2020-02-04, 18:29
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Beträffande de kommunikationsverktyg som brutits upp av säkerhetstjänsten

- De kan läsa alla MMS och SMS.
- De kan avlyssna alla samtal och har program som förvandlar till skriftlig form och översätter
- Alla foton och videor på din enhet är synliga och kopieras automatiskt till deras system.
- De kan aktivera din webbkamera eller mobilkamera.
- De kan aktivera inbyggd mikrofon och avlyssna omgivningen.
- Keylogger - Spelar in varje tangentnedtryckning. På detta sätt kan de också få lösenord.
- Screen Capture - Skärmdumpar tas automatiskt, även ibland med några sekunders intervall.
- De kan läsa alla meddelanden online. Även de privata och ser också vem dessa skickats till.
- De ser om din enhet är påslagen (mobiltelefon) eller ansluten till Internet.
- Internethistorik - Alla webbsidor du besöker.
- Tvångsavstängning- Kan stänga av enheten
- Kontaktlistor - Ser alla nummer du har sparat och kan radera gamla samtalslistor
- GPS - Ser mobiltelefonens exakta positionen
- De kan aktivera Bluetooth.
- De kan aktivera och ansluta till WIFI.

Allt detta görs tillgängligt i informatörernas nätverkssystem

Inom ett par hundra meters radie kring en målperson kan alla informatörer och angivare få åtkomst till all data via nätverket. Även om du skickar ett privat meddelande till någon kan alla medlemmar av nätverket läsa dessa live.

Även om IKT-medel är kraftfulla så är det inte huvudsyftet. Huvudsyftet är att analysera hur information/data överförs mellan & sinsemellan olika medel (SIGINT, HUMINT etc.) från utgångspunkt av måltavlan. Det operativa målet är att använda HUMINT i kombination med SIGINT i verkliga situationer.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-02-04 kl. 18:36.
Citera
2020-02-04, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Som sagt så finns det en ockult sida av det hela som möjligen är driven av en sekt i Frimurarnätverket. Troligen gömmer sig deras verkliga agenda -Perception Management via social engineering & psykologisk operation- bakom en utåtriktad "god" agenda så som att hjälpa en "speciell" person. Hur ska de annars få tillstånd att testa psykologisk krigföring, informationskrigföring & sociala experiment samt 24/7-övervakning (många saker olagliga i vanliga fall) på en person & dennes sociala nätverk i den verkliga världen? Sådana sociala & psykologiska experiment & hemliga underrättelseoperationer blev lagligt förbjudna & stämplade oetiska i USA under Kalla Kriget efter avslöjanden av t.ex. Milgrams lydnadsexperiment & Stanfordexperimentet samt MK ULTRA & COINTELPRO - Org. Gang Stalking baseras på det här att utvärdera & koda mänskliga psyket. Många huvudmän tjänar på det genom samlad primärdata genom denna operation & de övertygar samhället att måltavlan måste bli utsatt. Återigen så redovisar "The Great Hack"-Netflixdokumentären (2019) det här - & stordata är den nya oljan & marknadsvärdet på stordata är redan större än oljans samt är en biljonmarknad.

Nu förstår jag vad det hela handlar om. Inte konstigt att det händer mig med tanke på hur otroligt mycket jag har skrivit på min dator (och som läses av dem). De vet i princip alla mina tankar, känslor och impulser antagligen. Tackar!
Citera
2020-02-07, 08:09
Medlem
Citat:
Även om IKT-medel är kraftfulla så är det inte huvudsyftet. Huvudsyftet är att analysera hur information/data överförs mellan & sinsemellan olika medel (SIGINT, HUMINT etc.) från utgångspunkt av måltavlan. Det operativa målet är att använda HUMINT i kombination med SIGINT i verkliga situationer.

Jag undrar, kommer det någonsin hända att några "men in black" bara åker förbi och plockar upp mig, och ta mig till förhör (som man ser på filmer), och underrätta mig om att jag är en TI? Om du förstår vad jag menar. Kommer något sådant någonsin hända eller gäller det här för livet?
Citera
2020-02-07, 18:27
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontorjavel
Jag undrar, kommer det någonsin hända att några "men in black" bara åker förbi och plockar upp mig, och ta mig till förhör (som man ser på filmer), och underrätta mig om att jag är en TI? Om du förstår vad jag menar. Kommer något sådant någonsin hända eller gäller det här för livet?

