2021-03-23, 23:47
Medlem
stockcocks avatar
Har samlaget alltså filmats i smyg av E.A.? Orkar inte gräva igenom.
Citera
2021-03-23, 23:50
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Grattis EA, nu är du fritt villebråd för alla.
Ingen kommer tro dig om du våldtas på allvar nästa gång,
vem som helst kan alltså bara ta för sig.

Lycka till i livet!
Citera
2021-03-23, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock

nej bara ljudfiler spelade hon in flera ggr innan våldtäkten och efter. Men denna porrfilm som kommit ut för en månad sen e med en annan kille. En riktigt prulle som hon själv e med på
Citera
2021-03-23, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fethorunge
Menar du pengar från skadestånd? Varför tror du det? Det har nämnts missbruksproblematik tidigare i tråden, kanske det spåret du syftar på...?

2018 är nyligen. De var gifta i många år.

Jag tycker inte att 2018 precis är nyligen,men,men, vi räknar nog olika.
Jag syftade inte på just missbruksproblematiken om hon nu har en sådan,utan att hon verkar rent allmänt ha en dålig ekonomi.Hon hade en lägenhet som hon blev vräkt ifrån och hon är student utan studiemedel om det som stått tidigare i tråden stämmer.

Hade varigt väldigt intressant att se hennes deklarationer med inkomstuppgifter för de sista åren,och få någon slags bekräftelse att hon är inskriven vid något universitet på juristlinjen.

Med tanke på en av de tidigare våldtäktsanklagelserna som tydligen varit på samma vis som nu det senaste,så tänker jag mig att hon försöker få sin försörjning tryggad ett år eller så genom skadestånd.
Är lite så mina tankegångar går i det här fallet.
Citera
2021-03-23, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock

Nej, inte könsumgänget mellan GL och EA. Inte såvitt känt.
Citera
2021-03-23, 23:56
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
hon har massa bilder på fb med massa lokala stockholm «hoes». Säger allt om denna brud.... e totalt i chock över porrfilmen . Visst fatta man hon e extrem men inte så här, Hon lär väl anmäla någon oskyldig för att ha lagt upp filmen men de e säkert hon själv som gjort de... men kanske trodde planen med att sätta dit lambertz skulle funka först som plan A fan vet jag....... Lambertz bör testa sig omgående 🤣

https://xhamster.com/videos/lisa-xhFwgIv

Man får hoppas att GL använde kondom.... Men det är väl inte troligt.
Citera
2021-03-23, 23:57
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerStryparen
Nu brukar ju Google utesluta träffar i tex bloggar och forum, det beror ju lite grand på om den inställningen används allmänt ?
Det finns förstås anledningar för Google att utesluta träffar i sådana medier eftersom antalet träffar annars skulle bli helt enormt stort och oöverblickbart. Skulle man tex söka på "mordet på Olof Palme" så skulle 10000-tals träffar hamna bland annat här på Flashback och tråden om MOP (nu 160631 inlägg).
Det är vedertagen praxis att Google ska filtrera bort sådant.
Det finns "know-how"-youtubefilmer på hur Google indexerar sina sökresultat.
Och resultaten "viktas" så att säga.
Även tex kommentatorsfält brukar uteslutas, för dessa tas ju ofta ner efter ett tag ändå.
Testa själv att googla namn som förekommer på Flashback (du behöver ha mobilen på datorläge). Dessa har en nedåtpil med en länk till cachen. Men om du googlar hennes namn så får du sökträffar utan någon pil. Någon har alltså begärt att klassa denna cache som inaktuell sedan namnet modererats bort.
Citera
2021-03-23, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerStryparen
Cissi Wallin är på väg att bli rättshaverist, och kommer detta virus att sprida sig bland feministerna ?
Att hon inte har vett att knipa igen ?
Det fick ju kvinnor lära sig förr, när det var lämpligt att både knipa käft och knipa ihop därnere
Men javisst enligt Cissi Wallin är väl Göran Lambertz en representant för Patriarkatet med stort P.
Tänk vad Thomas Quick/Sture Bergwalls rättshaveri skulle leda till, det hade man inte väntat.
Utan TQ så hade GL inte blivit omtalad, och det här med EA troligen inte hade hänt....

