Citat:
Så du tycker inte själv att det är konstigt att en högt uppsatt jurist som har insyn i en sårbar kvinnas tidigare fall bjuder in henne i sitt hem, blir avvisad, bjuder på alkohol, blir sedan "kladdig för han är full" och tar sedan med kvinnan till sängen.
När kvinnan sedan hävdar att hon blivit våldtagen då spelar han kortet "Men se på hennes historik".
Varför väljer han att bjuda hem henne? (Ja, han har sagt att han tyckte synd om henne)
Varför nöjer han sig inte efter han blivit avvisad?
Varför fortsätter han att drick om han vet att han blir "kladdig" av det?
Varför väljer han att sätta in ännu en stöt då han bjudi henne på en massa alkohol?
Just det, han har ett förhållande med en kvinna också. Trots det sker ovan nämnda saker.
Ingen gång från avvisandet till våldtäkten verkar det som att han tänkt "Jag ska inte göra det här". Varför inte? Är han så säker på att komma undan genom att hänvisa till hennes historik?
Jag hoppas verkligen att den kvinna han har ett förhållande med inser vilket svin hon hittat och dumpar honom snabbare än kvickt.
När kvinnan sedan hävdar att hon blivit våldtagen då spelar han kortet "Men se på hennes historik".
Varför väljer han att bjuda hem henne? (Ja, han har sagt att han tyckte synd om henne)
Varför nöjer han sig inte efter han blivit avvisad?
Varför fortsätter han att drick om han vet att han blir "kladdig" av det?
Varför väljer han att sätta in ännu en stöt då han bjudi henne på en massa alkohol?
Just det, han har ett förhållande med en kvinna också. Trots det sker ovan nämnda saker.
Ingen gång från avvisandet till våldtäkten verkar det som att han tänkt "Jag ska inte göra det här". Varför inte? Är han så säker på att komma undan genom att hänvisa till hennes historik?
Jag hoppas verkligen att den kvinna han har ett förhållande med inser vilket svin hon hittat och dumpar honom snabbare än kvickt.
Jag tycker det är desto konstigare att en kvinna som enligt egen utsago blivit våldtagen tre gånger tidigare, sätter sig i en utsatt situation igen, vilket är en ganska stark fingervisning om att hon hittar på! Hon är en vuxen kvinna som bestämmer själv om hon ska dricka, hur mycket hon ska dricka och vart hon ska vara. Alternativet är att omyndigförklara henne eller låsa in henne på psyk!