2021-03-23, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Någon skrev att han hade fått det i häktet. Det förvånar som sagt inte mig då jag innan dess redan förklarat för dig att kvinnorna kommer strömma till Lambertz efter detta.
Det ligger väl i sakens natur att Predatorer som GL snabbt har fått ett helt gäng med sugna beundrarinnor i hälarna, i åldrar från 20 och upp till batikhäxenivå.
Allt annat vore rätt så märkligt!
Citera
2021-03-23, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Tror inte han är rökt, han har väl i princip jobbat färdigt, lär ha en SAFTIG pension att kamma in.

Hur menar du att det skulle bli jobbigt socialt för han?

Han har väl max 10 år kvar i livet, han skiter nog i om vissa ogillar han
Japp, det fanns gott om folk som ogillade honom innan, och det läget håller sig nog stabilt genom detta.
Citera
Medlem
InnerstInnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Och för att hjälpa rättvisan på traven så manipulerar hon bevis. Så även denna gång.

Hon körde det tidigare använda fabriksåterställningstricket även mot Lambertz.

Funkar det som här kallas fabriksåterställningstricket? Mig veterligen går det att återta raderade filer med ett för datorer relativt simpelt tillvägagångssätt. En "raderad fil" är egentligen inte raderad i ordets rätta bemärkelse.
Citera
Medlem
Presskonferensen med GL var nog (trots det allvarliga ämnet) det galnaste jag har hört på år och dar. Så långt ifrån en mediatränad gråtintervju man kan komma. Framförd på östgötska. Hur i all världen har den här märklige mannen kunnat bli så upphöjd? Han är en blandning mellan Per Oscarsson, ett original från Kisa och Julian Assange.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LjusetsFamn
Göran ligger med en 40år yngre tjej som försökte lura gubben och falskt anklaga honom i hopp om att få lite skadeståndspengar. Båda dessa två känns jävligt off i det här fallet.

Jag hade varit stolt om jag som 70 åring knullade en 40 år yngre snygg tjej. Det finns gott om män som gör det.
Citera
2021-03-23, 21:25
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Kanske hon är doktorand? Då lär det väl inte vara ovanligt med 30-årsåldern?
Det tror jag knappast, man får mest modellträffar (varav flera nyligen raderats) om man googlar namnet. Inget som antyder att hon är doktorand.
Citera
2021-03-23, 21:25
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Har någon blivit för dömd för att ha våldtagit just henne?

Nej ingen men en av hennes offer fick sitta i häktet i över 7 månader innan han friades.
Citera
2021-03-23, 21:26
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Om EA tror att detta kommer hamna under sekretess så kan hon glömma det. Göran kommer stämma henne för förtal, privat om inte åklagaren driver det. Förutom detta så har han polisanmält henne för falskt angivelse mm. Även stöld .
Stöld?

Av vad?
Citera
2021-03-23, 21:27
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Funkar det som här kallas fabriksåterställningstricket? Mig veterligen går det att återta raderade filer med ett för datorer relativt simpelt tillvägagångssätt. En "raderad fil" är egentligen inte raderad i ordets rätta bemärkelse.

Nej det fungerade inte. Polisen lyckades återskapa originalfilen som hon hade raderat. Genom detta framkom bevisning i den filen på att det inte var våldtäkt.
Citera
2021-03-23, 21:28
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GritGrit
Presskonferensen med GL var nog (trots det allvarliga ämnet) det galnaste jag har hört på år och dar. Så långt ifrån en mediatränad gråtintervju man kan komma. Framförd på östgötska. Hur i all världen har den här märklige mannen kunnat bli så upphöjd? Han är en blandning mellan Per Oscarsson, ett original från Kisa och Julian Assange.

Sant, historisk upplevelse vi fick bevittna - bara en sån sak som att han fick en presskonfa.

"Åowtrohet, det är nåt dåligt", *hytta med fingret*
Citera
Medlem
JMGLs avatar
Jag tycker han känns som en som mycket väl skulle kunna våldta. Riktigt obehaglig typ.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Hade det varit någon annan än Lambertz i motsvarande fall så hade vederbörande fått sitta i häkte säkert 6 månader.

Det vara bara för att det var Lambertz som det här var överstökat på några dagar.

Skillnad på människor och människor. Se mina tidigare inlägg för några dagar sedan, sade att detta skulle ske. exakt detta.

Alla andra kraxade om sannolika skäl och att det minsann skulle bli åtal, jag sade att han skulle släppas.
Jaaa!! Så varför valde denna virrpanna att ge sig på (läs ombuds-anmäla) just Lambertz??!
Har möjligen EA under de senaste månaderna upplysts diskret av sitt ombud, att det är obra att ge sig i clinch med en av maktens och juridikens män?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in