Citat:
Ursprungligen postat av
snyggastefittan
Osäker tyvärr. Har för mig att det var den mycket tillförlitlige skribenten intenog som skrev det.
Okej, tack för informationen i alla fall. Jag får gräva mer i det vid ett senare tillfälle.
Citat:
Ursprungligen postat av
moshes
normal person man eller kvinna bör verkligen tänka ansvarsfullt innan man har sex med en relativt okänd person- det gäller både män o kvinnor-
i detta fallet saknar kvinnan förmåga till gränssättning gentemot män- vilket hennes tidigare våldtäktshistorik visar
G.L vet om hennes våldtäktshistoria och borde därför förhållit sig behärskad och kontrollerad
han visste om hennes problematik
men ändå går han själv över gränsen
nåt stämmer inte med denne man
Visst, jag håller helt med om att GL "lekte med elden" i det här fallet och att han borde vetat bättre, men det innebär inte att det var hans ansvar att se till att EA inte drack för mycket eller att det var hans ansvar att förklara för henne att hon nog egentligen inte ville ha sex med någon som var så mycket äldre än henne, vilket den som skrev inlägget jag svarade på insinuerade.
Och ja, GL är i min mening en kuf och hans tidigare agerande som JK är inget jag kommer att ursäkta, men i det här fallet tycks han mött en ännu större kuf i EA.