2021-03-22, 17:10
Medlem
extrawhitespermints avatar
Tycker Felix är ett riktigt bra tillskott! Hoppas han blir kvar ett tag.
Citera
2021-03-22, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av extrawhitespermint
Tycker Felix är ett riktigt bra tillskott! Hoppas han blir kvar ett tag.
Stor referensbank, vilket är typ det viktigaste hos en bisittare i GS enligt mig. Däremot kvävande ängslig, på tal om stereotyper.

Kul att han sa ”det ante mig” när Filip Sjöström nämnde att han läst Bard, när man vet att Felix skulle vara intellektuellt bortdribblad efter två rader om han skulle öppna någon av Bards böcker.
Citera
2021-03-22, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Det får man lugnt säga eftersom Jesper, som bär hela radion på sina axlar, bommade sändningen idag. Ett tips är att lyssna på gamla fredagssändningar från förra våren och framåt (som är gratis) om du vill lyssna in dig.

Edit: såg nu att du lyssnat i fredags också, där dom uppenbarligen också ådrog sig lite kritik för den oengagerade intervjun med Dregen. Var inte heller ett särskilt sprudlande avsnitt i övrigt. De håller en ganska ojämn nivå numera.

Idag märkte man verkligen det fetstiltade.
Går knappt att lyssna på skiten utan Jesper.

Två praktikanter och Fredrik = Fredrik är trött och ointresserad. Praktikanterna som tycker Fredrik är en husgud gör allt för att impa med syrliga kommentarer och påtvingade instick.

Felix är rätt intressant, ibland faller det sig platt men i övrigt rätt go att lyssna på.
Märks tydligt att Hannes ser sig hotad av Felix och har ett behov att sätta dit honom framför husguden om han säger något "fel".

Fredrik är en fortsatt urusel radiohost i mina ögon.
Senast redigerad av Gary.Glitter 2021-03-22 kl. 20:28.
Citera
2021-03-22, 23:22
Medlem
Får spykänslor av att varje PR-bild de gör ska ha Fredrik högst på en pedestal eller att folk ska göra honör mot honom.

Narcissismus.
Citera
2021-03-22, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
Får spykänslor av att varje PR-bild de gör ska ha Fredrik högst på en pedestal eller att folk ska göra honör mot honom.

Narcissismus.
Är det verkligen någonting att hänga upp sig på? Då är det ju värre att personer som Åhbeck Öhrman och hennes keps samt Skugge bevärdigas plats på fotot, samtidigt som Calle och Tora saknas.

Btw, Lorentzon sidekick två veckor i rad nu och ingen Skugge. Vågar man ropa hej tro?!
Citera
2021-03-22, 23:52
Medlem
Gary, man skulle kunna säga att du överdriver dina iakttagelser en aning.

I övrigt måste verkligen Jesper gå och klippa sig.
Annars har jag en polare som har erfarenhet av tvångsrakning när han satt på Täbyanstalten som kan applicera det på Jesper.
Citera
2021-03-23, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Är det verkligen någonting att hänga upp sig på? Då är det ju värre att personer som Åhbeck Öhrman och hennes keps samt Skugge bevärdigas plats på fotot, samtidigt som Calle och Tora saknas.

Btw, Lorentzon sidekick två veckor i rad nu och ingen Skugge. Vågar man ropa hej tro?!

Egentligen inte, Gott Snack har ju tagit över 2 timmar av ens liv varje dag. Blir lite som en dokusåpa där man bygger upp en hatrelation till vissa.

Lite det fetstilta jag menar med. Tror bossen i fråga vill skina med mer fiiiint folk.

En vecka till och vi bör väl kunna ropa hej? Hoppas!
Citera
2021-03-23, 16:43
Medlem
Knuxs avatar
Felix - verkar vara en skön kille och han ställer vettiga frågor till gästerna. Tröttnat lite på han den andre ljudkillen faktiskt. I övrigt bra show tycker jag.
Citera
2021-03-23, 18:14
Medlem
Jesper och Calle är behållningen med showen.

Tiktok-torsdag är olyssningsbart.
Citera
2021-03-24, 12:03
Medlem
Elis Burrau är sömnpiller och dagens avsnitt likaså.
Citera
2021-03-24, 22:48
Medlem
Elof.Eldslukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Elis Burrau är sömnpiller och dagens avsnitt likaså.

Håller med.
Citera
2021-03-25, 00:05
Medlem
joyyys avatar
Tycker hela veckan har varit väldigt svag. Märks verkligen hur Jesper bär programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in