Tänk igenom det. Eftersom de blandat in din familj, vänner & arbetskamrater i det här så kommer de inte att göra något så drastiskt öppet. Om du börjar tro att du själv är "sjuk" så har de vunnit. Det är en sekt i Frimurarnätverket som satt igång det hela & de blandar in alla möjliga i det här. Det är olagligt & ofrivilligt vilket är huvudskälet till varför det råder tystnadsplikt med vissa & även är tabubelagt samt stigmatiserat för andra då det handlar om ditt psyke & hälsa, mycket pengar & högst grundar det sig i det ockulta (ex. religion).

Jag kommer stämma de ansvariga på 10-tals miljoner i skadestånd för min livstid som då kommer ha negativa effekter (t.ex. förlust av jobb, hälsa (skada, lidande etc.), inkomst, socialt liv, livsmöjligheter etc. - allt dokumenterat) till följd av deras uppsåtliga & hänsynslösa psykologiska operationer mot mig i över tio år & än idag.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-02-07 kl. 18:51.
Citera
2020-02-07, 19:20
Medlem
Citat:
Tänk igenom det. Eftersom de blandat in din familj, vänner & arbetskamrater i det här så kommer de inte att göra något så drastiskt öppet. Om du börjar tro att du själv är "sjuk" så har de vunnit. Det är en sekt i Frimurarnätverket som satt igång det hela & de blandar in alla möjliga i det här. Det är olagligt & ofrivilligt vilket är huvudskälet till varför det råder tystnadsplikt med vissa & även är tabubelagt samt stigmatiserat för andra då det handlar om ditt psyke & hälsa, mycket pengar & högst grundar det sig i det ockulta (ex. religion).

Jag kommer stämma de ansvariga på 10-tals miljoner i skadestånd för min livstid som då kommer ha negativa effekter (t.ex. förlust av jobb, hälsa (skada, lidande etc.), inkomst, socialt liv, livsmöjligheter etc. - allt dokumenterat) till följd av deras uppsåtliga & hänsynslösa psykologiska operationer mot mig i över tio år & än idag.

Ärligt talat tror jag knappast att frimurarna är så många att de i två olika länder och 6 städer där jag bott kan finnas i mer än fyra hushåll i vartenda trapphus och tror inte heller de rekryterar städare, kassa-arbetare, byggarbetare, gängmedlemmar, 15-åringar, prostituerade, etc

De verkar även ha tillgång till både mobiloperatörerna och mobilmasterna och de kan läsa sms som misslyckats skickas iväg när det både saknas pengar på kontantkortet eller internetkoppling.

Som jag ser det kan det bara vara säkerhetstjänsten.
Senast redigerad av Signalspaning 2020-02-07 kl. 19:24.
Citera
2020-02-07, 20:12
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ärligt talat tror jag knappast att frimurarna är så många att de i två olika länder och 6 städer där jag bott kan finnas i mer än fyra hushåll i vartenda trapphus och tror inte heller de rekryterar städare, kassa-arbetare, byggarbetare, gängmedlemmar, 15-åringar, prostituerade, etc

De verkar även ha tillgång till både mobiloperatörerna och mobilmasterna och de kan läsa sms som misslyckats skickas iväg när det både saknas pengar på kontantkortet eller internetkoppling.

Som jag ser det kan det bara vara säkerhetstjänsten.

Frimurare & andra typer av Frimurarorganisation/-nätverk samt kyrkor & trossamfund finns överallt i samhället (inkl. myndigheter). Jag kan inte exkludera att de IKT-medel som används är utnyttjade via t.ex. det globala Five Eyes-underrättelsenätverk. CIA, FBI & co. är ökända för att infiltrera New Age-kulter/sekter & även utfört egna experiment gällande religion, spirituella & övernaturliga.

Dessutom om du inte tror på att ex. kassörskor blir tillsagda att utföra handlingar mot en måltavla så vet du inte vilken typ av Org. Gang Stalking det handlar om. Du vet alltså inget om "Gang Stalking" utöver HUMINT & SIGINT som alla med internet kan kolla upp. Försöker du avfärda det kritiska om Gang Stalking-utsatta här i forumet?
Senast redigerad av RiktigTI 2020-02-07 kl. 20:22.
Citera
2020-02-08, 01:59
Medlem
Citat:
Frimurare & andra typer av Frimurarorganisation/-nätverk samt kyrkor & trossamfund finns överallt i samhället (inkl. myndigheter). Jag kan inte exkludera att de IKT-medel som används är utnyttjade via t.ex. det globala Five Eyes-underrättelsenätverk. CIA, FBI & co. är ökända för att infiltrera New Age-kulter/sekter & även utfört egna experiment gällande religion, spirituella & övernaturliga.

