2021-03-23, 17:51
Medlem
Jofs avatar
Om GL:s uppgift stämmer, att han bara träffat henne en gång förut. Och underförstått inte legat med henne så talar det mot INTENOG:s hypotes att han utnyttjat hennes sexuella tjänster tidigare.
Citera
2021-03-23, 17:51
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Här har du nakenbilder på henne:
https://lennartmsjoberg.se/htm.php?img=Fan/Elvira/1.html

Har du möjlighet att ta en dump på bilderna? Kommer fan inte in på länken
Citera
2021-03-23, 17:53
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnivStina
Har du möjlighet att ta en dump på bilderna? Kommer fan inte in på länken

Jag var nyss inne på länken men nu är det maintenance där. Kanske många som vill se hennes nakenbilder som inte visar så mycket?
Citera
2021-03-23, 17:53
Medlem
Mer.info.007s avatar
Var det sexköp?
Citera
2021-03-23, 17:54
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Handen på hjärtat, han framstod som skärp och stridbar tidigare. Jag hade föredragit att se honom som kvinnornas riddare och inte som en kladdig gubbe.

Nu är det ju MÄ som uppenbart är en bedragare och Lambertz som haft frivilligt sex med en ung kvinna. Lambertz ser också betydligt mer attraktiv ut än andra män i hans ålder och tillsammans med hans intellekt, verbala förmåga osv har säkerligen hans marknadsvärde på köttmarknaden stärkts. Nu ses han mer som en alpha-hanne och inte som en idiot som trampade snett i TQ-härvan.
Citera
Medlem
Ksenia74s avatar
Nu väntar vi på att GW ska uttala sig
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
På presskonferensen. Kollade via Expressen men nu har även de stängt ned.
Jag hörde inte att han sa hennes namn. Sa han både för och efternamn?
Citera
2021-03-23, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Var det sexköp?

Nej, det är en sk trådsanning som visade sig vara ren bluff. Trist sånt, men nu vet man att det inte handlade om några jävla sexköp.
Senast redigerad av Browser 2021-03-23 kl. 17:57.
Citera
2021-03-23, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jxb
SVT:s klipp från presskonferensen avbryter efter några frågor. Någon som vet något ställe där man kan se hela presskonferensen?
Jag hade en livestream igång via SVT nyheter, men hittar den inte längre (bröts efter att jag svarade på ett meddelande). Riktigt bisarr konferens, i synnerhet när han svarar på pressens frågor. I högsta grad sevärt. TV4 visar den här men med analys emellan: https://www.tv4play.se/program/nyheterna/live/13329437
Citera
Medlem
Lambertz presskonferens ger ett tillgjort intryck.

Min bedömning är att han är maktfullkomlig halvpsykopat som kände till att denna kvinna var trasig och kanske även gick att ”köpa” på ett eller annat sätt. Kanske stämmer det inlägget att Lambertz har funnits i kretsen kring kapten klänning och bordellmamman på Östermalm.

Hjälpen med det juridiska har därmed inneburit en outsagd överenskommelse att den ska betala in natura. Kvinnan dricker sig redlös för att kunna stå ut med det som komma skall. När våldtäkten sker är hon mer eller mindre bortdomnad men det är inte uttryckligen mot hennes vilja. Hon behöver ju Lambertz hjälp. Efteråt känner hon sig så äcklad av Lambertz och dennes vidriga lekamen och mår så dåligt att hon gråter ut hos en väninna som anmäler.

Hon har en historik av sådana här anmälningar eftersom hon är trasig och hamnar hos slika män som utnyttjar hennes många och stora svagheter. Självfallet har hon också mycket osmickrande borderline sidor.
Citera
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaschbacks
Jag hörde inte att han sa hennes namn. Sa han både för och efternamn?

Nej, han sa förnamnet innan han kom på sig själv och la händerna på munnen och sa "oops".
Citera
Medlem
Göran Lambköttertz är djupt besviken på rättsystemet.

Jobbigt när man får ligga i den säng man själv har bäddat.

https://www.expressen.se/nyheter/valdtaktsutredningen-mot-goran-lambertz-laggs-ner/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in