2021-03-25, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Om en kvinna blir upprörd över något är det i regel bäst att be om ursäkt. Har du inte lärt dig det, är du 12 år?

Okej. Men ursäkten gick tydligen inte hem. Eftersom kvinnan köpte inte det utan vände sig till polisen och anmälde. Är du 2 år?
Citera
2021-03-25, 20:03
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Okej. Men ursäkten gick tydligen inte hem. Eftersom kvinnan köpte inte det utan vände sig till polisen och anmälde.

Precis, hennes avsikt vara bara att falskanmäla honom som hon gjort med flera andra.
Citera
Medlem
Ksenia74s avatar
Det vidrigaste är att den listige GL visste att han skulle komma undan med detta eftersom han hällde i henne alkohol . Sen när hon däckat då tog han chansen och hade sex med henne. Fy fan det är vidrigt och jag tror på MÄ berättelse rakt av. GL har dessutom sett sig som en fadersgestalt åt henne . Nä fy fan GL har ingen empati från min sida.
Citera
Medlem
Citat:
Det fungerade förra gången EA gjorde detta, polisen misslyckades då med att plocka fram originalfilen från hennes mobil efter fabriksåterställning. Om det berodde på att de egentligen inte ville eller kunde är öppet för diskussion. När försvaret fick det beskedet begärde dock advokat David Massi att polisen skulle gå igenom hennes iCloud och där fanns originalfilen och EA avslöjades.

Ja det är ju ingen garanti att det går, allt beror ju på vart data lagrats, hur det lagrats och vad som lagrats efter att lagringsmediat formaterats osv. Sen kan det som du säger berott på att de inte kunde eller ville eller ansåg att det var värt tiden/pengarna det kostar.
Finns bara ett säkert sätt att bli av med information på ett lagringsmedia och det är att förstöra det helt och hållet, bara då kan man vara garanterad att det inte går att återskapa och har man sen molntjänster inkopplat så måste självklart allt där också förstöras.
Citera
2021-03-25, 20:04
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullipersson
Han blev häktad på grund av att han var misstänkt. Det fungerar så i Sverige.

För att han är man och hon kvinna ja. Säger en man det hon sa skrattar polisen bara.
Citera
2021-03-25, 20:04
Medlem
BigHouses avatar
Citat:
Om en kvinna blir upprörd över något är det i regel bäst att be om ursäkt. Har du inte lärt dig det, är du 12 år?

Du tänker som en dörrmatta. En man som agerar så underdånigt mot kvinnor kommer bara leda till att kvinnan ser ner på dig ännu mer.

Lambertz fick nu lära sig den hårda vägen att sådant beteende ej funkar.
Citera
2021-03-25, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Han bad om ursäkt för att han visste att han skulle grusa hennes planer om att bedra honom och skinna honom på pengar, något som hon skulle bli vansinnig för (och är i detta nu)!!! Så, nu vet du.

Nehe du. Han försökte hindra den skada han hade gjort genom att be om ursäkt och sedan förbanna sig själv för att sedan ge utseende som tröstande genom att kalla henne "dotter".
Citera
2021-03-25, 20:05
Medlem
Citat:
I see. Men varför bad han därefter om ursäkt?

Han bad om ursäkt för att det möjligen var olämpligt och omoraliskt. För att han var otrogen.
Citera
2021-03-25, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Det vidrigaste är att den listige GL visste att han skulle komma undan med detta eftersom han hällde i henne alkohol . Sen när hon däckat då tog han chansen och hade sex med henne. Fy fan det är vidrigt och jag tror på MÄ berättelse rakt av. GL har dessutom sett sig som en fadersgestalt åt henne . Nä fy fan GL har ingen empati från min sida.

Jag håller med dig helt och hållet.
Blir så arg att han kan komma undan, och dessutom skylla på sitt offer. Fy fan rent ut sagt vilken djävulsk människa.
Citera
Medlem
Citat:

Bra att veta att du var på plats och vet hur det gick till, kan du fylla i alla luckor som finns åt oss andra?
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:

Nu efter ytterligare en falskanmälan från henne och all denna offentliga debatt kommer det gå bra att våldta henne ja. Hon är fredlös nu och det har skatan förtjänat. När inte rättsväsendet stoppar henne får medborgarna agera.
Citera
2021-03-25, 20:08
Medlem
Citat:
Okej. Men ursäkten gick tydligen inte hem. Eftersom kvinnan köpte inte det utan vände sig till polisen och anmälde. Är du 2 år?

Kvinnan anmälde inte. Det var en väninna, troligen attackfeminist-poliskvinnan IK, som anmälde. Kvinnan själv behövde en månad på sig att fundera över om hon ville medverka i utredningen, enl aftonbladet. Synnerligen märkligt om hon nu blivit våldtagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in