Dessutom om du inte tror på att ex. kassörskor blir tillsagda att utföra handlingar mot en måltavla så vet du inte vilken typ av Org. Gang Stalking det handlar om. Du vet alltså inget om "Gang Stalking" utöver HUMINT & SIGINT som alla med internet kan kolla upp. Försöker du avfärda det kritiska om Gang Stalking-utsatta här i forumet?

Det mesta av det jag vet är "direkt" information från dem. Deras chefers namn är från dem, deras antal och så har vi deras applikation som var och en av dem har i sin mobil. Jag vet hur den ser ut och det är inte svårt att identifiera dem för var och en av dem glor på den typ överallt.

Kom inte och tala om för mig vad gang stalkning är för jag är den i den här gruppen som har i typ tio år dagligen i det dolda mordhotats dygnet runt. Jag har oavbrutet trakasserats, mobbats och misskrediterats. En av dem som rört sig i min omgivning har haft dessa vapen i länken i sin lägenhet.

http://www.police.hu/sites/default/files/13ker_fegyverek-001.jpg

I Sverige var det mest gatustalkning med två-tre som alltid stod i porten utanför trapphuset och sade vad de skulle göra med mig ifall jag kom ut och så har vi haft väggstalkning när de står hos grannen och talar mot väggen överallt där jag bott både i Sverige och i Ungern. Den tredje varianten är när hela tiden samma gäng eller personer med jämna mellanrum kommer och säger några ord utanför min bostad och går vidare, detta oftast nattetid hela nätterna.

Jag känner två tjejer som nätverket lurat in i trafficking. En av dem var en 13-årig tjej i Malmö

Så jag har det mycket klart för mig att i Sverige är det säkerhetstjänstens civila informatörsnätverk med djupa förgreningar inom den liberala rörelsen som moderaterna och folkpartiet, Socialdemokratiska arbetsplatsinformatörer via LO, Antifa, Gängkriminella, EXPO, ungdomsförbunden och polisinformatörer.

I Bakgrunden med tekniska lösningar så befinner sig Säkk, FRA och KSI, Kontoret för Särskild Inhämtning.
Senast redigerad av Signalspaning 2020-02-08 kl. 02:18.
Citera
2020-02-08, 10:14
Medlem
"En psykopat skapar snabbt ett nätverk av människor som han/hon lyckas föra bakom ljuset eller som själv vill delta (andra psykopater). Anledningen till att psykopaten, till en början kan lura andra, är att dessa individer inte ifrågasätter eller tar reda på fakta när de hör ett rykte. De "sväljer" allt med "hull och hår" och detta är ytterst tragiskt, speciellt för den som fallit "offer".
Våldsverkaren gör allt för att få andra att ta avstånd från "offret", göra så att han/hon
känner sig isolerad och ensam. Detta är en välkänd taktik som våldsverkaren använder
sig av för att psykiskt "knäcka" sitt "offer. För dig som fallit "offer" så kan du lugnt räkna
med att bli "påhoppad" gång på gång."

Är inte ovanstående en rimligare förklaring, istället för att världens alla säkerhetstjänster
och frimurare finns i vare trappuppgång?
Senast redigerad av Piratpartiet 2020-02-08 kl. 11:01.
Citera
2020-02-08, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
"En psykopat skapar snabbt ett nätverk av människor som han/hon lyckas föra bakom ljuset eller som själv vill delta (andra psykopater). Anledningen till att psykopaten, till en början kan lura andra, är att dessa individer inte ifrågasätter eller tar reda på fakta när de hör ett rykte. De "sväljer" allt med "hull och hår" och detta är ytterst tragiskt, speciellt för den som fallit "offer".
Våldsverkaren gör allt för att få andra att ta avstånd från "offret", göra så att han/hon
känner sig isolerad och ensam. Detta är en välkänd taktik som våldsverkaren använder
sig av för att psykiskt "knäcka" sitt "offer. För dig som fallit "offer" så kan du lugnt räkna
med att bli "påhoppad" gång på gång."

Är inte ovanstående en rimligare förklaring, istället för att världens alla säkerhetstjänster
och frimurare finns i vare trappuppgång?

Tyvärr var jag till en början faktiskt själv i spåren en del är inne på, såg en del dumma videos då och skäms faktiskt då jag känner dessa år som helt förlorade och att jag kan ha sett ut som en clown i ögonen på de som trakasserade mig, det var lite som att kriga mot skuggor till ingen nytta samtidigt som jag var fri måltavla och hela tiden utskrattad av dem. Lite som Don Quijote och väderkvarnarna.

