2021-03-24, 23:16
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Alex sa när Adrian fick sin autonominering att han reagerade också på Adrians ordval när han berättade om sin syrra, synd att han inte direkt sa något till Adrian för då kanske Adrian hade kunnat förklara sig och be om ursäkt direkt och kanske inte blivit auto.

Alex vill ju ha ut Officeren så varför skulle han hjälpa honom
Han är ju som lyckligast just nu. Spana in honom.
2021-03-24, 23:17
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan gnome ha lite sympati med Grodan.
Skall vi snacka om gamnacken och Tanja då eller.

Snacka om vem f-n ni vill, men lämna den där smördrypande, sockersöta romantiken utanför.
Jag vill ha skandaler, bråk, psykbryt och nerkissade resväskor.
Vill jag ha romantik slår jag mig i skallen med en planka tills attacken går över.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-24, 23:18
Bannlyst
Med tanke på Corona så är det konstigt att dom slänger in så många nya så sent in i säsongen.
Även om dom testats negativt och suttit i karantän, så hinner dom ändå träffa folk innan dom kliver in i huset.😷😷😷😷🤧🤧🤧🤧
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Snacka om vem f-n ni vill, men lämna den där smördrypande, sockersöta romantiken utanför.
Jag vill ha skandaler, bråk, psykbryt och nerkissade resväskor.
Vill jag ha romantik slår jag mig i skallen med en planka tills attacken går över.

MVH/Gnomegirl.

Okay, sure. Uppfattat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Alex vill ju ha ut Officeren så varför skulle han hjälpa honom
Han är ju som lyckligast just nu. Spana in honom.

Tyvärr så tror jag många, speciellt killarna blev någonstans glada över detta... speciellt Simon som har nu i flera dagar kämpat för att Adrian inte ska vinna en enda tävling
2021-03-24, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tänker på dig. Kan absolut inte förstå hur du mår men tänker ändå på dig och hoppas att du hanterar det bra. Häng med oss och glöm bort lite av allt. Livet är som det är, tyvärr är det ändå vi vet att en dag är det slut. Men vi som är kvar måste leva vidare och njuta av det liv vi har. Hoppas att vi här kan bidra till lite glädje och tidsfördift.

En närstående släkting dog i cancer nyligen och det var därför inte ok att delta i begravning men jag tänker ändå att närvaro i tankar och stöttande av anhöriga hjälper.

Ja, Fy fan vad cancer suger.

❤️

I övrigt; så förvånad över att dom inte öppnade proseccon nu ikväll direkt? Särskilt att Simon tog detta beslut!?

Och ännu mer i övrigt: att dom tror att Dusseldorf låg i Schweiz? Huvudstaden?

Nardos: "Burn?" "Näe?"
Senast redigerad av OscarOrso 2021-03-24 kl. 23:21.
Medlem
Är det någon som är taggad över att det kommer en ny deltagare imorgon ?

Personligen så är jag inte alls det, känns som dom bara skickar in tråkigare och tråkigare människor för varje gång
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Oja, sen är det jävligt trist att de lättkränkta ska se just BB också

allvarligt, var det folk som blev kränkta och det blev ett ”drev” på sociala medier?

Angående detta med AD så vet jag inte. Jag reagerade inte på att han sa mongo. Inget konstigt eller kränkande ord i min värld dock.
Med kattis lilla felsägning blev det ju storm på sociala medier ett tag innan själva nomineringen kom tror jag 🤔
Så denna nominering mot AD gick fruktansvärt fort vilket är konstigt
2021-03-24, 23:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Tyvärr så tror jag många, speciellt killarna blev någonstans glada över detta... speciellt Simon som har nu i flera dagar kämpat för att Adrian inte ska vinna en enda tävling

Yep. Han har en koll på Madde dessutom.
Alex har koll på både Madde och Emelie.
2021-03-24, 23:21
Avslutad
Dusseldorf Schweiz huvudstad..
2021-03-24, 23:22
Bannlyst
I dag när jag beställde mat från Coop, så beställde jag samma saker dom brukar äta på nätterna.
Annars äter jag inte bröd, smör och ost.
Men nu blev det polarbröd, margarin, ost, banan och curry, så jag kan käka samma som dom om nätterna 😂🍞🧀✌️
2021-03-24, 23:23
Bannlyst
Citat:
Är det någon som är taggad över att det kommer en ny deltagare imorgon ?

Personligen så är jag inte alls det, känns som dom bara skickar in tråkigare och tråkigare människor för varje gång

Hennes ”syster” har onlyfans

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in