2021-03-22, 23:05
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Gubbarna jag hade på mig i Penang var garanterat CIA/NSA. Även om någon turist-tshirt på sig ser du med en gång i ansiktet att det inte är någon vanlig turist om man säger så.

Hon som plockade upp mig i sin grab första gången jag var där, enda kvinnliga chauffören jag stött på i Malaysia började med en gång pumpa mig på information - när aldrig en chaufför sagt något till mig annars där - hade redan varit där några veckor.

Malaysia är övh en spionhubb har jag hört.

Jag känner igen det där att främlingar börjar fråga ut dig från ingenstans. Vi borde skriva mer med varandra i DM när du uppnår 50 inlägg.
Citera
2021-03-23, 08:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag känner igen det där att främlingar börjar fråga ut dig från ingenstans. Vi borde skriva mer med varandra i DM när du uppnår 50 inlägg.

Ja, men min ambition är ändå att sluta skriva i den här tråden så snart som möjligt/nu och i stället fokusera på annat.

Min slutsats är i fall - när det gäller mitt fall, som sagts en del gånger förut, är att huvudmannen är någon säkerhetstjänst (sannolikt NSA i samverkan med lokala grupper / olika ifrån plats till plats vilka dessa lokala grupper är. Många om inte alla av dessa grupper är sannolikt också infiltrerade av NSA - vilket gör det omöjligt att få veta grundorsaken till själva listningen ifrån dessa lokala grupper - detta eftersom de lär ha manipulerats att tro något annat - gissar jag).

Orsaken till att jag för egen del hamnat på listan kan diskuteras. Är nog inte en utan flera parametrar som gör att man hamnar på en sådan här lista, misstänker jag.

Men för egen del, varför jag blivit targeted, finns det en sak som ur säkerhetsynpunkt stuckit ut betydligt mer än något annat.

Det handlar om kineserna och berör det att jag varit betydligt mer välvillig till dem (velat fokusera på de positiva sidorna) än vad som annars är brukligt. Detta har ifrån NSA-håll missuppfattats och tolkats som om jag varit en fiende till västerlandet; vilket jag definitivt inte är (och aldrig heller har varit).

Sedan har det hela eskalerat, dels efter att jag besökte Kina, men också att jag innan hade blivit kontaktad av en kinesiska med hög position inom den kinesiska mediabranschen - högst sannolikt en agent. Kontakten med henne resulterade i att jag fick agenter efter mig i Malaysia första gången.

Alla olika sekter och grupper som varit efter mig (speciellt på ön) har sannolikt haft sina egna agendor och som sagt har de inte heller känt till grundorsaken till varför jag varit en target - gissar jag. Sannolikt har huvudmannen dragit i olika trådar för varje respektive grupp.

Operationen är som sagt en utrednings- samt påverkans-operation.

Målet/målen de satt för mig är att jag skall skaffa mig en partner och familj för att på så sätt "neutraliseras". Mardrömmen är en massa personer som folk följer, västerländska påverkare som börjar gå Kinas ärenden - personer som de kan se framför sig som reella framtida hot - som med pengar ifrån främmande makt i kombination med ideologisk övertygelse bygger upp organisationer och påverkar massvis av människor - vilket de tänker sig i framtiden kan utgöra ett hot mot västerlandet.

Att som TI gå med i någon organisation eller sekt fyller samma syfte - att neutralisera objektet; förhindra det att ansluta sig till makt kopplad till Kina - samt sannolikt hitta en partner inom organisationen ifråga.

Det här är den stora bilden - och det enda som verkligen motiverar en operation av den här till synes gigantiska magnituden.
Senast redigerad av Trintignant 2021-03-23 kl. 08:59.
Citera
2021-03-23, 15:20
Medlem
Det här är ju uppenbarligen en tråd för inbördes beundran.

Bekräfta varandra, och aldrig ifrågasätta. Att ni inte märker det själva är otroligt.

Det enda ni lyckas med är ju att hetsa upp, och skrämma varandra.

Jag lider med den person som faktiskt är drabbad utav det ni kallar för gs, vilket kanske är 1 på 10 000. Vad vet jag. Den personen måste lida något oerhört när han klubbas ihop med uppenbarligen psyskiskt sjuka personer som bara sitter och bekräfta varandra, och gör varandras sjukdomsbild mycket värre.

