2021-03-25, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag tolkar det som att Joannas stela mun beror på
http://www.joannaswica.se/min-hy-steg-for-steg-efter-olyckan/

Det förklarar en del. Hemskt!

Gillar nog Joanna bäst hittills måste jag säga.
2021-03-25, 22:41
Medlem
Jag gillar Elias bäst tror jag. Dennis och Hayes verkar också hyggliga.
2021-03-25, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
För tidigt att säga hur man känner för årets säsong. Att det är i Haparanda istället för i tropikerna är ju förstås en markant skillnad, men jag tycker ändå att produktionen lyckats hitta ett norrländskt ö-landskap med stränder och skogar som på något surrealistiskt sett påminner starkt om de tropiska öar som Robinson varit på under tidigare år i Fiji, Malaysia, Filippinerna, osv. Skillnaden är ju förstås klimatet och vegetationen. Tävlingarna och intrigerna är ju exakt samma ändå.

Ang. deltagarna så är det ett otroligt svagt startfält än så länge. Kan hända att det är andra typer av människor som sökt sig till programmet i år med tanke på omständigheterna, men det är nog också för tidigt att säga. Har svårt för överpositiva Annki och den dryga/bortskämda servitrisen Olivia, det är två personer jag hoppas och tror åker ut fort. Både Ludvig och Johanna som är småttingarna framstår också som osympatiska, särskilt Ludvig som verkar ha något slags mindervärdeskomplex. Och 100%-feministen Johanna som skall visa vart skåpet skall stå? Vilket skämt, hon har mycket kvar att lära.

Men roligt med mullvadsgrejen, måste vara något TV4 tagit in från amerikanska Survivor-produktionen? Synd att det inte kommer att vara så länge, men programmet kanske bjuder på fler nya överraskningar längre fram.

Min favorit än så länge är Alexander. Hånleende manipulatör men som framstår som fysiskt stark och väldigt intelligent. Älskar hans självgoda skratt, hoppas han går långt!

Bara att hon presenterade sig som VIP-bordsservitris gjorde att jag tyckte illa om henne från första början. Att hon sedan är drygare än yes förbättrar inte situationen.
2021-03-25, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Dom blir givetvis stödutfodrade. Fiska kan man man inte utan båt och fiskeredskap. Det finns absolut inget att äta på ön annat än bär. Testa själv att skotta in blåbär i massor så ska du få se vad som händer med magen.

Det brukar däremot vara gott om harar på sådana där öar, men det är givetvis inget som deltagarna vare sig kan eller får döda. Nationalpark och icke jakttid.

Sådana där öar är som tallhedar ungefär. Sand, mossa lite lavar och småvuxna tallar.

På tal om magen...

Har tänkt flera gånger när jag har sett Robinson att det hade varit så jävla kul om deltagarna fick en kväll med fri alkohol nån gång i mitten av säsongen. Givetvis utan tilltugg och med tävling morgonen efter.
2021-03-25, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Victoria skriker i sängen? Det såg ganska dråpligt ut när hon skrek sig ner i hålet när Povel R drog upp kistan

Hur lång tror ni alfahonan Joanna är?

OMG..Victoria alltså... och hennes vrålande/skrikande... Var ju samma i då de var duell med att få säcken till sitt bo tidigare i veckan....Vet inte vilken grotta hun är uppvuxen i?
2021-03-25, 23:04
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Det förklarar en del. Hemskt!

Gillar nog Joanna bäst hittills måste jag säga.

Tycker det är lite märkligt att hon inte med en enda stavelse väljer att skriva hur olyckan gick till, men kan lägga upp bilder på hur hon ligger i en sjukhussäng helt mörbultad och blåslagen.
2021-03-25, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xbo89
Ohfan! Därifrån jag känner igen henne. Hennes krasch var riktigt illa. Inte så konstigt då..!

Vad är det för olycka hon varit med om?
2021-03-25, 23:09
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/joannas-uppmaning-efter-dramatiska-cykelolyckan/
2021-03-25, 23:19
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Undrar om laget som skällde ut sin mullvad får dåligt samvete när de får reda på sanningen.

Han kunde dock kanske förklarat det för laget, att han inte hade något val. Det gjorde ju den andra mullvaden, som u faktiskt också ljög om att han jobbat för laget för att han tyckte om dem så mycket. Han sa ju själv att han maskade när de lade pusslet.

Mullvaden som blev utskälld paddlade ju på lika bra som de andra. Otack är världens lön, haha.
2021-03-25, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Undrar om laget som skällde ut sin mullvad får dåligt samvete när de får reda på sanningen.

Han kunde dock kanske förklarat det för laget, att han inte hade något val. Det gjorde ju den andra mullvaden, som u faktiskt också ljög om att han jobbat för laget för att han tyckte om dem så mycket. Han sa ju själv att han maskade när de lade pusslet.

Mullvaden som blev utskälld paddlade ju på lika bra som de andra. Otack är världens lön, haha.

Ja, lite osmakligt sätt att reagera. Men h0ller med, varför inte berätta att han inte valde det själv. Fast det gjorde han kanske blir bättre drama om man klipper bort det ju. Undrar vad som hänt om mullvadarna hade sagt nej. Hade de något val?
2021-03-25, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87

Ja det gjorde han faktiskt. Att han hittills inte har några Robinsondeltagare som skrivit på hans instagram får mig att tro att han inte blev kortvarig alls i Robinson. Säkert utröstad i det nya laget så fort chansen gavs, de behöver dock hans styrka i tävlingar. Elias däremot tror jag kom ganska långt med tanke på att några deltagare skrivit på hans instagram som att de vore ganska tajta. (spekulationer)
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-03-25 kl. 23:34.
2021-03-25, 23:40
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Fast de klippte och croppade bilden så att de inte skulle visa sina snoppar.
Det såg man längre in i avsnittet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in