Citat:
Ursprungligen postat av
Dragonhuvud007
Visst. notera på du.
Inget känsligt ämne, men ska den granskas objektivt så kanske du kan slå upp vad objektivt betyder(om polisledningen har stor bäring på fallet, för granskas dom granskas ju PS också).
Vill du gnabbas med mig lycka till, i might have 99 problems and you will never be one of them det är du för obetydlig för att bli, du är duktig på datorer och det ska du ha credd för.
Tänker mest på att du är uppe i Murmansk för att anhöriga ska få ett avslut osv men att trivialisera de anhörigas situation här vad gäller detta fallet i och med att du tramsar runt om att PS är Lindström nr 2 för det har dina polare i kulisserna sagt osv. Det hjälper väl knappast att få reda på vad som faktiskt hände den första veckan i utredningen?
PS är en tjock gubbe med fult skägg som säkert har en kvinnosyn från medeltiden och han har en solklar ”wife beater” aura. Han är säkert askass på relationer och han har bufflat sig fram i korridorerna där i alla år. Han ger en väldigt subjektiv bild av dessa händelser och en hel del annat i sin bok antagligen. Han låter sig intervjuas i, för mig, väldigt tveksamma sammanhang och det finns en speciell plats i helvetet för såna som startar parti med ortens eget namn i.
Han har vid flera tillfällen sagt nedlåtande saker om kvinnor inför både kollegor och vänner.
Han har eller har haft en schäfer för att han identifierar sig väldigt mycket med sin yrkesroll.
Osv osv
Så nu har jag drämt av lite fördomar här. Känns jag mer som en kille i din smak nu? Nu gillar du mig va?