Vad är erat mål med närvaron här i tråden, är det bara att sitta och bekräfta era egna vanföreställningar?
Något ledande fråga men det verkar ju så tyvärr.
Citera
2021-03-23, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Ja, men min ambition är ändå att sluta skriva i den här tråden så snart som möjligt/nu och i stället fokusera på annat.

Min slutsats är i fall - när det gäller mitt fall, som sagts en del gånger förut, är att huvudmannen är någon säkerhetstjänst (sannolikt NSA i samverkan med lokala grupper / olika ifrån plats till plats vilka dessa lokala grupper är. Många om inte alla av dessa grupper är sannolikt också infiltrerade av NSA - vilket gör det omöjligt att få veta grundorsaken till själva listningen ifrån dessa lokala grupper - detta eftersom de lär ha manipulerats att tro något annat - gissar jag).

Orsaken till att jag för egen del hamnat på listan kan diskuteras. Är nog inte en utan flera parametrar som gör att man hamnar på en sådan här lista, misstänker jag.

Men för egen del, varför jag blivit targeted, finns det en sak som ur säkerhetsynpunkt stuckit ut betydligt mer än något annat.

Det handlar om kineserna och berör det att jag varit betydligt mer välvillig till dem (velat fokusera på de positiva sidorna) än vad som annars är brukligt. Detta har ifrån NSA-håll missuppfattats och tolkats som om jag varit en fiende till västerlandet; vilket jag definitivt inte är (och aldrig heller har varit).

Sedan har det hela eskalerat, dels efter att jag besökte Kina, men också att jag innan hade blivit kontaktad av en kinesiska med hög position inom den kinesiska mediabranschen - högst sannolikt en agent. Kontakten med henne resulterade i att jag fick agenter efter mig i Malaysia första gången.

Alla olika sekter och grupper som varit efter mig (speciellt på ön) har sannolikt haft sina egna agendor och som sagt har de inte heller känt till grundorsaken till varför jag varit en target - gissar jag. Sannolikt har huvudmannen dragit i olika trådar för varje respektive grupp.

Operationen är som sagt en utrednings- samt påverkans-operation.

Målet/målen de satt för mig är att jag skall skaffa mig en partner och familj för att på så sätt "neutraliseras". Mardrömmen är en massa personer som folk följer, västerländska påverkare som börjar gå Kinas ärenden - personer som de kan se framför sig som reella framtida hot - som med pengar ifrån främmande makt i kombination med ideologisk övertygelse bygger upp organisationer och påverkar massvis av människor - vilket de tänker sig i framtiden kan utgöra ett hot mot västerlandet.

Att som TI gå med i någon organisation eller sekt fyller samma syfte - att neutralisera objektet; förhindra det att ansluta sig till makt kopplad till Kina - samt sannolikt hitta en partner inom organisationen ifråga.

Det här är den stora bilden - och det enda som verkligen motiverar en operation av den här till synes gigantiska magnituden.

Du måste vara en makthavare med stora mått med tanke på hur amerikanska myndigheter följer efter dig vart du än befinner dig.

Du har alltså uttryckt dig positivt om Kina, och det i sin tur har lett till att du har amerikanska/västerländska underrättelsemyndigheter efter dig, vart du än tar vägen. Är det rätt uppfattat?
Citera
2021-03-24, 12:02
Medlem
madtops avatar
OT raderat och varningar utdelade.

Ämnet i tråden är inte vilken skribent som är en "perpetrador".

/Moderator
Senast redigerad av madtop 2021-03-24 kl. 13:15.
Citera
2021-03-25, 01:25
Medlem
RiktigTIs avatar
Denna vittnesmål är övertygande: https://youtu.be/aIl6MaU8XEY - i hans fall är det Frimurare, korrupta poliser & satanister (luciferianer) i olika nätverk. Just personen i videon är kristen, läser bibeln & är med i Frälsningsarmén. Han förklarar det väldigt bra däremot går han inte in på hur högt upp nätverket går. Det han beskriver är det som sker på lägsta nivå medan på högre nivåer innefattar det manipulation via exempelvis sociala medier.
Citera
2021-03-25, 20:23
Medlem
Citat:
Denna vittnesmål är övertygande: https://youtu.be/aIl6MaU8XEY - i hans fall är det Frimurare, korrupta poliser & satanister (luciferianer) i olika nätverk. Just personen i videon är kristen, läser bibeln & är med i Frälsningsarmén. Han förklarar det väldigt bra däremot går han inte in på hur högt upp nätverket går. Det han beskriver är det som sker på lägsta nivå medan på högre nivåer innefattar det manipulation via exempelvis sociala medier.

