Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Frimurare & andra typer av Frimurarorganisation/-nätverk samt kyrkor & trossamfund finns överallt i samhället (inkl. myndigheter). Jag kan inte exkludera att de IKT-medel som används är utnyttjade via t.ex. det globala Five Eyes-underrättelsenätverk. CIA, FBI & co. är ökända för att infiltrera New Age-kulter/sekter & även utfört egna experiment gällande religion, spirituella & övernaturliga.
Dessutom om du inte tror på att ex. kassörskor blir tillsagda att utföra handlingar mot en måltavla så vet du inte vilken typ av Org. Gang Stalking det handlar om. Du vet alltså inget om "Gang Stalking" utöver HUMINT & SIGINT som alla med internet kan kolla upp. Försöker du avfärda det kritiska om Gang Stalking-utsatta här i forumet?
Det mesta av det jag vet är "direkt" information från dem. Deras chefers namn är från dem, deras antal och så har vi deras applikation som var och en av dem har i sin mobil. Jag vet hur den ser ut och det är inte svårt att identifiera dem för var och en av dem glor på den typ överallt.
Kom inte och tala om för mig vad gang stalkning är för jag är den i den här gruppen som har i typ tio år dagligen i det dolda mordhotats dygnet runt. Jag har oavbrutet trakasserats, mobbats och misskrediterats. En av dem som rört sig i min omgivning har haft dessa vapen i länken i sin lägenhet.
http://www.police.hu/sites/default/files/13ker_fegyverek-001.jpg
I Sverige var det mest gatustalkning med två-tre som alltid stod i porten utanför trapphuset och sade vad de skulle göra med mig ifall jag kom ut och så har vi haft väggstalkning när de står hos grannen och talar mot väggen överallt där jag bott både i Sverige och i Ungern. Den tredje varianten är när hela tiden samma gäng eller personer med jämna mellanrum kommer och säger några ord utanför min bostad och går vidare, detta oftast nattetid hela nätterna.
Jag känner två tjejer som nätverket lurat in i trafficking. En av dem var en 13-årig tjej i Malmö
Så jag har det mycket klart för mig att i Sverige är det säkerhetstjänstens civila informatörsnätverk med djupa förgreningar inom den liberala rörelsen som moderaterna och folkpartiet, Socialdemokratiska arbetsplatsinformatörer via LO, Antifa, Gängkriminella, EXPO, ungdomsförbunden och polisinformatörer.
I Bakgrunden med tekniska lösningar så befinner sig Säkk, FRA och KSI, Kontoret för Särskild Inhämtning.