2021-03-26, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Den sista slampan G.L. var "ihop" med är väl E.A.....

Fel. Han lurpassade för att ligga med den där. Så hon räknas inte. Den här slampan som efterfrågas ska vara 36 år.
Citera
2021-03-26, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
http://goranlambertz.se/fredagsbetraktelse/#menu

Läs lambertz blogg, det finns bevis i den nerlagda förundersökningen mot honom att hon återigen klippt och klistrat och raderat medelanden samt ljudfiler mot lambertz... Hon upprepar sig själv för tredje gången med samma tillväga gång sätt.... Sluta använd ålderskillnaden emot lambertz . Hon e 30år och gillar äldre män då hennes exman e 28 år äldre. Åldern e inte relevant i detta ämne. Sen hur fan ska lambertz ta ansvar för en annan vuxen persons fylla när han själv var «aspackad» själv som EA själv skriver i sms till bekanta som hon sen raderat..... Jag tror mycket väl en gång i livet har EA blivit antastad som barn eller ungdom, kan tänka mig hon inte ens har familj och livet inte varit enkelt... Men vi e många som har mycket ärr och trauma...man får fan ta ansvar ock växa upp... nu söker hon revanch mot sin egen utsatthet i oskyldiga män....... man kan inte spela in varenda jävla våldtäkt med olika män.... fattar om hon spelade in misshandel eller våldtäkt i en relation som pågått länge och man tillslut behöver bevis... Men att spela in första gången med någon man ligger med första gången eller blir slagen av första gången e ytterst ovanligt. Speciellrt om man e så berusad ock däckad som hon nu var..... se helheten av detta nu och inte enbart ur ett feministisk perspektiv!

Nu drar det i gång! Poppa alla popcorn och luta er tillbaka, det här kan ta väääldigt lång tid.

Han kommer att blogga om den här händelsen resten av livet, skriva insändare och böcker. Han kommer att få pris av kennelklubben som ”En riktig terrier”.

Litar inte ett smack på honom men det ska bli spännande att se om han kan få någon åklagare eller polis att begå tjänstefel. EA är rökt. Vad hon än har för problem lär hon inte kunna göra mer än gömma sig under Cissis kjol, och det är ingen trygg plats.
Citera
2021-03-26, 19:33
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Jag säger inte emot dig, men Stoppa Pressarna och åklagaren bör väl kanske veta något som inte du eller jag vet?

Stoppa pressarna har ju garanterat plockat upp filmen från den här tråden. Det betyder att en användare från Flashback är källan.

Likheter finns men det säger inte så mycket.

Lisa från porrfilmen pratar i vart fall skånska, är Lambertz-kvinnan född och uppvuxen i Skåne?
Citera
2021-03-26, 19:33
Medlem
Citat:
Jag säger inte emot dig, men Stoppa Pressarna och åklagaren bör väl kanske veta något som inte du eller jag vet?

Även om det är hon på porrklippet så har det 0% med det aktuella fallet att göra. Att GL släpptes berodde på att EA ljudspelat in hela vistelsen hos GL och klippt och redigerat ljudfilerna fritt efteråt och gett delar av det till polisen. När polisen velat ha orginalfilerna har telfonen fabriksåterställts. Dock har man ändå lyckats få fram raderat data.

Det raderade datat som polisen fick fram visade att GL:s berättelse stämde väl överens med olika tidsstämplar på olika aktiviteter som EA:s telefon innehöll. Samtidigt visade det att inget av EA:s berättelser stämde överens.
Citera
2021-03-26, 19:35
Medlem
katten80s avatar
Stoppapressarna går inte att lita på det trodde jag var känt?
De använder sanningar med lögner det gör det tydligen svårt för folk som då tror att allt är sant. Det finns ingen porrfilm som har med fallet att göra.
Citera
2021-03-26, 19:35
Medlem
swimmingpools avatar
Tänk om det var Yasin som släppts i brist på bevis och hade haft en sån där presskonferens.
Citera
2021-03-26, 19:36
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katten80
Stoppapressarna går inte att lita på det trodde jag var känt?
De använder sanningar med lögner det gör det tydligen svårt för folk som då tror att allt är sant. Det finns ingen porrfilm som har med fallet att göra.

