2021-03-25, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Imponerande. Jag anade men trodde inte att din läsförståelsegrad kunde sjunka lägre, men där ser man:-)
1. Vad fan bryr du dig för? Svaret var inte till dig.

2. Frågan byggde på en falsk premiss. Jag kan också ställa frågor som bygger på falska premisser, men det kanske inte är sådnt som ska diskuteras? Bättre att diskutera sådant som är förankrat i något som kallas "verkligheten" i så fall.
2021-03-25, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Var god besvara frågan. Har SidneyPowells ombud skrivit en inlaga till rätten där han hävdar att ingen resonlig människa kan förväntas tro på hennes påståenden?

Ja eller nej?
1. Se föregående inlägg.

2. Är du missnöjd med det svaret hänvisar jag dig till punkt 2 i din signatur.
2021-03-25, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
1. Vad fan bryr du dig för? Svaret var inte till dig.

2. Frågan byggde på en falsk premiss. Jag kan också ställa frågor som bygger på falska premisser, men det kanske inte är sådnt som ska diskuteras? Bättre att diskutera sådant som är förankrat i något som kallas "verkligheten" i så fall.

Du är så söt när du blir arg 🤗
2021-03-25, 21:04
Medlem
Citat:
Läs hennes redogörelse på hemsidan. Allt står kristallklart där.

Japp, där kan man se hennes fortsatta lögner. Det är det där som hon hittar på för att lura offren och dra in pengar på.

Jag är inte så intresserad av hennes lögner utan mer om det som sker i verkligheten. Där menar hon att bara dumskallar skulle tro på vad hon har sagt. Det är vad hon hävdar inför rättsfallet.
2021-03-25, 21:11
Bannlyst
Citat:
1. Se föregående inlägg.

Har Sidney Powells ombud lämnat in en skrivelse till rätten under ed där han hävdar att ingen resonlig person kan förväntas ta hans klients ord för sanning?
Vad hans huvudman skriver och tycker utanför rättssalen spelar ingen roll för mitt argument.

Svara bara
Ja eller nej?
2021-03-25, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Det roliga är att om man tror på vad Sydney Powell säger så kan man ju per hennes definition inte vara en resonabel person:-).

Precis så.
Sidney Powell symboliserar dessa arga vita män som avskyr verkligheten där alla män och kvinnor har lika värde inför lagen
2021-03-25, 21:17
Bannlyst
Citat:
Läs hennes redogörelse på hemsidan. Allt står kristallklart där.

Jag vill höra din åsikt.
Kommer Dominion att vinna i sin stämning mot Sidney Powell et al?
2021-03-25, 22:32
Medlem
Citat:
Har Sidney Powells ombud lämnat in en skrivelse till rätten under ed där han hävdar att ingen resonlig person kan förväntas ta hans klients ord för sanning?
Vad hans huvudman skriver och tycker utanför rättssalen spelar ingen roll för mitt argument.

Svara bara
Ja eller nej?
Citat:
Jag vill höra din åsikt.
Kommer Dominion att vinna i sin stämning mot Sidney Powell et al?
Mitt svar:
2021-03-25, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Japp, där kan man se hennes fortsatta lögner. Det är det där som hon hittar på för att lura offren och dra in pengar på.

Jag är inte så intresserad av hennes lögner utan mer om det som sker i verkligheten. Där menar hon att bara dumskallar skulle tro på vad hon har sagt. Det är vad hon hävdar inför rättsfallet.
Du borde intressera dig mer för vad hon säge på sidar, för där får du alla fakta.
2021-03-25, 23:06
Bannlyst
Citat:
Mitt svar:

Jag tror inte att du förstod min fråga. Så jag ställer den igen.

Dominion har stämt Sidney Powell et al för att de ljugit om valfusk. Dominion hävdar att Sidney Powell förtalar Dominion när hon medvetet ljög om olika konspirationer mellan Dominion och Venezuela, Iran, Nordkorea, mfl.

Sidney Powells advokat har i sin inlaga till rätten Och under ed försvarat sin klient med argumentet:
Ingen resonlig person kan förväntas tro på Sidney Powells ord. Precis därför kan det inte vara klandervärt.
Mina frågor till dig är:

Tar du dessa ord för sanning?
Ja eller nej
Om inte, vad menar du själv att hennes inlaga till rätten försöker förmedla?
2021-03-25, 23:20
Medlem
siisters avatar
Citat:
Du borde intressera dig mer för vad hon säge på sidar, för där får du alla fakta.

Alla fakta som inte lämnades in till domstolen? Låter inte så smart att lämna en förklaring till domaren och sedan förklara hur det egentligen ligger till på sin hemsida.
2021-03-25, 23:27
Medlem
squeakys avatar
Citat:
1. Se föregående inlägg.

Citat:
Jag tror inte att du förstod min fråga. Så jag ställer den igen.

Dominion har stämt Sidney Powell et al för att de ljugit om valfusk. Dominion hävdar att Sidney Powell förtalar Dominion när hon medvetet ljög om olika konspirationer mellan Dominion och Venezuela, Iran, Nordkorea, mfl.

Sidney Powells advokat har i sin inlaga till rätten Och under ed försvarat sin klient med argumentet:
Ingen resonlig person kan förväntas tro på Sidney Powells ord. Precis därför kan det inte vara klandervärt.
Mina frågor till dig är:

Tar du dessa ord för sanning?
Ja eller nej
Om inte, vad menar du själv att hennes inlaga till rätten försöker förmedla?

Trollock kommer inte våga bemöta det du skriver.

Trollock är en en repig gramofonskiva so bara går runt runt runt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in