Det är tydligen ett riktigt resonemang. Fabriksåterställningen skriver tydligen inte rent minnet, utan en skuggkopia ligger kvar. Utifrån filens header (META-data) så kan man avgöra om det är tex en jpg-fil (bild) ljud eller video.
Skulle fabriksåterställningen rensa allt, så skulle den processen ta en ansenlig tid faktiskt.
Bättre då att göra en snabbradering. Men med nackdelen då att det går att återskapa vad som funnits i telefonen.
Dessutom så finns det ju oftast kopior av SMS/MMS på andra tfner, tex då Göran Lambertz egen telefon framförallt.

GL lär inte få brist på villiga fruntimmer nu på tex Stureplan, bara han lovar att betala deras silikontuttar och botox

Fan att vi måste ju fira här
Vad kan ha varit den "rykande pistolen" (= smoking gun) som fick åklagaren att vackla ?
Var det informationen som spreds i den här tråden ?
Eller så kan det ha varit EA själv som dragit tillbaks anmälan, men att åklagaren uttrycker sig annorlunda.
Ärendet är märkligt såtillvida att det dröjer inte mindre än 77 dagar från anmälan tills att GL häktas, vad fan pågick under den tiden ?

Någon här som kan bekräfta att EA var inlagd på sjukhus och för vad ?

Och hennes kontakter med psykologer, kan det ha innefattat tex "bortträngda minnen" likt TQ,
att hon därför anmäler lite hur som helst ?

Tragisk historia i vilket fall som helst.
Det ligger i den stora farans riktning att åkl. i uppsala har fetlurat uppsala TR i smb med häktningen. Grovt tjänstefel.

När hon gjorde häktn.framst. baserat på Hög sannolikhet att GL var skyldig, så totalmörkade hon sannolikt samtidigt allt hon visste om betr. EA.s "anamnes".

Ett totalt fulspel, värdigt en viss Wolf, i STASI!!
GL bör göra livet surt för uppsalamaffian - helst redan på Måndag!!
Citera
2021-03-23, 23:58
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Grattis EA, nu är du fritt villebråd för alla.
Ingen kommer tro dig om du våldtas på allvar nästa gång,
vem som helst kan alltså bara ta för sig.

Lycka till i livet!

Bra sammanfattning !!
Citera
2021-03-23, 23:59
Medlem
fethorunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Jag tycker inte att 2018 precis är nyligen,men,men, vi räknar nog olika.
Jag syftade inte på just missbruksproblematiken om hon nu har en sådan,utan att hon verkar rent allmänt ha en dålig ekonomi.Hon hade en lägenhet som hon blev vräkt ifrån och hon är student utan studiemedel om det som stått tidigare i tråden stämmer.

Hade varigt väldigt intressant att se hennes deklarationer med inkomstuppgifter för de sista åren,och få någon slags bekräftelse att hon är inskriven vid något universitet på juristlinjen.

Med tanke på en av de tidigare våldtäktsanklagelserna som tydligen varit på samma vis som nu det senaste,så tänker jag mig att hon försöker få sin försörjning tryggad ett år eller så genom skadestånd.
Är lite så mina tankegångar går i det här fallet.

Det är en rimlig spekulation förutsatt att hennes privatekonomiska situation faktiskt är i botten, men det har jag ingen aning om förutom det som sagts i tråden.

Är hon student utan studiemedel? Har hon inte plockat tillräckliga studieresultat på juristlinjen? Det talar för min teori, att hon försökte klättra i hierarkin genom att suga gubbkuk, i hopp om att slippa plugga upp resultaten som alla andra. En slug genvägskarriärist låter hon som.
Citera
2021-03-24, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Man får hoppas att GL använde kondom.... Men det är väl inte troligt.

Så kanske en Lambertz jr om 9 mån.
Citera
2021-03-24, 00:02
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det var en studentlägenhet där hon bodde tidigare. Men eftersom hon inte studerar - förutom juridik för eget bruk - så var hon tvungen att flytta ut och bli inneboende hos Hasan.

Ok tack ! Menade fint område.... Jämfört med Flemingsberg ! Och inneboende hos Hasan ? Låter som en riktig framgångs saga för damen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in