2021-03-24, 17:46
Avslutad
Det mest fascinerande är att se hur pass mycket svenska kvinnor avskyr den svenske mannen. Haha de verkligen HATAR er och ni är för dumma för att se det.
Hade Lambertz hetat Mustafa istället ja då jävlar hade det varit något helt annat...

Jag vågar påstå att det finns inget land där kvinnorna hatar sina män lika mycket som svenskorna.
Paradoxalt nog så har den svenske mannen en väldigt hög status ute i världen, det är bara på hemmaplan som han blir avskydd. Ni kan ju fundera på varför det är så...
Citera
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Hon har ju försökt sätta dit män för våldtäkt flera gånger tidigare. Ett borderline case med daddy issues. Ingen normal 29årig tjej åker hem till en 71åring och firar julafton och super.
Jo det kan en normal tjej göra om det är Corona pandemin. Hon hade säkert förtroende för Lambert.
Citera
Medlem
GL påminde om den där Giuliani som hade PK utanför en porrbutik för Trump.
Citera
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Det ska överklagas.

Beslutet att lägga ner utredningen kan överprövas på begäran av målsägande. Men det känns föga troligt i detta fall.
Citera
2021-03-24, 17:47
Medlem
Såg att någon nämnde Linnea Claeson för ett par inlägg sedan och det väckte en tanke:

Kan hon rent av vara MÄs kompis som skickade in polisanmälan om våldtäkten?

Hon har ju nyligen tagit juristexamen och kanske har EA och Linnea fått kontakt genom studierna?

Dessutom vill jag minnas att linnea gått ut på sina socialamedia kring julen och uppmanat utsatta kvinnor att höra av sig till henne för att få stöd under julen?

Kanske är långsökt?
Citera
2021-03-24, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Hon har ju försökt sätta dit män för våldtäkt flera gånger tidigare. Ett borderline case med daddy issues. Ingen normal 29årig tjej åker hem till en 71åring och firar julafton och super.

Alltså, om jag träffar en person som inte verkar psykiskt frisk bjuder jag inte hem denne och bjuder denne på så mycket sprit att personen inte minns vad som hände och har sex fastän denne inte tänkt ha det.

Att personen i fråga inte är psykisk frisk har man som frisk ett ansvar att inte utnyttja dennes situation till sin fördel. Nu använder GL detta för att försöka krossa personen, det visar noll empati.
Citera
2021-03-24, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sockerpumlan
Alltså, om jag träffar en person som inte verkar psykiskt frisk bjuder jag inte hem denne och bjuder denne på så mycket sprit att personen inte minns vad som hände och har sex fastän denne inte tänkt ha det.

Att personen i fråga inte är psykisk frisk har man som frisk ett ansvar att inte utnyttja dennes situation till sin fördel. Nu använder GL detta för att försöka krossa personen, det visar noll empati.
var framgår det att hon är diagnostiserad för någon psykisk åkomma och att GL visste om det?
Citera
Medlem
irishrages avatar
Citat:

Hon fick vad hon förtjänade hon är en *****
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Jag är faktiskt på kvinnans sida nu jag tror mycket mer på henne än på GM.
Det efter att gubben Lamberts har gått ut med att han stämmer staten på 1 miljon,
alltså vilken jävla rättshaverist!!!
Hoppas det blir överklagan o han blir fälld.

Han borde skämmas. Först rida på sitt kändisskap, sen begära ersättning. Han vet mycket väl att han gjort fel. Tragiskt att sådana girigbukar och snuskhumrar ska sitta på dessa positioner - vilket nog är vanligare än folk tror.
Citera
Medlem
EA har dömts till psykiatrisk tvångsvård två gånger... Det stärker inte direkt hennes trovärdigthet. Känner mig dock inte jätteförvånad, konstaterade igår kväll att hon uppfyller nästan alla krav för BPD.

Detta kopplat med hur hon manipluerade bevinsningen i sitt tidigare fall: (FB) Göran Lambertz misstänkt för våldtäkt (häktad, 2021-03-11, släppt 23/3)
Gör att hon har noll trovärdighet.

Citat:
Lambertz-kvinnan har en brokig bakgrund och hon har dömts till psykiatrisk tvångsvård vid två tillfällen.
https://stoppapressarna.se/svenskt/hon-ar-goran-lambertz-nya-flickvan
Citera
2021-03-24, 17:51
Medlem
Råkade höra lite (SR/P1) av vad Björn Hurtig ansåg om fallet: han håller med om att processen avs våldtäktsfall kan vara rättsosäker men tycker att det funkat ok avs GL,
ung som att ”åkl synes verkligen ha tagit sin objektivitetsplikt på allvar”.
Menade att GL ju blev släppt och fallet nedlagt. Om det hade han inget att anmärka på.
Citera
2021-03-24, 17:52
Medlem
Citat:

Ja han är otäck. Hans heder är i alla fall förstörd, för de flesta förstår ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in