Citat:
Ursprungligen postat av
lillaflippen
Jag säger som alltid. Önskar det vore som förr ändå då dom nominerade varandra i bikten med 1 och 2 poäng. Då kunde dom nominera nån som dom låtsades tycka om, det var ju bara vi tittare som fick se hur dom nominerade till att hänga löst

Citat:
Ursprungligen postat av
Anonym396
Var skrev jag det? Hur går det med läsförståelsen din vidriga blatte?
Jag skrev att det är farligt med Tanja, Simon och en av rasfrämlingarna i finalen då kommer vi dela på rösterna. Jag vill inte att någon av produktionens gullegrisar ska ha en chans att vinna vilket är Peddot, Joel och Nardos. Det är riktigt farligt just nu då de får all TV-tid på måndagsfinalerna.
Jag kommer inte överleva om en av de tre får miljonen då de är äckliga människor och jag vill inte slösa mitt liv på LIVEN i 100 dagar så vi måste tänka till om vad som kommer hända i framtiden. Jag tror att ingen av rasfrämlingarna har en chans mot Tanja i en ärlig omröstning och Big Brother skulle inte rigga det mot Tanja då hon är kvinna och har en bra bakgrund. Jag kan inte säga samma sak om Simon som produktionen redan vinklar fult i avsnitten och TV4 skulle antagligen rigga det mot honom i en omröstning i finalen.
Du har en fet neger som profilbild and have the audacity to call me vidrig blatte? 🤣🤣 pot calling the kettle black säger jag bara.
Om du inte klarar av att se en blatte vinna en outdated irrelevant reality program som ingen I Sverige i princip följer så har du verkligen inget liv lille gubben och är en sad little triggered snowflake. Förresten! visste du att Afrikaner har vunnit Sveriges största program so called Melodifestivalen 3 år i rad nu? Vill du plötsligt inte leva längre ?