2021-03-25, 22:31
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Det gjorde LWs bror också.

Ja, så då det var inte unikt att LW:s bror bröt med just LW (vilket det ursprungliga inlägget handlade om.)
Citera
2021-03-25, 22:32
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Och? Det är ju inte någon satt diagnos men utifrån redogörelser från olika personer av vad de i umgänge med LW är det väl ganska sannolikt att det var så?
Och visst, huvuddelen av hennes konflikter vad med SD men när hon polisanmälde honom kunde hon ju inte redogöra för något brottsligt han skulle ha gjort mot henne, trots att den som tog emot anmälan och hörde henne verkligen försökte dra ur henne något som skulle kunna subsumeras under en brottsrubricering. Hon var säkert sårad eller arg men inte nödvändigt utsatt för något brottsligt då. Därav har jag en farhåga att man varit för ensidig från början i inriktningen på SD som misstänkt, de där anmälningarna som inte verkade bottna i något brottsligt från SD.
Sensmoralen är:
Be inte mig diagnosticera när du själv ägnar dig åt armchair diagnosis.
Senast redigerad av develi 2021-03-25 kl. 22:35.
Citera
2021-03-25, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Och? Det är ju inte någon satt diagnos men utifrån redogörelser från olika personer av vad de i umgänge med LW är det väl ganska sannolikt att det var så?
Och visst, huvuddelen av hennes konflikter vad med SD men när hon polisanmälde honom kunde hon ju inte redogöra för något brottsligt han skulle ha gjort mot henne, trots att den som tog emot anmälan och hörde henne verkligen försökte dra ur henne något som skulle kunna subsumeras under en brottsrubricering. Hon var säkert sårad eller arg men inte nödvändigt utsatt för något brottsligt då. Därav har jag en farhåga att man varit för ensidig från början i inriktningen på SD som misstänkt, de där anmälningarna som inte verkade bottna i något brottsligt från SD.

Att SD utsatt LW för hot, trakasserier och våld har väl inte gått någon förbi? Självklart bör SD vara huvudspåret. Om inte annat så har han arbetat väldigt aktivt själv för att se till att så skulle vara fallet. Sedan har man arbetat vitt och brett med utredningen utan att hitta några andra alternativ och då ska man givetvis fortsätta på det spåret.

Trodde du lämnat tråden efter att FUP kom ut och du kunde konstatera hur fel ute du varit med dina s.k. analyser i tråden.
Citera
2021-03-25, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
SysterHax började logga 2018 till dags datum, 12,844 finds.
LW tog sin första okt 2012 till 2018, 4,800 finds.

LW verkar kräsnare vid vad hon väljer att logga, med tanke på hennes höga topplacering på GC-listan.
Citera
2021-03-25, 22:39
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
LW verkar kräsnare vid vad hon väljer att logga, med tanke på hennes höga topplacering på GC-listan.
Den andra verkar lite hypomanisk.
Citera
2021-03-25, 22:41
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Jag förstår inte heller riktigt hur han vågade lämna henne ensam hemma medan barnen var på dagis och han själv jobbade. Hon var ju så totalt under isen och suicidal.
Hon vägrade behandling och han kanske gör som hon säger?
Citera
2021-03-25, 22:42
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Jag har skrivit det förut. Jag vet att Quetiapin kan användas för sömnproblem och ångest.

HD säger också själv det vid förhören.

Jag vet det också. Men det är väl inte lika roligt att skriva om. Det är väl roligare att hitta på diagnoser om en redan sjuk kvinna. Allt för att hämnas för att hon inte lät LW ta hennes man.
Citera
2021-03-25, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Den andra verkar lite hypomanisk.

LW springer inte planlöst efter Alla burkar, hon väljer de svåra mer systematisk. Hon tänker som en vinnarskalle, tävlingsidrottare som hon är i grunden.

Ja, hade det varit LW som var manisk skulle man förvänta sig omvända siffror till antalet.
Citera
2021-03-25, 22:52
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Ja, så då det var inte unikt att LW:s bror bröt med just LW (vilket det ursprungliga inlägget handlade om.)

Först bröt han med föräldrarna. LW försökte medla. På slutet hade han tröttnat på henne också.
Citera
2021-03-25, 22:54
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Jag vet det också. Men det är väl inte lika roligt att skriva om. Det är väl roligare att hitta på diagnoser om en redan sjuk kvinna. Allt för att hämnas för att hon inte lät LW ta hennes man.

Hold your horses. Vilka hittar på diagnoser och vilka vill hämnas på HD?
Citera
2021-03-25, 23:02
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
LW springer inte planlöst efter Alla burkar, hon väljer de svåra mer systematisk. Hon tänker som en vinnarskalle, tävlingsidrottare som hon är i grunden.

Ja, hade det varit LW som var manisk skulle man förvänta sig omvända siffror till antalet.
Notera följande intressanta kommentar ang den djupa depressionen, hon varvar med att vara överaktiv:

HD: Eh ja en kort sammanfattning eh så kraschade det totalt i mitt mående ... tror att det va 20I0 2011 det årsskiftet ehh ... jätte dålig första året. Gjorde ingenting.

Ehh jo det gjorde jag visst det för det enda jag gjorde var antingen så låg jag eller så typ gick jag. Jag gick hur mycket som helst. "
Citera
2021-03-25, 23:17
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Undrar hur många burkar HD inte varit med på egentligen. Hon kopierade ju tutti från Team Davidsson (osäker på skrivningen) inklusive dem som LW raderade. Och HD loggade. Etc.
Hon kan ju ha gjort likadant med andra cacher där CO inte var lika uppmärksam som LW.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in