2021-03-24, 08:47
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Engång till för vissa delar av forumet väl inte riktigt fattat situationen mellan AD + Emelie, Emelie hon vill ha AD det är skrivet utan tvekan för det har hon sagt rakt ut men dock ej till AD!

Emelie har en bakgrund där killar varit otrogna mot hon ljugit och annat så hon är rädd för att bli sårad och att öppna upp sig mot tex AD om känslor, Det som hände i natt har inget med Ryska Posten leken att göra och att Madde & AD hånglade på muggen en del av den leken!

Iofs så var det indirekt att hon insåg under kvällen alla dessa fjortislekar & drickandet varje kväll är förmycket bara och att hon inte vill dyl mer som de övriga vill göra, Sedan såg man situationen där Alex försökte ånyo med Emelie fast hon inte vill alls ngt med han för hon sade vissa saker men han fattar inte ngt alls....

Så kontentan av det hela är AD vet inte att Emelie vill ha han eller hur hon känner för han alls så länge hon inte öppnar upp sig för han och tar bladet ur munnen så kommer det fungera, som det gör nu AD kommer forts i blindo att jaga Madde utan att Emelie sagt ngt om sin känslor då kommer det vara som det är nu MEN kommer Emelie lämna huset så gissar jag hon kommer säga som det är för AD om sina känslor!

Menar du att det här skulle vara något sorts facit av EmelieAD-gate? Det hade varit jättetrevligt för då kanske kärleksklanen kan lämna FB och återgå till facebook.
Men dessvärre är jag mycket besviken på analysen. O då tillhör du dem som nämner AD & "Officeren" i precis vartenda inlägg du postar. Du andas AD och har inte lyckats syna honom.

AD har läst sönder Emelie väldigt tidigt in. AD är 30 år gammal och har spelat det spel Emelie kör många gånger i sitt liv. Han vet mycket väl om hennes intresse. Han vet mycket väl om Maddes intresse. Han jagar ingen av dem - det han däremot gör väldigt skickligt är att han avvisar ingen, han håller sig öppen och därför behåller de intresset för honom.

AD är 110% inriktad på miljonen och håller därför en god fot med samtliga. Det är ingen tillfällighet att den enda som AD har rytit ifrån till är Pedram efter hockeymatchen. Det är en väl utvald fight då Pedram redan är inlindad runt hans lillfinger efter skänkta immuniteter.
2021-03-24, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
09:22. Vet att det kan vara fel i Appen, har hänt mig många gånger. Men det ska hållas koll på

omröstningen höll på till 10.30 och då ledde arian och emelie med 22 respektive 17 %

jag kollade extra nog för att precis som du kolla så att hållas koll på
2021-03-24, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Precis det jag menade. Produktionen skulle aldrig få för sig att börja jobba tidigt för att rycka upp deltagarna till skolan

Ska bli kul och se om dom blir väckta kl 09 här nu eller om det blir 09:30
2021-03-24, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
omröstningen höll på till 10.30 och då ledde arian och emelie med 22 respektive 17 %

jag kollade extra nog för att precis som du kolla så att hållas koll på

Ok, jag har ingen aning. Men jag har stenkoll på sånt där, och vet att appen kan krångla. Får 100% på en person ibland te.x
2021-03-24, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
väljs tanja eller judith fastän dom inte gjort bäst då jävlar... men vi tittare ser och hör allt

vill han säkra turkosa ska han ju välja judith som i sin tur kommer välja tanja 100% och därifrån tror jag tanja väljer steffi sen är det ju skitsamma

skulle han välja tanje eller steff i först kan det däremot gå en annan väg
2021-03-24, 08:50
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Menar du att det här skulle vara något sorts facit av EmelieAD-gate? Det hade varit jättetrevligt för då kanske kärleksklanen kan lämna FB och återgå till facebook.
Men dessvärre är jag mycket besviken på analysen. O då tillhör du dem som nämner AD & "Officeren" i precis vartenda inlägg du postar. Du andas AD och har inte lyckats syna honom.

AD har läst sönder Emelie väldigt tidigt in. AD är 30 år gammal och har spelat det spel Emelie kör många gånger i sitt liv. Han vet mycket väl om hennes intresse. Han vet mycket väl om Maddes intresse. Han jagar ingen av dem - det han däremot gör väldigt skickligt är att han avvisar ingen, han håller sig öppen och därför behåller de intresset för honom.

