Flashback bygger pepparkakshus!
2021-03-15, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Jespers konstanta swish-tiggeri är plågsam i Patreongrupperna.

Reagerade speciellt att han ville ha några tusen för att anlita Niva som tränare för en dag i fotbollsklubben. Tänker att OM Niva skulle gå med på det, skulle han inte vara så sniken att han vill ha några tusen för det. Sätt att finansiera spelmissbruk istället?
Citera
2021-03-16, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atlantisx
Reagerade speciellt att han ville ha några tusen för att anlita Niva som tränare för en dag i fotbollsklubben. Tänker att OM Niva skulle gå med på det, skulle han inte vara så sniken att han vill ha några tusen för det. Sätt att finansiera spelmissbruk istället?

Med tanke på att det konstant är någon form av swishkampanj och att det tycks vara Jesper som alltid håller i dessa har jag en känsla av att det är speltorskerier

Inte direkt någon av alla fanboys som swishar in som begär någon form av bevis att pengarna gått till det man önskat.
Citera
2021-03-16, 21:59
Medlem
Hm, personer från Israel kommer till Sverige och ger sig in i porrbranschen, big think emoji.
Citera
2021-03-17, 13:39
Medlem
Hoppas innerligt att de släpper Blattelito-intervjun.
Citera
2021-03-17, 14:01
Medlem
Snark att Linda Snecker ska bjudas in och avkrävas förnuftiga och rationella resonemang, det är dödfött redan från början. Kan tycka att det där inlägget tillmättes oproportionerligt stor vikt dessutom. Hur mycket har man levt under en sten om det är denna av alla hennes utgjutelser i debatten som vållar diskussion? Medlöpare...

Myrna Lorentzon må vara en poserande blöjkommunist men hade en härligt disträ approach till det hela. Bra snack på henne i övrigt också.

Åhbeck Öhrman sitter med självbelåten ton och förklarar hur det ser ut på Twitter, och säger att Hanif appellerar till nazister... Antingen anser man att liberalkonservativa Aron Flam-fanboys passerar som nazister eller så lever man kvar i 2017. Hur dålig koll kan man ha? Jag vet att du läser Myra, byt ut dig själv.
Senast redigerad av efterskalvet 2021-03-17 kl. 14:34.
Citera
2021-03-17, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Snark att Linda Snecker ska bjudas in och avkrävas förnuftiga och rationella resonemang, det är dödfött redan från början. Kan tycka att det där inlägget tillmättes oproportionerligt stor vikt dessutom. Hur mycket har man levt under en sten om det är denna av alla hennes utgjutelser i debatten som vållar diskussion? Medlöpare...

Myrna Lorentzon må vara en poserande blöjkommunist men hade en härligt disträ approach till det hela. Bra snack på henne i övrigt också.

Åhbeck Öhrman sitter med självbelåten ton och förklarar hur det ser ut på Twitter, och säger att Hanif appellerar till nazister... Antingen anser man att liberalkonservativa Aron Flam-fanboys passerar som nazister eller så lever man kvar i 2017. Hur dålig koll kan man ha? Jag vet att du läser Myra, byt ut dig själv.

Myra är en kvinnlig form av incel. Hennes enda dröm är att bli twitchkändis, läsa politiktrådar på vänstersubs på reddit och är inkapabel till att förstå andras resonemang.
Citera
2021-03-17, 21:03
Medlem
Hinterstoissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet

Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
Myra är en kvinnlig form av incel. Hennes enda dröm är att bli twitchkändis, läsa politiktrådar på vänstersubs på reddit och är inkapabel till att förstå andras resonemang.

Vad gör hon ens om dagarna? Att vara med som gäst i poddar av det här slaget blir man ju inte fet på. Har hört henne skryta helt ogenerat om sin höga IQ tidigare, 130 tror jag hon sa att hon har. Om hon nu är så smart så borde on ju göra något som ger en stadig inkomst. Man hör henne aldrig prata om annat än olika fetisher och SD.
Senast redigerad av Hinterstoisser 2021-03-17 kl. 21:12.
Citera
2021-03-19, 15:06
Medlem
Vilken urusel intervju med Dregen.

Fredrik ska pga dåligt påläst och bristande connection försöka göra Jesper till åtlöje för "feluttalat" (läs rätt) Mötley Crüe.

Detta leder till att Jesper blir stressad och febrilt aöker uppmärksamhet med extra larviga frågor mot Dregen som en efter en faller plattare och plattare.

Fredrik måste så klart nämna Bruce för det är den ensa musikern han kan och det enda förutom droger han kan relatera till. Jesper börjar försöka hugga tillbaka genom att narra Bruce.

Allt detta sker mellan att en ny fråga skjuts från höften mot Dregen var och var eviga minut från 3 gapande killar.
Knappt en fråga var bra om jag ska vara ärlig och jag skämdes fan av att lyssna på dagens sista halva.

När avsnittet tvärt ska avslutas med teaser om att 10-dollarspatreons får lyssna vidare drog jag en lättnadens suck för att haveriet var över.
Citera
2021-03-19, 17:38
Medlem
Urusel intervju av Dregen idag.

Jag kommer dock ihåg när jag var utanför Rio i Paraty. Träffade en tjej som ville att jag skulle följa med till "hockey hio".. Fattade ingenting och frågade om hockey var en grej i Brasilien. "yeeess yesssss"

Visade sig att det var världens största Rock-festival som heter "Rock in Rio"..... R uttalas alltså H på Brasiliansk portugisiska.
Citera
2021-03-20, 09:04
Medlem
KnullaFlashbackMors avatar
Myrna har dock en mycket sexig och härlig röst. Istället för att vilja stoppa kuken i hennes mun så jag vill bara lyssna. Lite som en blandning mellan en spinnande katt och en gedigen stockholmsheroinist.
Citera
2021-03-22, 08:44
Medlem
Har hört lite om gott snack förut men aldrig lyssnat något tidigare. Har nu lyssnat live fredag och idag, otroligt trött och oengagerat? Har jag lyckats pricka dom två sämsta dagarna? Fattar annars inte hur dom har över 100 000 i månaden i patreon
Senast redigerad av James-Stewart 2021-03-22 kl. 08:49.
Citera
2021-03-22, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Stewart
Har hört lite om gott snack förut men aldrig lyssnat något tidigare. Har nu lyssnat live fredag och idag, otroligt trött och oengagerat? Har jag lyckats pricka dom två sämsta dagarna? Fattar annars inte hur dom har över 100 000 i månaden i patreon
Det får man lugnt säga eftersom Jesper, som bär hela radion på sina axlar, bommade sändningen idag. Ett tips är att lyssna på gamla fredagssändningar från förra våren och framåt (som är gratis) om du vill lyssna in dig.

Edit: såg nu att du lyssnat i fredags också, där dom uppenbarligen också ådrog sig lite kritik för den oengagerade intervjun med Dregen. Var inte heller ett särskilt sprudlande avsnitt i övrigt. De håller en ganska ojämn nivå numera.
Senast redigerad av efterskalvet 2021-03-22 kl. 10:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in