En liten skillnad mellan mig och andra här i tråden är dock att jag faktiskt har namnen på många av dem som har stalkat mig, fullständiga namn. Även på de som haft förfrågan av varje enskild målpersonstatus jag haft. Jag har faktiskt kartlagt dem i verkliga livet.

Några av mina vidare skriverier kommer nog därför snart att ta en lite annan riktning, fokuset kommer riktas mot den svensk som först ordnade min målpersonstatus(Byggföretagare som jag inte ville anlita för att renovera mitt badrum och som hämnd ordnade så jag fick statusen nazist eller rasistiska åsikter och sen i två år nattligt stalkade mig samtidigt som även gängkriminella och Antifa gav sig in i leken) samt jag har även namnet på den kriminelle(ungersk medborgare och hos den ungerska säkerhetstjänsten, han är utvisad ur Sverige till 2022) varit längst förfrågare för min målpersonstatus.
Citera
2020-02-08, 13:37
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Tyvärr var jag till en början faktiskt själv i spåren en del är inne på, såg en del dumma videos då och skäms faktiskt då jag känner dessa år som helt förlorade och att jag kan ha sett ut som en clown i ögonen på de som trakasserade mig, det var lite som att kriga mot skuggor till ingen nytta samtidigt som jag var fri måltavla och hela tiden utskrattad av dem. Lite som Don Quijote och väderkvarnarna.

En liten skillnad mellan mig och andra här i tråden är dock att jag faktiskt har namnen på många av dem som har stalkat mig, fullständiga namn. Även på de som haft förfrågan av varje enskild målpersonstatus jag haft. Jag har faktiskt kartlagt dem i verkliga livet.

Några av mina vidare skriverier kommer nog därför snart att ta en lite annan riktning, fokuset kommer riktas mot den svensk som först ordnade min målpersonstatus(Byggföretagare som jag inte ville anlita för att renovera mitt badrum och som hämnd ordnade så jag fick statusen nazist eller rasistiska åsikter och sen i två år nattligt stalkade mig samtidigt som även gängkriminella och Antifa gav sig in i leken) samt jag har även namnet på den kriminelle(ungersk medborgare och hos den ungerska säkerhetstjänsten, han är utvisad ur Sverige till 2022) varit längst förfrågare för min målpersonstatus.

Ok, vad heter deras slutna grupp på Facebook där de lägger upp info om TI?
Citera
2020-02-08, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Ok, vad heter deras slutna grupp på Facebook där de lägger upp info om TI?

Det finns ingen. De har speciell programvara tilldelat för deras mobiltelefoner och eget internt kommunikationssystem där de kan se var TI befinner sig och klicka på dennes profil.

Det första de ser när de i GPS kartläge klickar på en målperson är anledning till statusen och förslag på åtgärder mot denne samt från vem förfrågan för statusen har tillkommit. Det finns ett flöde där all aktivitet kommer upp ungefär som på Facebook. Exempel texten ur ett sms 3 minuter sen, privat medlande till någon på Facebook 5 minuter sen, foton tagna med mobilkameran 17 minuter sen och så vidare. De kan även skriva kommentarer på dina foton och meddelanden.

Deras programvara innehåller även ett öppet textflöde för målpersonen som de här har gett smeknamnet internet. Det är en form av keylogger som registrerar alla tangentnedslag på tangentbordet på datorn eller vad som skrivs på en mobil. Allting registreras rakt av med felstavningar, rättelser så även ifall målpersonen ångrar sig och inte skickar en text så har allting redan registrerats.

Utsikterna för dig att få reda på vad de skrivit om dig är därför små då det är ett slutet system. Du kan dock ha tur och vid rätt tillfälle stå bakom någon när denne just kollar in din profil men då får du varken ha din mobil eller laptop med dig för detta avslöjar att du är där. Stäng inte heller av dessa utan lämna dem i hemmet eller i närheten på ett säkert ställe. Annan möjlighet är att göra som en kriminell som fick sparken från deras nätverk var att lägga armen runt deras nacke och be om att få titta, han hade även vanan när han var medlem att göra samma sak och skriva saker på deras enheter i deras namn. Tredje möjligheten är att de avslöjar saker själva om de har inbördes konflikter med varandra eller att de vid vissa tillfällen försäger sig själva och att du hör detta.
Senast redigerad av Signalspaning 2020-02-08 kl. 19:33.
Citera
2020-02-08, 23:13
Medlem
johnthedickholmess avatar
Ok, kan du få tag i programvaran så man kan kika hur det ser ut live? Vet du vad det är för programvara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in