AD är 110% inriktad på miljonen och håller därför en god fot med samtliga. Det är ingen tillfällighet att den enda som AD har rytit ifrån till är Pedram efter hockeymatchen. Det är en väl utvald fight då Pedram redan är inlindad runt hans lillfinger efter skänkta immuniteter.
Jo då han är inriktad på millen men likväl så MÅSTE Emelie ta bladet ur munnen och säga som det är och det tror jag du fattar också, AD han vet inte hur hon känner alls och i detta läge så är det bara öppna upp sig totalt!
2021-03-24, 08:50
Medlem
Citat:
Ok, jag har ingen aning. Men jag har stenkoll på sånt där, och vet att appen kan krångla. Får 100% på en person ibland te.x

precis den är verkligen sämst appen
2021-03-24, 09:00
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ska bli kul och se om dom blir väckta kl 09 här nu eller om det blir 09:30

Det blev kl 09 iaf

Väckta iaf. Verkar inte vara krav på att gå upp 🤦🏼‍♀️
Senast redigerad av lillaflippen 2021-03-24 kl. 09:03.
2021-03-24, 09:03
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ja visst. BB tycker det är viktigt att dom är utvilade och pigga så att dom på rasterna kan stå i ring, hålla hand och prata om vilken underbar familj dom är. 🤦🏼‍♀️

För tänk vad hemskt det skulle vara om dom slets upp ur sängarna, trötta tvingade att DIREKT sätta sig vid skolbänken för ett prov om immunitet och är man sen så är det kört. Detta skulle ju skapa drama, tjafs och underhållning för oss tittare...
Såhär i efterhand var det ju fullständigt katastrofalt av fyran att förbjuda paktning när det dessutom är vi som "nominerar" och inte deltagarna!

Skapar just den här jävla kombaya-vidriga jävla gruppsammanhållningen! Det är ju bråk vi vill se för helvete! 😁

Som när Simon så att han tyckte det var dags att någon jävel i rosa rummet skulle åka ut härnäst, fick han en kollektiv utskällning av dom andra idioterna (Narcos och Joel iaf).

Förra året var ju inge vidare men hade ju ändå sina stunder, just tack vare paktningar och skitsnack.

Så begriper inte varför vissa klagade på pakter!?
Det skapade ju något som iaf (avlägset) påminner om hur Big Brother ska vara.😉
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-24 kl. 09:07.
2021-03-24, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Såhär i efterhand var det ju fullständigt katastrofalt av fyran att förbjuda paktning när det dessutom är vi som "nominerar" och inte deltagarna!

Skapar just den här jävla kombaya-vidriga jävla gruppsammanhållningen! Det är ju bråk vi vill se för helvete! 😁

Som när Simon så att han tyckte det var dags att någon jävel i rosa rummet skulle åka ut härnäst, fick han en kollektiv utskällning av dom andra idioterna (Narcos och Joel iaf).

Förra året var ju inge vidare men hade ju ändå sina stunder, just tack vare paktningar och skitsnack.

Begriper inte varför vissa klagade på pakter!?
Det skapade ju något som iaf påminner om hur Big Brother ska vara.😉

var väl mer jassas maffia som gnällde och klagade eftersom dem tyckte att rainbow högg henne i ryggen brutalt under robinsonveckan
Medlem
Citat:
Det blev kl 09 iaf

Väckta iaf. Verkar inte vara krav på att gå upp 🤦🏼‍♀️

Nä, men dom ska ligga och åma sig till 09:30, sen ska det bli frukost. Sen kommer väl brevet runt kl 11.
Sen ska man luncha med dom. Och sen kommer tävlingarna igång vid 14.

Men Pedram skulle hålla i Mattelektion här snart har jag för mig, så då är det lite bråttom
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen

Begriper inte varför vissa klagade på pakter!?
Det skapade ju något som iaf påminner om hur Big Brother ska vara.😉

Jag säger som alltid. Önskar det vore som förr ändå då dom nominerade varandra i bikten med 1 och 2 poäng. Då kunde dom nominera nån som dom låtsades tycka om, det var ju bara vi tittare som fick se hur dom nominerade till att hänga löst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in