2021-03-25, 02:07
Medlem
Addebooii88s avatar
När de spelade volleyball så tappade jag det. De är ju där på en solsemester. De här kommer inte bli nått tufft, möjligtvis blöta nätter men thats it. Det som man gillade med Robinson är att se vilka som klarar de extrema förhållenda.
2021-03-25, 02:24
Medlem
Senast redigerad av Heymid 2021-03-25 kl. 02:32.
2021-03-25, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid

Bra tänkt av honom om det är han som gjort det. Kollar torsdagens avsnitt och det var ett gött avslöjande där. Som jag trodde, innan ett öråd.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-03-25 kl. 03:04.
2021-03-25, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04

Verkar som att inte Annki kommit in så bra, om man ska följa Ludvig. Tycker lite synd om Paul Michael. Jag tror han verkligen försöker passa in men helt enkelt uppfattas som "konstig".

Ja det är trist att det blir så, extroverta och öppna personer har alltid en fördel i det sociala. Är man lite tillbakadragen så blir man istället ofta utanför osv. Han verkar ju dessutom ha mycket överlevnadskunskap som han vill hjälpa laget med.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-03-25 kl. 02:50.
2021-03-25, 07:17
Medlem
Hmm ..
Senast redigerad av SKIL 2021-03-25 kl. 07:29.
2021-03-25, 08:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Jag håller med. Inte illa. Tyvärr satt den bara på fel person. Det blir liksom inte bra när man tänker på att "hen" än gång varit en "han".

Varför säger du "hen"? Det är utan tvekan en tjej, sen vad bakgrundshistoriken är spelar ju ingen roll.
2021-03-25, 08:24
Medlem
Ledarens avatar
2021-03-25, 08:59
Medlem
Jonipoons avatar
För tidigt att säga hur man känner för årets säsong. Att det är i Haparanda istället för i tropikerna är ju förstås en markant skillnad, men jag tycker ändå att produktionen lyckats hitta ett norrländskt ö-landskap med stränder och skogar som på något surrealistiskt sett påminner starkt om de tropiska öar som Robinson varit på under tidigare år i Fiji, Malaysia, Filippinerna, osv. Skillnaden är ju förstås klimatet och vegetationen. Tävlingarna och intrigerna är ju exakt samma ändå.

Ang. deltagarna så är det ett otroligt svagt startfält än så länge. Kan hända att det är andra typer av människor som sökt sig till programmet i år med tanke på omständigheterna, men det är nog också för tidigt att säga. Har svårt för överpositiva Annki och den dryga/bortskämda servitrisen Olivia, det är två personer jag hoppas och tror åker ut fort. Både Ludvig och Johanna som är småttingarna framstår också som osympatiska, särskilt Ludvig som verkar ha något slags mindervärdeskomplex. Och 100%-feministen Johanna som skall visa vart skåpet skall stå? Vilket skämt, hon har mycket kvar att lära.

Men roligt med mullvadsgrejen, måste vara något TV4 tagit in från amerikanska Survivor-produktionen? Synd att det inte kommer att vara så länge, men programmet kanske bjuder på fler nya överraskningar längre fram.

Min favorit än så länge är Alexander. Hånleende manipulatör men som framstår som fysiskt stark och väldigt intelligent. Älskar hans självgoda skratt, hoppas han går långt!
2021-03-25, 09:43
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
2021-03-25, 09:45
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson

2021-03-25, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen-vk
Varför säger du "hen"? Det är utan tvekan en tjej, sen vad bakgrundshistoriken är spelar ju ingen roll.
Jasså, det spelar ingen roll? Varför spelar inte det nån roll?
2021-03-25, 09:48
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampspor
Håller med. Kan inte riktigt sätta fingret på vad som är fel förutom inspelningsplatsen.

• Deltagarna känns för fåtaliga.
  • Matbristen kommer deltagarna inte att kunna påverka speciellt mycket och lär få hjälp på olika sätt.
  • Ön det hela utspelar sig på känns för liten. Det finns inget att upptäcka.
  • Intrigerna känns än så länge mest konstruerade av produktionsteamet.

Dom blir givetvis stödutfodrade. Fiska kan man man inte utan båt och fiskeredskap. Det finns absolut inget att äta på ön annat än bär. Testa själv att skotta in blåbär i massor så ska du få se vad som händer med magen.

Det brukar däremot vara gott om harar på sådana där öar, men det är givetvis inget som deltagarna vare sig kan eller får döda. Nationalpark och icke jakttid.

Sådana där öar är som tallhedar ungefär. Sand, mossa lite lavar och småvuxna tallar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in