2021-03-26, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Fel. Lambertz gjorde henne så pass berusad så att han kunde belägra henne enligt planerna.
Hur kunde han veta att hon blev kåt av några drinkar? Att han blev svag i köttet var ju bara tur i det hela.
Citera
2021-03-26, 23:31
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Av det jag hört på stan, för flera år sedan, när jag samtalat med personer som rört sig i kretsarna, är att P.A. är en slemmig fan som är ökänd för att umgås med yngre vilsna kvinnor, ta bilder på dessa nakna, samt ha sex med. Verkar även haft ett flertal semi-långa relationer med en del unga kvinnor. Det gick rykten en bra tid innan anmälningarna kom in om att P.A. drogade kvinnor/våldtog.

Han drev bland annat en klubb på Hornhuset (Horhuset) vid Hornstull när det var poppis. Har även haft flera andra nattklubbsprojekt. Unga tjejer glorifierar den här typen av män och hänger nog gärna med dessa för status - och komma in utan inträde + gratis drinkar. Gärna tillträde till en del spektakulär efterfester också. Djävla patrask-klientel hela bunten, även om det självklart i viss mån är synd om dessa vilsna och unga tjejer.

Huruvida om E.A. lämnade ett korrekt och sant vittnesmål i sin anmälan är ju en annan femma. När jag såg tråden på FB om P.A. så blev jag inte ett dugg förvånad.

Jaa, de rykterna läste jag om i P.A.-tråden, men där kommer det ju även fram att P.A. är/var anställd av en större restaurangkoncern.

Åtalet lades ner, och E.A. gick ut på Facebook med en "berättelse" (som fick stor spridning) om denna ev våldtäkt, och därför har P.A. fått igenom ett allmänt åtal för grovt förtal mot E.A.

Dessa tjejer fanns även när jag var ute i svängen, på 70-80-talet , och jaa, de är ofta lite "trasiga", och ibland känner man ju lite att tar ni risken så skyll er själva....

Min räddning (på sätt och vis, kanske) var att jag hade/har foto/ljud,filmfobi, hahaa.

Men tjejerna hänger ju efter, och går dit frivilligt.
Citera
2021-03-26, 23:32
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Naturligtvis väcker det frågor om en kvinna tycks hamna i samma situationer.
Första anklagelsen var väl mot Pepsigubben hennes exmake vars skilsmässa verkar inte ha varit vänskaplig ? Den andra var en nöjesgubbe som anklagades för att ha drogat och våldfört sig på fler kvinnor och nu sist GL.
Hon gjorde det knappast för pengarna, det är inte mycket man får efter dom i våldtäktsmål.

Har kvinnor i bekantskapskretsen som blivit våldtagna, skammen är så stor att de inte har velat anmäla. För att de har varit fulla.
Den ena kunde i princip dras med lätthet in i ett sovrum för att bli utsatt, hon ville inte.

Snacka inte skit.

I videon nedan kan du se försvarsadvokaten till ett tidigare offer för MÄ, vars klient p.g.a MÄ fick sitta fängslad i 9 månader för att hon fabricerade ihop våldtäkten.
I videon framkommer hur MÄ:
1. Spelar in samlaget!
2. Klipper ljudfilen till sin fördel!
3. Anmäler för våldtäkt!
4. Lyckas få sitt offer frihetsberövat!

https://www.youtube.com/watch?v=STsVHHTCt_4&t=1226s

Och nu har hon gjort exakt likadant med GL.

Tycker du det är OKEJ? Det tycker inte jag.
Citera
2021-03-26, 23:34
Medlem
stockcocks avatar
Lambertz är ju rätt tät. E.A. ser relativt bra ut och är ung. Hade hon velat snärja vaginalöppningen runt Lambertz påle och få ut pengar så hade hon nog gjort ett bättre jobb genom att ligga med honom ett par gånger, agera oskyldig flicka som det är synd om och låna pengar, eller be om pengar.

Vill hon ha ut pengar i skadestånd eller tänkte hon pressa Lambertz? Undrar hur ni som anser att hon var ute efter pengar resonerar? Skulle hon pressa Lambertz hade ju detta kunnat påvisas i eventuell korrespondens? Tror ni att hon hade fått ut mer pengar i skadestånd vid en fallande våldtäktsdom för att Lambertz är tät? Jag är inte juridiskt insatt, baseras skadeståndet på eventuell förmögenhet?
Citera
2021-03-26, 23:39
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Vad jag inte begriper är varför i helvete inte MÄ sitter i finkan? Var hennes stackars offer så jävla mesig att han inte vågade göra en motanmälan trots att han fick sitta frihetsberövad i 9 månader p.g.a detta jävla mongo?
Helvetes jävla slyna till bedragare. Må hon få spendera några år i finkan när GL är färdig med henne.

Hon skiter nog knäck nu inför sin framtida fängelsevistelse, och det med all rätta.
Citera
2021-03-26, 23:40
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jaa, de rykterna läste jag om i P.A.-tråden, men där kommer det ju även fram att P.A. är/var anställd av en större restaurangkoncern.

