2021-03-24, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Precis. Det ska bli intressant att se om Anton lyckas klättra ur gropen han grävde åt sig själv.

Du menar gropen Sofia grävde åt sig själv när hon på en fest började läxa upp andra som är äldre än henne och som bara ville ha det lite lättsamt och kul.

Är hon så tråkig när det är fest, kan man föreställa sig hur mycket värre hon är när det är vardag.
Citera
2021-03-24, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trillian
Min analys från senaste avsnittet:

Sofia och Antons bråk om Björn Rosenström:
Det var dumt av Anton att inte känna in Sofia mer i denna situationen. Han borde prioritera henne först i den situationen och hon blev besviken och rädd när han helt plötsligt visade upp ett ointresse för henne. Hon kom plötsligt i andra hand. .

Du och några få andra verkar ha missuppfittat programiden. Det handlar inte om att killar ska glädja tjejer. Utan det handlar om att killarna ska avgöra om hon är tillräckligt vettig för att fortsätta träffas och umgås med efter att kamerorna stängts av. Således gör han helt rätt att både vara sig själv såväl som begära ett rimligt beteende av henne.

Att hon inte vill diskutera utan hellre sitta och sura visar att hon är omogen, och definitivt olämplig som livspartner och mor åt småbarn.
Citera
2021-03-24, 19:48
Medlem
Sjukt intressant serie, årets deltagare är något snyggare än förra årets patrask, pratar om tjejerna då. Backagrävis håller jag inte med om. Johan är en vuxen man och kan stå för sitt egna kast, han är där frivilligt han kan dra när somhelst. dessutom är han en funkofob. Nämner om dreglande mongo what the fuck? Förvånar mig att inte susanne sa nåt som ska bli socionom.
Funkofob grävis.
Citera
2021-03-24, 20:59
Medlem
NiccoJs avatar
FjAnton behöver tuffa till sig lite o sluta leka med He-man dockor. Med lite mer cool o framåt stil kunde han nog få redigt med framstjärt o inte behöva krusa en missbildad apa som vill döpa barnen till Mustaffa och Fadime.
Citera
2021-03-24, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatter1719
- Elinor när hon kommer upp till Lasses lägenhet: ”Jag har pratat med Satu.” Lasse (kan man tänka sig) ”Jaså, var det därför en kameraman stod och hängde på min balkong i en kvart och filmade gatan.”

Din analyser är alltid lika underhållande. Fortsätt.

En märklig detalj var att hon hade andra skor på sig när hon kom tillbaka till lägenheten efter samtalet ute.
Var hade hon dom stående? Var tog de andra vägen? I trapphuset?
Citera
2021-03-24, 23:01
Medlem
dialektikers avatar
Kom på en sak, varför drog inte Anton den där Björn Rosenströms Ragnar-text på bröllops-middagen?
Kommer ni ihåg hur jäkla stel den middagen var.
Jag tror att den hade livat upp stämningen.
Citera
2021-03-25, 01:25
Medlem
Anton har både svinig musiksmak och ett taktlös fyllebeteende. Pinsamt med alla empatitekniker som försöker försvara honom fullt ut. Den där låten är så barnslig att ingen människa som passerat högstadieålder bör utsättas för den. Förstår att sällskapet började vrida på sig av eländet.
Citera
2021-03-25, 02:37
Medlem
kulturstrategs avatar
Då kan vi kanske lägga ned den här aspergerdiskussionen huruvida lilla Cp-Sofia blev kränkt av låtarna i sig eller inte. Nu får trådens autismbrigad svar på tal redan efter 2 min. Hon kände sig kränkt av att dom sjöng sk "sexistiska låtar" - då är man uppenbarligen kränkt av låtarna i sig. Hade dom sjungit disneysånger hade det kanske varit tröttsamt efter en stund, men inte "kränkande".

Notera också hennes lilla "smirk" när hon säger "men inte till vilket pris som helst" - underförstått att här ska Anton underordna sig PK. Som jag skrivit tidigare - kvinnor får sexuell njutning av att dominera svenska mesar med politisk korrekthet.

Jag har bara sett två minuter, nu ska jag fortsätta titta. Återkommer
Citera
2021-03-25, 02:39
Medlem
Besticks avatar
Hur mycket dracks det egentligen i senaste avsnittet? Susanna vid 28:00.

Edit: Ganska mycket tydligen.
Senast redigerad av Bestick 2021-03-25 kl. 02:51.
Citera
2021-03-25, 03:08
Avslutad
Vilket skitsnack av Anton att han inte förstod låtarna när han var 13. I så fall var han en väldigt efterbliven 13-åring. Han cuckade alldeles för hårt. Mes-Johan är hemsk att höra men till hans försvar har han nog kastat in handduken för länge sedan och väntar nu på att inspelningen ska ta slut. Lars & Ellinors konversationer är plågsamma att lyssna på.

Det vore intressant att se vad som gick att göra av det här programmet om det fanns tillräckligt många sökande för att göra bra matchningar. Ingen av dessa 6 deltagarna är hopplösa men ge dom en partner som passar.
Citera
2021-03-25, 04:06
Medlem
Bra att psykologen kritiserade feminismens syn på män. Uppfostrar män som de inte vill ha.

Lars är sanslöst bögig. Är det verkligen vanligt att som heterosexuell man vara så i Stockholm som någon insinuerade tidigare i tråden?
Senast redigerad av avec 2021-03-25 kl. 04:16.
Citera
2021-03-25, 04:19
Medlem
kulturstrategs avatar
Fjanton har härmed tappat rätten att bli kallad vid sitt riktiga namn för all framtid. Det är bara att börja äta din egen sperma redan nu och vänja dig vid smaken, så du inte kräks i cp-Sofias mun när du tvingas kyssa henne precis efter att eran bull använt hennes huvud som ett fleshlight och glaserat hennes tunga med sin nysvenska sperma...

Det är beklämmande att se, men inte förvånande.

Avsnittets höjdpunkt var Ellinors skinkor. Lars verkade mer tänd på Johan än Ellinor. Den freudianska felrörelsen när dom gick tillbaka efter samtalet gick inte att ta miste på. Det skulle vara en lättsam kompisklapp på ryggen men blev en öm och längtande smekning istället......
Senast redigerad av kulturstrateg 2021-03-25 kl. 04:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in