Såg en del utav klippet.
Vad menar du med det sista- att det som sker med dig just nu är på en högre nivå för att det sker på sociala medier?
Citera
2021-03-25, 21:39
Medlem
Citat:
Religiösa fanatiska nätverk som tex scientologerna har är grymma. Men det avspeglar sig inte på gemene man, utan bara de som sticker i ögonen på dem. Alltså hör det inte hit då det är väldokumenterat, vilket inte random gs är.
Citera
2021-03-25, 22:11
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Religiösa fanatiska nätverk som tex scientologerna har är grymma. Men det avspeglar sig inte på gemene man, utan bara de som sticker i ögonen på dem. Alltså hör det inte hit då det är väldokumenterat, vilket inte random gs är.

Det är om GS finns och används som tråden gäller.

Personen i videon har många bra händelser att beskriva. Jag kände igen mycket som jag redan listat ut och förutsett ska ske, men i mitt fall så är det "kring" agerande och många av dessa är lättaste att förhöra. Får se nu hur anmälan på mordförsök och även ett par mord som jag misstänker, får dessa att lossa tungorna. De flesta är meddragna på dels lögner men har man busat som ung, så har de domar det och kan visa och sedan ljuga att man eskalerat, när det är tvärtom.

Jag är trött på landet som blivit så sönderkört, kriminella ??? förr var det en dum gentlemannasport där man inte passerade gränser och de flesta hade vanliga jobb men rökte väl för mycket brass så att både ork och ekonomi droppade. Jag hade tunga jobb och kronisk infektion som det tog 20 minuter att fixa helt privat mot 40 (20 år mer riktat ) års väntan.

Det grövsta kriminella med vansinnes brott är ju de S som aldrig hade kunnat sätta sin fot i en förort med dessa beteenden, världen är upp och ner och våra ledare är som oerfarna småbarn ....
Senast redigerad av regafra 2021-03-25 kl. 22:27.
Citera
2021-03-25, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Det är om GS finns och används som tråden gäller.

Personen i videon har många bra händelser att beskriva. Jag kände igen mycket som jag redan listat ut och förutsett ska ske, men i mitt fall så är det "kring" agerande och många av dessa är lättaste att förhöra. Får se nu hur anmäaln på mordförsök och även ett par mord som jag misstänker, får dessa att lossa tungorna. De flesta är med dragna på dels lögner men har man busat som ung, så har de dom det och kan visa och sedan ljuga att man eskalerat, när det är tvärtom.

Jag är trött på landet som blivit så sönderkört, kriminella ??? förr var det en gentlemannasport där man inte passerade gränser och de flesta hade vanliga jobb men rökte väl för mycket brass så att både ork och ekonomi droppade. Jag hade tunga jobb och kronisk infektion som det tog 20 minuter att fixa helt privat mot 40 (20 år mer riktat ) års väntan.

Det grövsta kriminella med vansinnes brott är ju de S som aldrig hade kunnat sätta sin fot i en förort med dessa beteenden, världen är upp och ner och våra ledare är som oerfarna småbarn ....
Rökte brass, var det ja ...
Citera
2021-03-25, 22:25
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Rökte brass, var det ja ...

I mitt fall så var det den tyngande infektionen, men liknar den vid andras brasskonsumption.

När de frågade om jag ville bli polis/polisagent och det var mycket trevliga så tänkte jag att jag måste lösa infektionen och ta jobb där jag tidigare blivit erbjuden fast anställning då jag jobbade så bra, då jag inte ville vara deras arbete längre ( par snygga brudar också i deras gäng)
Citera
2021-03-25, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
I mitt fall så var det den tyngande infektionen, men liknar den vid andras brasskonsumption.

När de frågade om jag ville bli polis/polisagent och det var mycket trevliga så tänkte jag att jag måste lösa infektionen och ta jobb där jag tidigare blivit erbjuden fast anställning då jag jobbade så bra, då jag inte ville vara deras arbete längre ( par snygga brudar också i deras gäng)
Så du röker på fortfarande? Lägg ner skiten, märker du inte hur illa det är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in