2021-03-24, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Systemet är korrupt, hoppas kungen Lambertz kan dra detta långt och slå ned dem som kägglor.

Just i detta sammanhang känns det bättre än bra att feministerna har fått en motståndare som heter duga.. En man som kommer inte att ge sig ens på dödsbädden..

Rätt åt honom - och rätt åt hans motståndare. Vi andra får titta på - och njuta av skådespeleriet!
Citera
2021-03-24, 19:43
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Varför skulle Lambertz har bara tre alternativ att välja mellan?

Han kunde ha sagt: Inga kommentarer.
Han kunde ha sagt: Jag respekterar rättsprocessen.
Han kunde ha sagt: Jag erkänner att jag begått ett övergrepp och kommer att ta mitt straff.

Bara för att Kajsa Ekis Ekman tycker det?

Han har ju flera alternativ precis som alla andra som blir oskyldigt anklagade för brott: Jag är oskyldig - exempelvis.

Lambertz har dessutom aldrig kallat E.A. för "hora". Det här försöker nu feministerna tuta i aftonhorans läsare..

Att E.A. är opålitlig är ett faktum. Den som ljuger i rätten och dessutom manilurera bevismaterial ÄR opålitlig. Det var kvinnan själv som valde det förfarande och det hade inte något med Lambertz att göra med.

Sen är det fel att kalla denna kvinna för "student" eller "juridikstudent". Hon VAR en gång i tiden det. Men hon pallade inte studierna. Nu studerar hon juridik för egen lust för att försöka vinna det mål där hon står som tilltalad.

Om bara det räcker som grund då är alla tilltalade "studenter"

Det blir omöjligt för någon kvinna med två hjärnceller i behåll att kalla sig för "feminist" när feministerna som syns i media beter sig ungefär lika dåraktigt som kvinnan i detta mål: hysteriska, förvränger sanningen, enögda etc.

Tokfeministerna ger sig inte förrän kvinnor ska få anklaga vilken man som helst utan att ifrågasättas och mannen ska inte få försvara sig hur fel det än är. Raka vägen in i fängelset utan att ens ha en rättegång, det är tokfeministernas slutmål och männen i Sverige är så mesiga att de tillåter det.
Citera
2021-03-24, 19:45
Medlem
Baisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Skulle inte förvåna mig om det var zigenarblod inblandat

Vågar satsa en 500 på att det är en ryska.
Citera
2021-03-24, 19:46
Medlem
Citat:
Väldigt oproffsigt uttalande från Annika Bokefors, det märks att hon agerar utifrån en feminist-agenda.
Tror inte på feministisk agenda, Bokefors vet nog att det blir lika svårt lika omöjligt att BEVISA att hon medvetet ljög än motsatsen, dvs att hon talade sanning.
Så det är rätt att inte åtala Lambertz och rätt att inte ta upp motåtalet.
Citera
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Tokfeministerna ger sig inte förrän kvinnor ska få anklaga vilken man som helst utan att ifrågasättas och mannen ska inte få försvara sig hur fel det än är. Raka vägen in i fängelset utan att ens ha en rättegång, det är tokfeministernas slutmål och männen i Sverige är så mesiga att de tillåter det.
Ett sunt samhälle hade straffat åklagaren för hennes dåliga omdöme och degradera henne till notarie. Likaså borde de som skött förundersökningen degraderas till parkeringsvakter.
Citera
Medlem
Citat:
Ja det är ju som om han blev dömd trots att han friades. Det är ett sätt för rättsväsendet att döma män trots att bevisningen är så usel att de inte ens kan fälla trots mycket låga beviskrav.
Vadå? Var det inte julen 2020 det hände? Har jag missat något? Vad kommer 7 månader ifrån.
Citera
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
Läs en av hennes tidigare domar: https://www.docdroid.net/KlbTwG9/hrs-b-2018-5915-pdf

Hon har manipulerat bevis tidigare.

Här är en föreläsning som bryter ned fallet med en advokat: https://www.youtube.com/watch?v=Fe7Gev0OCHA

Hon är en bedragare och totalt fake. Hon har ingen legitimitet.

Uppmanar alla att lyssna på föreläsningen av David Massi som användare MmGox länkar till här.

Det var en jävla flyt att EAs utpekade "våldtäktsman" DU fick en så kompetent och driven försvare som Massi, annars hade han nog suttit bakom lås och bom nu, för ett brott han inte begått.

David Massi går igenom Lambertz-fallet på sin populära Youtube kanal, han spelade in videon innan Lambertz släpptes.
https://youtu.be/Z-hJMAUvZsk

Intressant är att han tar om sitt fall där han försvarade den utpekade DU, han nämner så klart inte att det är samma kvinna, kanske visste han inte att det var samma kvinna, kanske visste han? Hur som helst vet ju alla nu att det med 100% är EA i båda fallen.
Citera
2021-03-24, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoneinopium
Hon borde tänkt på detta tidigare.. nu kommer hon väl aldrig få bort den här stämpeln...
Han fick dryga 14 dagar i häkte... Hon får resten av livet i ett levande helvete...

Karma. Är man beredd att låta en oskyldig människa sitta inne och betala skadestånd för brott han inte har begått - då ska man vara beredd att själv lida helvetes pina när man blir avslöjad.

Hoppas hon måste byta namn och flytta utomlands.
Citera
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
GL motanmäler våldtäkt. Är han vuxen? Kanske begynnande frontallobsdemens.

Wow, här öppnar han upp sig själv för falsk tillvitelse. Vilken jävla lirare. Karln är inte klok någonstans! Vilken underhållning! Den närmaste veckan kommer bli helt vansinnig. Tokfeminister mot rättshaverist helt utan hämningar! Köp biljett här!
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Vadå? Var det inte julen 2020 det hände? Har jag missat något? Vad kommer 7 månader ifrån.

Ett av EA's tidigare offer som hon anklagade för våldtäkt fick sitta i häktet i över sju månader innan han friades i rätten. Det blev alltså som ett fängelsestraff trots att han var oskyldig men EA behövde förstås inte sitta i fängelset.
Citera
2021-03-24, 19:50
Medlem
Zoneinopiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Karma. Är man beredd att låta en oskyldig människa sitta inne och betala skadestånd för brott han inte har begått - då ska man vara beredd att själv lida helvetes pina när man blir avslöjad.

Hoppas hon måste byta namn och flytta utomlands.

Jag instämmer!
Enligt mig är de skamligt att hon får skydd av samhällets resurser.
Citera
2021-03-24, 19:50
Medlem
"Denna film ska också ha kommit till åklagarens kännedom och var enligt våra källor en av dropparna som fick bägaren att rinna över."

Det är ju inte hon i filmen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in