Nu har jag också sett den amerikanska versionen av serien, och jag kan inte låta bli att se hur mycket mer "show" det är jämfört med den svenska. Dougs tjej hade ju till exempel redan varit med i "The Bachelor" innan den här showen, känns som hon till stor del gjorde det för att bli känd och det är säkert även en anledning till att dom fortfarande är ihop. De skulle inte få lika många fans om de splittade, nu kommer folk i flera år vara intresserad av hur det går för dem..
Den går på svt nu. Förstår inte varför Bert ska tvinga sig till och attraheras av lebben.
Prioriterar man sömn istället för att umgås så borde hon förstå att han är ointresserad.
Den går på svt nu. Förstår inte varför Bert ska tvinga sig till och attraheras av lebben.
Prioriterar man sömn istället för att umgås så borde hon förstå att han är ointresserad.
Ha ha
Missade detta.
Fel matchning var det onekligen och Ellen hade nog haft större framgång med en annan kvinna, ja.
I den svenska versionen är det bara Mathias och Emily som fortfarande är gifta. I den amerikanska diton var det två par som fortfarande var gifta efter 6 månader (Doug & Jamie samt Cortney & Jason). Den danska förlagan har jag inte sett.