2021-03-24, 19:40
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Jag hoppas också att Hayes återvänder. En frisk fläkt i ett hav av trista och färglösa deltagare. Något säger mig dock att hans skador är värre än vad man kanske tror. Vi får helt enkelt hoppas på det bästa.

Ludvig är en tunn person med mycket hybris. Dålig förlorare. Blev glad i själen när Hayes sa att han egentligen hade kunnat bryta av Ludvig på mitten som om han vore en tändsticka.

Elias är socialt skicklig och slug. Han vågar utmana folk och ställa till oreda i laget. Jag undrar hur mycket han kommer lyckas sabotera innan han återvänder till sitt riktiga lag? Jag måste säga att jag tycker om honom och hans stil. Betydligt härligare än den andre mullvaden Alexander.

Hayes och hans bror är ju gamla topp-idrottare även om det kanske inte syns idag. Jag tänker på alla skador han måste ha som ligger permanent och kan bryta ut som gammal fighter. Baksida lår, axlar etc. Kanske knän och leder. Hoppas han håller. Kul att se.
2021-03-24, 19:43
Medlem
Ajaj, engländaren sket i det blå pk-skåpet och kallade Hayes för ”Shaft”.
2021-03-24, 19:43
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Ajaj, engländaren sket i det blå pk-skåpet och kallade Hayes för ”Shaft”.

ok vad fan är en Shaft?
2021-03-24, 19:51
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
ok vad fan är en Shaft?

Shaft = axel
2021-03-24, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
ok vad fan är en Shaft?

Eftersom du ber så snällt

Det är namnet på en svart, hård, grym man som kan synas på film.

https://www.google.se/search?q=Shaft&client=safari&hl=sv-se&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEw iV_L6wzMnvAhVWNewKHVDyCNsQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=1024& bih=666#imgrc=wz2h0lvOTGF0QM
2021-03-24, 19:56
Medlem
Crapmagics avatar
Lovisa är påfrestande glad
2021-03-24, 19:58
Medlem
Wads avatar
Ludvig (?) är en svartsjuk liten mobbare. Ut med honom.
2021-03-24, 19:59
Medlem
Crapmagics avatar
Hur kan en stad sponsra ett tv-program?

Kan vilken by som helst sälja in sin variant på två-städer-i-en
2021-03-24, 20:00
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Och detta skulle vara det tuffaste Robinson? De har troligtvis fått mer mat än i någon annan tidigare säsong.

Något jag reagerade på i dagens avsnitt är att Andreas i Lag Nord la upp ett renskinn (över en pinne) och man såg det endast några få sekunder.

Visste inte att man räknar renskinn - som verkligen håller värme att sova och sitta på - fick ingå i deras utrustning av kläder ... Andreas personliga tillbehör som de får ta med sig är ju för hans del; Öronproppar.
2021-03-24, 20:28
Medlem
XtraXs avatar
Nää ni det här verkligen inget vidare, vet inte om det beror på miljön eller deltagarna men jag verkligen ingen feeling alls än så länge.
2021-03-24, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur kan en stad sponsra ett tv-program?

Kan vilken by som helst sälja in sin variant på två-städer-i-en
I marks kommun har de ju tre orter i en! Kinna, Skene och Örby.
2021-03-24, 20:48
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Något jag reagerade på i dagens avsnitt är att Andreas i Lag Nord la upp ett renskinn (över en pinne) och man såg det endast några få sekunder.

Visste inte att man räknar renskinn - som verkligen håller värme att sova och sitta på - fick ingå i deras utrustning av kläder ... Andreas personliga tillbehör som de får ta med sig är ju för hans del; Öronproppar.

De har ett gäng renskinn, fanns i lägret när de kom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in