2021-03-26, 23:21
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
"End of discussion" har också en annan innebörd än vad du syftar på där

Okej, men då menar du på fullaste allvar, att vi skall gå på slynans linje, en slyna som säger sig ha varit så packad att hon inte minns ett skit, och därför sätta GL i fängelse, samt ge MÄ 100.000 i skadestånd? Sveda och värk kanske? (sveda och värk i fittan möjligen efter allt knullande)

Är det det du menar? Vi skall alltså fälla GL, sätta honom i fängelse, förstöra hans liv och stämpla honom för livet, för att en f.d. porrfilmsinspelande, nakenbildsutvikande, allvarligt psykiskt störnings-diagnosticerad och f.d. flerfaldigt våldtäktsanklagande (nedlagda mål), kvinna påstår att hon har blivit våldtagen? Ett påstående hon gör i ett tillstånd där hon är helt väck och inte minns någonting?

Hur tänkte du där?

Med dessa premisser skulle vi få bura in halva jävla befolkningen!

Gör mig betänksam som du skriver.
GL säger att han inte tror att detta kommer att påverka våldtäktsanmälningar.
Våldtäktsfall läggs ofta ned.
Så om någon har haft psykisk sjukdom och fotat sig lättklätt, spelat in amatörporr ( vi är inte 100 på att det är hon) är det ok att våldta en tjej då?
Ska kvinnor tvingas helt att avstå från sprit, för att när de är utslagna så är det ok att ta för sig av henne, eller som GL skrev "han kunde inte låta bli".

Naturligtvis väcker det frågor om en kvinna tycks hamna i samma situationer.
Första anklagelsen var väl mot Pepsigubben hennes exmake vars skilsmässa verkar inte ha varit vänskaplig ? Den andra var en nöjesgubbe som anklagades för att ha drogat och våldfört sig på fler kvinnor och nu sist GL.
Hon gjorde det knappast för pengarna, det är inte mycket man får efter dom i våldtäktsmål.

Har kvinnor i bekantskapskretsen som blivit våldtagna, skammen är så stor att de inte har velat anmäla. För att de har varit fulla.
Den ena kunde i princip dras med lätthet in i ett sovrum för att bli utsatt, hon ville inte.

I det här fallet är det två fulla personer som hamnat i en situation som aldrig borde ha hänt
och det gick som väntat.
Vad som verkligen hände vet knappt någon, knappt de själva pga onykterhet.
Båda två gjorde till synes ett idiotiskt val, att supa till tillsammans på julafton. The rest is history.
Citera
2021-03-26, 23:24
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Hon KAN ju inte vara attraherad av honom sexuellt.

Att knulla ingick enbart i hennes plan att sätta dit honom, kan inte tänka mig något annat.
Det kan vara en pappagrej. Du vet inte vad folk tänder på. Men ja, att ligga med någon man inte tänder på är en vidrig tanke för oss vanilj-diggare. Usch, känner för att spy när jag tänker på de stackars golddiggers i Dubai. Satsa sjukt mycket pengar på att få perfekt utseende, bara för att bli bajsad på av en svettig arabjävel.
Citera
2021-03-26, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hilmerius
Det kan ju hända att den gode GL har en enormt stor kuk och det är det ju helt rimligt att fotomodellerna står på kö för att bli knullade

Alldeles riktigt men enligt bara efter manualen 1. under starkt berusning 2. julaftons kväll 3. hemma hos Lambertz för att ingen utomstående ser eller hör så att ord står mot ord ska uppstå efteråt.
Senast redigerad av Shageki 2021-03-27 kl. 00:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in