Citat:
Ursprungligen postat av
smokeonthewater
LW till SD.
3 maj 2018 19:03:02
Logg Lasse-Maja
Vad I helvete?! Herregud vilken torftig logg på Lasse-Maja! Inte ok. Skriv om! Eller låtsades du bara
tycka den var "skitbra" när vi gick igenom den? Du sa inte ens ifrån då om svårigheten, den har jag
förenklat I efterhand (som du så nedlåtande antyder). Brydde du dig inte mer än så vid genomgång?
Här, om någonstans, är det på sin plats med dina sedvanliga haranger om utflykten, platsen, cachen
utfo1mning, utförande och hantverk, CO:s påläsning och kreativitet, genomförandet vid loggning osv.
Du har extremt stora skäl till extra omsorg om loggen. Din jävel, du till och med utelämnade delen
om mitt deltagande I touren! ! ! INGEN annan utanför det oslagbara teamet som skryter om medalj har
större del I resultatet än jag. Och lägger bild från min cache i NÄSTA logg?! Vad är det för fel på
dig? Du är tillräckligt begåvad för att skriva med finess så det inte blir ett gullande med henne som
skär i mig, du KAN skriva trevlig och rolig logg utan gull med henne till mig, det har du bevisat.
Och, naturligtvis, med hemlig referens till mig som gör mig glad. Cachen och jag förtjänar en HELT
annan logg än den ovärdiga jag nu fick. Kom igen, du ändrar, NU. Verkligen. Har du funderingar på
hennes åsikter så förklarar du såklart att en bra cache ska ha en bra logg.
Och det här kan du uppfatta som ett hot, du brukar skärpa till dig då: Nästa gullbild på er två du
lägger I logg far svar. Jag är trött på ditt exponerande av varumärkesbygge. Det passar sig inte när
man trampar på den man säger man älskade. Du skruvade upp till detta. Jävla klantarsel. Ser fram
emot att du rättar till, förklarar hur du tänkte och ber om ursäkt. Därefter har vi trevligt igen. Ser detta
som en plump I ditt protokoll. När du städat upp efter dig sätts detta åt sidan.
Lät bli att skicka detta som mejl, så slipper du låtsas att jag bryter rt, trots extremt höggradig
förorättelse. Så nu fixar du. Bra.
I förebyggande syfte: Jag vet inte hur det funkar med blockning mm på ge. Tänk inte ens tanken att
spärra ytterligare I en enda kanal. Hörs. I bästa ton
Specialized tajt skärmar snö
Scott Silence bra skännar dålig paket
Säg klart ich tydligt toll Båda al HTD är mitt namn på dig och återkoppla Reaktionen
Tack för att du delade meddelandet från LW till SD och jag förstår varför hon framför sin besvikelse. Cachen ingick i THOS-Geotour och det framgår att SD hade varit involverad i skapandet av Lasse-Maja. Det blir lite märkligt att SD inte ger Favoritpoäng när man ser att 2/3 av övriga loggare ger det. Jag förstår varför LW tröttnat på allt hemlighetsmakeri och teaterspel för HD som kanske satt intill när loggen skrevs.
I SD:s försvar är det tydligen viktigt för honom att betona att han inte hjälpt LW med de nya opublicerade cacherna, men det har framkommit uppgifter som att han varit med och mätt upp avstånden.
SD var enligt HÅ intresserad av att få veta hur reviewer Jon*as Da*hlin såg ut. Det är han som fick veta att Len*a blev upprörd för att SD olovligen hade tagit sig in i hennes hus och lagt ett ljus i hennes säng.
SD kände inte JD, men ser till att lära känna honom genom att bjuda CO/Hjontemyr*a på pizza sommaren -18 då han reste med döttrarna och kaninerna till Norrland. Taktik för att informera sig om vad Len*a och han pratade om innan hon mördades och för att påverka JD till att vittna till hans fördel?
Saxat ur SD:s logg på JD:s cache 4 augusti -18:
"
På vägen upp genom landet bjöd vi CO på pizza, och han bjöd på dessert. Det blev en riktigt trevlig stund som förhoppningsvis kan upprepas. Vi tipsades om möjliga tältplatser och denna burk. Lösandet var ju inte så svårt, men det var så kul att vi uppehöll oss rätt länge. Tyvärr passar sig inte foton på det i loggen. Vi lyckades dock knappa två siffror fel och lade då en rejäl stund på att söka efter den rejäla saken på helt fel ställe. Idag stannade vi till och gjorde processen kort. Skönt att byta ut det orangea mot en smiley! Fascinerande med dessa ytor. 50 av 600. Kul idé, men vi kommer ej att kopiera den Tack för cache och gästfrihet."
Länk till loggen:
www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=a8b1b1b9-2d20-4995-a392-a3c870b74fc9&IID=5feacc34-ce07-4f94-9bb0-4f0e28c62232