Åtalet lades ner, och E.A. gick ut på Facebook med en "berättelse" (som fick stor spridning) om denna ev våldtäkt, och därför har P.A. fått igenom ett allmänt åtal för grovt förtal mot E.A.

Dessa tjejer fanns även när jag var ute i svängen, på 70-80-talet , och jaa, de är ofta lite "trasiga", och ibland känner man ju lite att tar ni risken så skyll er själva....

Min räddning (på sätt och vis, kanske) var att jag hade/har foto/ljud,filmfobi, hahaa.

Men tjejerna hänger ju efter, och går dit frivilligt.

Jag tror att det ibland är gränsfall till våldtäkter och svårt att bevisa. Sedan svårt att bevisa att man blivit neddrogade. Det rör sig som sagt om bra mycket mer tjejer än dessa tre som togs upp i tråden. Många verkar ha låtit sig själva bli fotograferade nakna (dessa bilder lades ej upp) innan dessutom.

Jag vet inte vad du vill få fram här med din egen utsago av liknande scenario, annat än att du verkar vara slemmig fan du också. Ska man behöva dokumentera knull för att förhindra framtida anmälningar, ja då ligger man nog med fel sorts klientel och troligen alltför påverkade tjejer. Gör om, gör rätt.

EDIT: Nu ser jag för övrigt att jag läste ditt inlägg lite för snabbt och ber om ursäkt. Tja, så kan det gå en fredagskväll! Hahaha.
Senast redigerad av stockcock 2021-03-26 kl. 23:47.
Citera
2021-03-26, 23:41
Medlem
Citat:
Lambertz är ju rätt tät. E.A. ser relativt bra ut och är ung. Hade hon velat snärja vaginalöppningen runt Lambertz påle och få ut pengar så hade hon nog gjort ett bättre jobb genom att ligga med honom ett par gånger, agera oskyldig flicka som det är synd om och låna pengar, eller be om pengar.

Vill hon ha ut pengar i skadestånd eller tänkte hon pressa Lambertz? Undrar hur ni som anser att hon var ute efter pengar resonerar? Skulle hon pressa Lambertz hade ju detta kunnat påvisas i eventuell korrespondens? Tror ni att hon hade fått ut mer pengar i skadestånd vid en fallande våldtäktsdom för att Lambertz är tät? Jag är inte juridiskt insatt, baseras skadeståndet på eventuell förmögenhet?
Jag gissar på utpressning men GL var smart nog att inte gen henne ngn deg
Citera
2021-03-26, 23:42
Bannlyst
Kan någon lägga ut polisanmälan?
Citera
2021-03-26, 23:43
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Just det, så tror jag att det har gått till.

Det där är hon, absolut.

Ja, det är samma person, men hon är ju bra mycket magrare som gift med Lektyrfotografen.

Vad jag förstår så har de aldrig varit tillsammans, men E.A. och hennes 2 väninnor följde med på efterfest alternativt skulle göra fotojobb hos honom.

Sedan anmäler E.A. and friends P.A. för att han skulle ha våldtagit alla 3 i en 8 timmar, och smittat E.A. med könssjukdom. Jag tror han sitter häktad ett tag, men släpps, allt läggs ned, men han har nu fått E.A. åtalad för grovt förtal. Vart de två vänninorna tog vägen är okänt.
En är död och en har horsat ner sig, enligt andra tråden.
Citera
2021-03-26, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hilmerius
Jag gissar på utpressning men GL var smart nog att inte gen henne ngn deg

Du är på fel spår. Hade han sagt denna version under förhör i häktet skulle hon ha arresterats, vilket uppenbarligen inte hände.
Citera
2021-03-26, 23:45
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:

Vi vet väl inte, kan vara skadestånd/försäkringspengar, sexköp som gick "fel". Men nu när du säger det, hon kanske jobbade på ett förhållande med giftermål och sedan räkade han berätta om sin nya särbo, 36 år gammal i Skåne.....på Julafton. Så brann det i proppskåpet på henne.....

Spekulation.
Citera
2021-03-26, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Vad jag inte begriper är varför i helvete inte MÄ sitter i finkan? Var hennes stackars offer så jävla mesig att han inte vågade göra en motanmälan trots att han fick sitta frihetsberövad i 9 månader p.g.a detta jävla mongo?
Helvetes jävla slyna till bedragare. Må hon få spendera några år i finkan när GL är färdig med henne.

Hon skiter nog knäck nu inför sin framtida fängelsevistelse, och det med all rätta.

Det ska bli väldigt intressant att se hur det går i förtalsmålet, hon måste ju för helvete bli fälld (med CW färskt i våra minnen).
Dessutom planerar väl MÄ att anmäla henne för falsk tillvitelse också. Undra vad anarkafeministerna kommer att grina om då, hur orättvist det är att kvinnor som ljuger och manipulerar faktiskt får sitt straff?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in