Citat:
Ursprungligen postat av
FlashEnter
Du verkar kunnig inom området. Antar att du läst på en hel del om dig själv angående olika diagnoser. Hur många olika kombinationer har du?
Försök läs på om härskartekniker också för det är det enda du verkar besitta. Du trycker ned allt och alla som inte tycker som dig. Alla är korkade, idioter och blåsta. Härlig inställning du verkar ha till dina medmänniskor.
Så fort du inte får ha rätt, så är det alltså en härskarteknik som används mot dig?
Då menar du, att om du går in till en bilfirma där du lämnar in bilen, och får till svar att felet är A, och du hävdar bestämt att felet är B, trots att den utbildade bilmekanikern visar för dig att felet är A, så är det alltså en härskarteknik bilmekanikern kör med, för att han rätteligen hävdar att han har rätt?
Och ja, jag kanske är hård i tonen och trycker ner vissa jag anser vara idioter, men det spelar väl mindre roll på ett forum som är anonymt? Du behöver inte mer än att tänka att jag bara är en idiot, så är det inte mer med det.

Du får ju tycka precis vad som helst. Och du kan också säga precis vad som helst.
Det är fritt för dig att försöka klistra på mig olika diagnoser, det bjuder jag på, jag har ju samma möjlighet att göra det på dig
Faktum kvarstår. GL är friad. MÄ har flera gånger tidigare försökt köra exakt samma visa med våldtäktsanmälan. Med mera, med mera.
Försök argumentera det istället. Du är som hela den sittande regeringen inkl. vänstern när de diskuterar "politik". Istället för att diskutera och argumentera sakfrågor, så tjatar de istället hela tiden om SD. Man skulle nästan kunna tro att SD öster pengar över dem för att de skall göra reklam för SD, så många gånger de nämner SD i varje mening.
Förklara istället varför MÄ har ett sådant förflutet hon har. Du verkar inte lägga någon vikt vid det överhuvudtaget. Begriper du inte att hon är en patologisk lögnare? Nä, det är klart du inte gör.