Citat:
Ursprungligen postat av
stockcock
Jag köper det inte.
Lambertz har knullat på denna psykiskt sjuka flicka när hon har varit kraftigt berusad, efter att han har bjudit hem henne dit. Det började i en trevlig ton, tjejen har säkert "daddy issues" och sökte en trygghet i Lambertz. Såg denne som en form av fadersgestalt.
Lambertz har en Gollum-liknande utmärglad figur, kroppen lär se ut som ett russin. Det finns ingen kvinna i ung ålder som frivilligt skulle ha sex med denne.
Uttrycket "jag skäms för att jag var otrogen" myntades väl av Lambertz? Lambertz bjöd hem denna sargade flicka till sig på julafton med tanken om att knulla henne. Redan där och då borde det stått klart i huvudet på en 70-åring att om en ung flicka, som är så ensam att hon väljer att åka dit på julafton, är ett skört offer? Kanske kände han för henne, brydde sig om henne, men kåtheten hos gubben tog över.
För ordningens skull: sen när är en 29-åring en ung flicka? Jag ser inga som helst problem med åldersskillnaden, golddiggers finns över hela världen.
Frågan nu är:
1) Vad kan 29-åringen förvänta för konsekvenser?
2) Hur stort skadestånd kan Lambertz förvänta sig?
3) Kan Lambertz ev skadestånd bli prejudikat och varje invandrad ("oskyldig") förortsgangster kräva detsamma?
4) Hur stor skada kommer svenska skattebetalare att åsamkas?