Citat:
Ursprungligen postat av
Stina-Lina
Jag tycker att hans attityd är bekymrande. Han sätter näsan i vädret. Som om det vore något att skryta med det han gjort. Han erkände ju att hon avvisat hans kladdande (har läst transkriptionen) och menade att hans faktiskt offer blivit bättre behandlad än honom.
Om han än inte anses skyldig rättsligt sett är hans beteende omoraliskt då hon var någon han ” hjälpte”.
Jag vet också att kvinnor som tidigare varit utsatta för övergrepp
har svårt att veta var gränsen går. Och svårt att stoppa en kladdig person. Och eftersom han säger sej vara en kladdig person som onykter skulle han låtit spriten stå.
Tänker att med hans ställning borde hon ha kunnat känna sej trygg?
.......hon avvisade hans kladdande.....
Sedan - närmare midnatt kom hon tillbaka och ville själv ha sex (så fortsatte beskrivningen från Lambertz om jag inte missminner mig)
Då hade hon väl hunnit planera hur hon skulle låta under den inspelning som hon själv startat
Förvisso är Lambertz ett stolpskott och borde hålla sig till kvinnor närmare sin egen ålder, men du får det att låta som hon var enbart passiv och lät sig övertalas och det kan du och jag inte veta (inga andra än Lambertz och EA vet sanningen - vem av dem som ljuger kan jag inte avgöra, men EA har tyvärr en dålig historik bakom sig)