2021-03-25, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambulance
VK skriver att det är en kvinna i 60-årsåldern som är anhållen för den senaste branden på Ersboda. Tereses mamma är 61...

Intressant tanke som jag själv också tänkt på.
Är väl inte omöjligt att Tessan och mamman slagit sina "kloka"huvuden ihop för att vilseleda polisen inför rättegången?
Mamman kanske fick instruktioner från Tessan att tända lite papper i en uppgång när T hade alibi?
Men eftersom ingen av de är speciellt smarta så gick inte planen i lås,utan polisen tog mamman?

Är väl en teori så god som någon,fast kanske lite långsökt kanske.
2021-03-25, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RichRam
Tereses mamma? Nu får ni sluta. Tråden handlar förövrigt inte om Terese och anhöriga. utan om de brott Terese begår.

Läs gärna andra trådar i ABoK så kommer du att förstå och se att man för mycket diskussioner om brottsmisstänkta och människor runt dem.
Om du tror att det är du som styr vad som är ot och inte,så får du tänka om.
Alla forum och trådar här har moderatorer som styr.Är det något du är missnöjd med i publicerade inlägg så kan du alltid anmäla till admin,och så är det de som tar beslut,inte du.
2021-03-25, 06:04
Medlem
Citat:
VK skriver att det är en kvinna i 60-årsåldern som är anhållen för den senaste branden på Ersboda. Tereses mamma är 61...
Det brann på Ostvägen. Inte hemma hos T mamma.
2021-03-25, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Det brann på Ostvägen. Inte hemma hos T mamma.

Jag vet.
2021-03-25, 06:38
Medlem
Citat:
Jag vet.
Varför skulle T mamma tända eld på något i trapphuset på Ostvägen? Låter extremt långsökt även om teorin att förvilla polisen lyfts upp.
2021-03-25, 08:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Jag vet att hon inte är den som eldat i trapphuset på ett av Tobleronehusen. För drygt en timme sedan gjorde T. ett inlägg om en hårtrimmer på en anslagstavla.

Man kan ju förstås aldrig vara riktigt säker på det, kanske är det så att någon elak jäkel har hackat sig in på hennes konto

De är inte terese som gör bränder ja hon var hos oss så vet Terese är ingen som gör bränder så henne kan ni ute sluta helt från bränder
2021-03-25, 08:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lavaxin
De är inte terese som gör bränder ja hon var hos oss så vet Terese är ingen som gör bränder så henne kan ni ute sluta helt från bränder

Terese ligger överst på min brandradar, tills motsatsen är bevisad.
2021-03-25, 08:40
Medlem
Citat:

Det brinner ju konstant runt Terese
2021-03-25, 12:58
Medlem
Citat:
JO Terese gör bränder!

Polisen tar henne när polisen vet hon gjort bränder. Polisen tar bara de som gör brott, det är polisens jobb så de vet när Terese gjort brott.
2021-03-25, 13:05
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
En "långdragen konflikt" nämns i artikeln. Jag har inte hört något om det men ett tjafs har det förekommit med Kimpas morsa men hon bor inte på den adressen.

Att Sara skulle, med en skadad fot, tagit rollatorn och traskat genom skogsdungen över till Ostvägen för att elda?
Kanske det, för Janne har ju inte kunnat skjutsat henne efter sin stroke. Eller med taxi?
2021-03-25, 14:05
Medlem
Gullsnusens avatar
Citat:
En "långdragen konflikt" nämns i artikeln. Jag har inte hört något om det men ett tjafs har det förekommit med Kimpas morsa men hon bor inte på den adressen.

Att Sara skulle, med en skadad fot, tagit rollatorn och traskat genom skogsdungen över till Ostvägen för att elda?
Kanske det, för Janne har ju inte kunnat skjutsat henne efter sin stroke. Eller med taxi?

Någon som beställt hem häkningsprotokoll redan? Kan slänga i väg ett mail till TR annars. Så kan vi lägga det här bakom oss om Tessan m familj inte är involverade på nått sätt. Känns långsökt att det ska vara Sara faktiskt.
2021-03-25, 14:57
Bannlyst
Citat:

Saras fot är bra är operation öga hon nyligen gjort så Sara och terese är det INTE

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in