Citat:
Ursprungligen postat av
Volvoellersaab
Normalt när man säger att man ifrågasätter något så uppdaterar man sin uppdatering med de objektiva fakta som kommer fram. Dock inte du.
Att du uppfattar rena referat ur länkade dokument som hypoteser säger egentligen allt.
Eftersom du inte tar till dig fakta så ser jag någon av följande avsikter med dina inlägg med samma eviga frågor:
Trollning bara för att
Puckad i huvet
Driver en agenda med skitspridning mot idet här fallet Ebba
Jag vet vilken jag tror på.
Det finns inte så mycket ny information i detta. Dessutom ifrågasätter jag så kallade trådsanningen.
Som exempelvis att Esbjörn står under påverkan. Så länge detta sägs som någon form av sanning i tråden så kommer jag naturligtvis att fortsätta att skriva nya och gamla infallsvinklar på ämnet.
Dessutom har ju ingen lyckats förklara för mig logiken i att Esbjörn är opåverkbar under sommaren men påverkbar bara veckor efter att kontraktet skrivets.
Jag försvarar inte Hans jurist brottsliga handlingar (för 15 år sedan). Detta betyder inte att jag inte kommer att ifrågasätta när trådsanningen är att han ljuger och lurar Esbjörn.
Vidare så tycker jag att jag trollar minst i tråden. Att trolla är för mig att misstänkliggöra, inte bemöta det som skrivs utan bara skriva att personen är en idiot och att den ljuger. Vidare trollar man om man sprider saker som sanningar, som man egentligen inte vet.
Och slutligen är det någon som driver skit spridning i denna tråd så är det inte jag och det är inte Ebba som är drabbad av den. Det är teamet kring Esbjörn som är värst drabbade.