Citat:
Ursprungligen postat av
FlashEnter
Ja, tack detsamma antar jag för du verkar ju läsa lika bra på en skala mellan 1-10 som din IQ verkar vara hög.
Tack! Min läsförståelse är alldeles utmärkt, så det blir 10 poäng, så då antar jag att min IQ nivå också är högsta poäng på, dvs. så högt en människa kan ha, enligt dig? Tack! Det tar jag som en komplimang! Mycket bra, mer sådant!
Citat:
Vad kallar du det då? Han blir avvisad, bjuder henne på en massa alkohol och försöker sedan igen. Men det är klart, du ingår antagligen i samma grupp som honom. Alltså de som måste fylla en kvinna innan ni kan komma i närheten av att kunna ens "bli lite kladdiga". Fega kräk som måste supa ned en kvinna för att våldta henne, eller i era ögon då, ha sex.
Men det är ju i din FANTASI han blir avvisad. Kan du lägga in fakta på detta? Har GL själv sagt detta? Kvinnan kan du ju inte lyssna på då hon ju själv så fint har bekräftat att hon var så full så hon minns ingenting, hon var ju helt borta uppenbarligen. Och då finns endast GL att lyssna på och han har bekräftat att hon började klänga på honom varefter de fortsatte upp till sovrummet.
Där han då naturligtvis knullade henne som hon knullas vill och skall.
Citat:
Alltså är du dum på riktigt eller gör du dig bara otroligt korkad? Han har ju själv erkänt att han först blev avvisad och sedan "blev lite kladdig av alkoholintaget".
Men då kan du länka till detta i så fall. Du snackar bara massa skit ditt jävla stolpskott