Jo den har länkats flera gånger tidigare i tråden.
Citera
2021-03-26, 19:38
Medlem
Tjuvhederns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GritGrit
Irena Pozars artikel https://www.expressen.se/kronikorer/irena-pozar/han-kallas-knullkungen-hon-bor-pa-skyddat-boende/ utelämnar ganska mycket väsentlig information minst sagt.

Förstår hon inte att man kan ha två tankar i huvudet på samma gång:

- GL är skvatt galen. Hans försvar är parodiskt och han gör det hundra gånger värre för sig själv genom sitt vevande under presskonferensen.

- MÄ har i ett tidigare liknande fall manipulerat bevis, vilket ganska solklart påverkar hennes trovärdighet negativt.

- Alla skriver om "fadersgestalt", "beroendeställning" och "juridikstudent". Såvitt jag förstår det så är GL inte hennes advokat. Hon står inte i någon som helst formell beroendeställning till honom. De har inte heller träffats särskilt många gånger utifrån vad jag har kunnat läsa mig till - så fadersgestalt är också att ta i. Man skriver hela tiden "den unga kvinnan" som om det handlade om en tonåring. Hon är nästan 30 år gammal. Det hade varit en jädra skillnad om tjejen hade varit en 19-åring som anlitat Lambertz som juridiskt ombud. Nu är det en 30-åring som vill fira jul med en gubbe som hon har träffat en gång tidigare. Återigen, det här har ingenting med skuldfrågan att göra, men att använda den retoriken bygger också upp en bild av hur en typisk våldtäkt och en typisk våldtäktsman ser ut.

- Bilden av GL som en stor maktfaktor och en förebild inom svenskt rättsväsende är väl inte heller helt sann. Han har haft sina maktpositioner, men sedan Quick-grejen så skrattar nog de flesta bakom hans rygg och han har väl snarare varit en belastning än en tillgång för HD.

- Vad som hände och om det var en våldtäkt kan ingen av oss veta med hundra procents säkerhet. Den som påstår något annat ljuger. Hade det gått upp i rätten hade kanske fler saker klarnat. Att GL blev friad var logiskt utifrån det vi vet. Allt annat hade varit rättsosäkert.

Klokt skrivet av dig, GritGrit.
Senast redigerad av Tjuvhedern 2021-03-26 kl. 19:43.
Citera
2021-03-26, 19:39
Medlem
Stoppa pressarna blåljuger. För den som sett filmen och jämfört med bilderna är detta uppenbart. Att sedan vissa i den här tråden inte vill att det ska vara så, och gärna ljuger själva, ändrar inte på det. För varje hederlig människa fullgod syn är det uppenbart.

Det finns ju bildbevis för satan.
Citera
2021-03-26, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Stoppa pressarna har ju garanterat plockat upp filmen från den här tråden. Det betyder att en användare från Flashback är källan.

Likheter finns men det säger inte så mycket.

Lisa från porrfilmen pratar i vart fall skånska, är Lambertz-kvinnan född och uppvuxen i Skåne?
Lambertzquinnan....om du menar snart30åringen nu....är mera att betrakta som "skärholmska" ;-)
Citera
2021-03-26, 19:45
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
EA har snart 12000 sökningar på mrkoll.
Hon har tagit ledningen klart nu. Passerat dåren från Vetlanda.
Citera
2021-03-26, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Tänk om det var Yasin som släppts i brist på bevis och hade haft en sån där presskonferens.

Hahaha! Det hade dock inte blivit en så spännande PK med tanke på att han bara säger ”ingen kommentar” på allt. (Och möjligtvis jag svär på gud bror, inshallah)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in