2021-03-22, 12:25
Medlem
Missalys avatar
LÄS HÄR och citera denna så den inte försvinner direkt bland allt annat!!!

Eftersom det är omöjligt att gå igenom alla sidor här för att diskutera och läsa info och skvaller om deltagarna är nu en ny tråd uppe med endast detta syfte 🙏

In och följ tråden och skriv den infon ni vet och dela gärna med er av era personliga analyser. ☀

Tråd: (FB) Skvaller & reflektioner av bigbrother deltagarna 2021
2021-03-22, 12:26
Bannlyst
Stephanie verkar gladare idag.
Samma symtom på dom som tänker ta livet av sig, dom mår ”bättre” när dom bestämt sig.
Omg, hon kommer lämna idag och jag förlorar alla pengar jag bettat på att Pontus ska lämna 😱😱😱😱😱😱😱
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Varför låtsas människor som att Nardos inte fryst ut Emelie någonting det sista? Sen start, har hon försökt gå emellan hon och andra, häromdagen försökte Emelie be om ursäkt och prata men Nardos avvisade henne, igår när Emelie pratade när alla var samlade och sa något till Nardos så ignorera hon vad hon sa. För mig är det utfrysning, att hon inte bryr sig och låtsas som att hon inte finns!
Emelie har sen start aldrig backat nardos o tröstat henne. hon har läxat upp nardos framför hela gruppen, gått o snackat skit om nardos med folk där inne som inte ens gillar henne dessutom.
nardos har backat emelie när folk snackat skit om henne TILL nardos
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja men jag vill gärna kalla det mysmöte som dom gjorde häromdagen i BB. Nåt annat går jag inte med på. Jag vill gärna att Joel håller i mötet också. Och viktigt att vi håller varandra i hand. I tanken alltså.

Nej Malmens1 ska hålla i mötet och det blir absolut inget mysmöte.
2021-03-22, 12:28
Medlem
Nä, nu tycker jag ni går hårt åt Emelie.

Gillar att hon öppnar käften och ens orkar ta snacket med Nardos. Hennes så kallade skitsnack är väl bara hennes analyser, tvekar inte på att hon skulle kunna ta det med folk F2F. Men ventilerar man vad man tycker och tänker behöver man inte dra upp det i onödan.

Skönt med någon som tycker något. Absolut tydligt ensambarn-beteende, hon har inte behövt bita sig i tungan under uppväxten för att undvika ett tredje världskrig.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Stephanie verkar gladare idag.
Samma symtom på dom som tänker ta livet av sig, dom mår ”bättre” när dom bestämt sig.
Omg, hon kommer lämna idag och jag förlorar alla pengar jag bettat på att Pontus ska lämna 😱😱😱😱😱😱😱

Hur mycket bettade du?
Bettade en tusing på Taylor som slutvinnare
Bra odds.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Emelie har sen start aldrig backat nardos o tröstat henne. hon har läxat upp nardos framför hela gruppen, gått o snackat skit om nardos med folk där inne som inte ens gillar henne dessutom.
nardos har backat emelie när folk snackat skit om henne TILL nardos
Nu pratar vi om utfrysningen de senaste dagarna, och inte hela deras turbulenta relation. Om Nardos känner så borde hon ta upp det med Emelie också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missaly
LÄS HÄR och citera denna så den inte försvinner direkt bland allt annat!!!

Eftersom det är omöjligt att gå igenom alla sidor här för att diskutera och läsa info och skvaller om deltagarna är nu en ny tråd uppe med endast detta syfte 🙏

In och följ tråden och skriv den infon ni vet och dela gärna med er av era personliga analyser. ☀

Tråd: (FB) Skvaller & reflektioner av bigbrother deltagarna 2021

Sure
Medlem
släng maten direkt på bordet nu då så inte nardos behöver diska i två veckor
2021-03-22, 12:29
Medlem
FishGbgs avatar
Jag fattar inte varför ingen sätter Snordas på plats!?
Ett jävla daltande runt henne hela tiden.
Dramaqueen
2021-03-22, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Nä, nu tycker jag ni går hårt åt Emelie.

Gillar att hon öppnar käften och ens orkar ta snacket med Nardos. Hennes så kallade skitsnack är väl bara hennes analyser, tvekar inte på att hon skulle kunna ta det med folk F2F. Men ventilerar man vad man tycker och tänker behöver man inte dra upp det i onödan.

Skönt med någon som tycker något. Absolut tydligt ensambarn-beteende, hon har inte behövt bita sig i tungan under uppväxten för att undvika ett tredje världskrig.

ensambarn har ofta det beteendet har jag märkt det har aldrig fått lära sig det här med att kompromissa
2021-03-22, 12:32
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Nej Malmens1 ska hålla i mötet och det blir absolut inget mysmöte.

Åh fan. Vågar jag delta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in