2021-03-25, 18:24
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
aborre

Ah, aborre... det är betydligt mer begripligt.
Citera
2021-03-25, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Ah, aborre... det är betydligt mer begripligt.
Jag tycker fortfarande det är en FULLSTÄNDIGT obegriplig tatuering
Citera
2021-03-25, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femlaxar
”Man måste lukta hästen i röven innan man rider iväg till horisonten”. Haha.

Kalle tog mer på Johan än sin egen fru.

Är inte Kalle bög? Åtminstone tvestjärt... känns som han är med i programmet som en rolig grej. Det är något som inte stämmer med honom. Kan inte sätta fingret på det. Kladdar på Ellinor stup i kvarten men när de ska prata djupare vill han inte engagera sig eller öppna upp på något sätt. Kollade hans instagram och det är bara massa bilder på olika grabbsammankomster. Näe, hur han glidit in i produktionen på ett bananskal fattar jag inte. Blev de bländade av att få med en läkare som deltagare?
Han kanske är oskuld? Därför han håller på med sitt spel! Glider undan hela tiden så inte Elenor och TV-tittarna ska fatta 🥺😱🥶
Citera
2021-03-25, 19:00
Medlem
Jag är rätt fascinerad av att experterna (så urusla som de är) faktiskt har lyckats hitta par som sen fortsätter vara ihop. Tänk om produktionen skulle byta ut till bättre experter och locka fler sökanden så att det kunde bli mer framgång mellan paren. Då skulle det bli riktigt intressant!

Som detta program:

För att knyta an till Gifta vid första ögonblicket så är frågan är om man behöver "experter", istället skulle Elisabeth och ett gäng till kunna para ihop folk mycket bättre.
Jag tycker också att produktionen för Gifta vid första ögonblicket borde ha ett ansvar att lyfta bort mobbare som Susanna ur produktionen så fort de börjar spåra ur. Susannas beteende är inte ok på någon arbetsplats, inte i något sammanhang och Johan ska inte behöva utsättas för det. Man hör hur hjärntvättad han är när han pratar om Susannas och hans problem, han tar på sig all skuld. Medan Susanna bara pratar om att de ska "hitta på ett eget språk" med varandra.
Citera
2021-03-25, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyyko
Hur kan ni tycka Ellinor är snygg? Rejält mullig och sladdrig i hullet. Tycker hon verkar både torr och tråkig. Kommet nog inte bli något mellan henne och Kaviar. De är alldeles för olika, har bara yrkena gemensamt.

Snick snack! Elli-lår är en PAWG med thunder thighs! Helt klart flickväns/ hustru-material. För rätt MAN vill säga.
Citera
2021-03-25, 19:18
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle
Snick snack! Elli-lår är en PAWG med thunder thighs! Helt klart flickväns/ hustru-material. För rätt MAN vill säga.

Vad är en pawg?
Citera
2021-03-25, 19:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Vad är en pawg?
Skånska för pojke. Brukas stavas påg. Jag tycker inte Ellinor är någon påg.
Citera
2021-03-25, 19:38
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Eller scoutledar-Frasse.
Usch, mycket fräcka visor man sjungit i sin ungdom.
Tur inte Sofia var med då, hade blivit ett fasligt väsen
”Din morsa får duga, hon är bra på att suga” tänk att analysera den.
Citera
2021-03-25, 19:39
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Vad är en pawg?

Säkert nån töntig amerikansk förkortning som används för att normalisera tjejer med feta lår.
Citera
2021-03-25, 19:44
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Säkert nån töntig amerikansk förkortning som används för att normalisera tjejer med feta lår.

Phat ass white girl står det för

Hon är nice Elinor..både utseendet, kroppen, personligheten.

tw bara jag som reagerade på att en av eperterna sa det man i feministSverige inte får säga? Att kvinor ville ha den omöjliga kombinationen av trygga, maskulina dominanta män som också var jämnställda?
Senast redigerad av SvaMp_ 2021-03-25 kl. 19:47.
Citera
2021-03-25, 19:48
Medlem
Varför filmade de inte grävis och soctanten när det var läggdags? Delade de inte rum?
Citera
2021-03-25, 19:49
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Vad är en pawg?

Fat ass white girl. Tycker dock inte hon är fet alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in