Dagens avsnitt. Rätt rolig reaktion från Rud och gänget när mullvadarna avslöjades i jämförelse med lag nord där man var väldigt sympatiska mot Elias. I Lag Syd tog man det som årets förräderi istället haha. Hoppas inte Rud åker ut, han lägger oneliners på löpande band.
Det visar med all önskvärd tydlighet vilket lag man själv hade velat vara med i. Lag nord må vara fysiskt svagare än lag syd men dom verkar samtidigt vara mycket mer empatiska och förstående. Jag undrar förresten om det verkligen var Alexander som hade gömt tändstålet? Då är han i så fall lömskare än vad jag hade trott. Kul.
Dagens avsnitt. Rätt rolig reaktion från Rud och gänget när mullvadarna avslöjades i jämförelse med lag nord där man var väldigt sympatiska mot Elias. I Lag Syd tog man det som årets förräderi istället haha. Hoppas inte Rud åker ut, han lägger oneliners på löpande band.
Ja vad tänkte han med, det är inte så att det är han själv som har valt att vara mullvad? Hur kan han då bli så arg, 0iq reaktion
Blev fan lite lack när jag tittade på senaste avsnittet imorse. Vad fan tror lag Syd? Om Rud hade blivit mullvad, hade han direkt gått till sitt icke-lag och berättat det? Idioter. Förutom hon äldre kvinnan med ett födelsemärke på kinden. Hon verkade i alla fall fatta.
För övrigt tycker jag inte att de andra deltagarna hade någon chans att lista ut att någon var mullvad. Det har aldrig förekommit i svenska Robinson förut och det fanns heller ingen indikation på att det skulle förekomma. Mullvaden hade behövt spela jäkligt dåligt för att det skulle uppdagas.
Blev fan lite lack när jag tittade på senaste avsnittet imorse. Vad fan tror lag Syd? Om Rud hade blivit mullvad, hade han direkt gått till sitt icke-lag och berättat det? Idioter. Förutom hon äldre kvinnan med ett födelsemärke på kinden. Hon verkade i alla fall fatta.
För övrigt tycker jag inte att de andra deltagarna hade någon chans att lista ut att någon var mullvad. Det har aldrig förekommit i svenska Robinson förut och det fanns heller ingen indikation på att det skulle förekomma. Mullvaden hade behövt spela jäkligt dåligt för att det skulle uppdagas.
Jag håller med helt, hur ska de kunna lista ut att någon är mullvad. I princip fick mullvadarna en gratis immunitet i nästa ö-råd utan att behöva göra något för det. Ogenomtänkt idé. Hade ju varit mer spännande om lagen faktiskt fick veta att det fanns en mullvad och så göra något av det istället. Nu blev det ju noll spänning i det.