2021-03-25, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavaxin
Saras fot är bra är operation öga hon nyligen gjort så Sara och terese är det INTE

Lägg ner bara. Förklara då vem det är som eldat i många år på adresser kopplade till T.

T är en pyroman och mytoman som manipulerar folk.
2021-03-25, 15:20
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullsnusen
Någon som beställt hem häkningsprotokoll redan? Kan slänga i väg ett mail till TR annars. Så kan vi lägga det här bakom oss om Tessan m familj inte är involverade på nått sätt. Känns långsökt att det ska vara Sara faktiskt.
Har något skrivits om häktning än? Annars brukar det vara senast kl. 12, den 3 dagen efter anhållan vara oftast för begäran.
2021-03-25, 16:29
Medlem
Citat:
De är inte terese som gör bränder ja hon var hos oss så vet Terese är ingen som gör bränder så henne kan ni ute sluta helt från bränder

Hur vet du det??
2021-03-25, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caaroliiine
Hur vet du det??
Som jag skrev tidigare också hon var med mig därför vet jag att hon är.oskyldig
Sen den gången de bran hos mamman sov ju Terese ha hon ju tre vittnen som såg hon sova
2021-03-25, 20:02
Medlem
Citat:
Sen den gången de bran hos mamman sov ju Terese ha hon ju tre vittnen som såg hon sova

Det var ju bra.
Fast 3 vittnen stämmer inte. Enligt tekniska bevisningen så har T inte pratat med JLK på det sättet dom påstår. Så han är inget vittne.
Och varken S eller J hemma, dom vittnar ju olika saker? Så nä, T har inga vittnen
2021-03-25, 20:04
Medlem
Citat:

Tre vittnen varav en sover och två som ljuger. Jimmy är inte trovärdig då han ljög i förhör. Och Janne blåljuger han med.
2021-03-25, 20:45
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Vem är du då? Vart var ni då?
Hur vet vi att du talar sanning och inte ljuger på precis, exakt samma sätt som T?
Era lögner låter nämligen väldigt lika.

De tre "vittnena" som T har denna gång är nätt och jämt tillräkneliga (efterblivna, medicinerade, halta, lytta, skumögda).
De inte trovärdiga och ljuger för polisen enligt förhören. Exempelvis ang Jimmy och Tessans telefonkontakt.

Det kanske blir fler än Tessan som åtalas framöver... Intressant!
2021-03-25, 21:00
Medlem
Hur kan den här galningen inte sitta på sluten psykiatrisk vård?
2021-03-25, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren

Hon är utvecklingsstörd och då kommer man minsann undan med det mesta.
Hon har dock sån grabdios självbild att hon tror hon klarar av att ge 4 barn allt de de behöver, samt att hon kan lura de som är av normal intelligens. Men det är bara grovt utvecklingsstörda hon lyckas lura.
2021-03-26, 08:15
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte
Hon är utvecklingsstörd och då kommer man minsann undan med det mesta.
Hon har dock sån grabdios självbild att hon tror hon klarar av att ge 4 barn allt de de behöver, samt att hon kan lura de som är av normal intelligens. Men det är bara grovt utvecklingsstörda hon lyckas lura.
Att hon satt fyra barn till världen måste vara det mest deprimerande jag hört denna vecka.
2021-03-26, 09:57
Medlem
Citat:
Det är inget av vittnena som säger sig har SETT henne sova.

Jimmy säger sig ha HÖRT henne sova för han gick med headsetet på sig hela kvällen och lyssnade på Terese snarka men där visar samtalslistorna att Jimmy ljuger. Hans telefon var inte uppkopplad mot Terese telefon hela den tiden.
2021-03-26, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
För att hon i juridisk mening är för frisk för tvångsvård men samtidigt i praktiken är för sjuk för att ta emot vård frivilligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in