Låt oss diskutera våra tankar angående nuläget inne i huset! Förstår alla har olika åsikter men är intressant att se hur ni alla reflekterar kring de olika deltagarna 😊
Min reflektioner av några deltagare:
Adrian: Förstår inte alls på mig hur produktionen tänkte när dem valde av tusentals sökande att ta in den minst underhållande, torraste och fegaste personen dem kunde hitta? Absolut han ser helt ok ut, men inga utstickande personlighetsdrag, ingen humor, bjuder inte på sig själv, oklar, spänd/stel.
Det finns ingenting enligt mig att tillföra i ett psykologiskt spel & expriment som detta. Enda jag kan tänka mig bb valde honom är för dem hade en baktanke med tävlingar, kärlek eller att han har uppvisat en helt annan bild av sig själv i sin ansökan, hade tålamod och tänkte från början han kanske behöver tid att kunna blomstra, men icke......... Ut med han, in med någon som ger något till oss tittare.
Judith: Från att vara en av mina favoriter till att ha hamnat top 3 på dem jag vill ha ut. Hade en bild från början att hon var en glädje spridare med endast goda avsikter, att hon var genuin, jordnära & hade rent mjöl i påsen.
Tyvärr har alla dessa egenskaper ändrats till de mottsatta. Efter att ha analyserat hennes beteende under en tid har hennes rätta färger visats. Hoppas de i huset ser detta med då dem alla fortfarande verkar tro det bästa om henne.
Hon har en tendens att försöka dölja hennes vidriga beteenden genom att manipulera, oavsett om det handlar om hennes perversa sida där hon tänder på att se människor göra sexuella saker och även att ha kontroll och utnyttja fulla tjejer att göra sexuella saker med henne, genom att försöka förminska & förfina hennes riktiga agenda i att skämta bort de som en ' kul normaliserad kompis fylle grej, men när man har sett igenom detta nu och märker hur pervers och desperat hon är blir jag illamående.
Hade det varit en kille som betett sig så här hade han åkt ut av produktionen med huvudet före....... hon har även berättat på fyllan under liven, att hon tänder på att vända eller få straighta tjejer att göra något sexuellt med henne, och dessutom vid flera tillfällen skrytit om hur grym hon är att ta hand om tjejer och försöker vara någon Afrodite.guide i huset som ska lära ut och visa hur saker ska gå till. Avbryter folk när de håller på som det är helt normalt, och ska hjälpa dem och visa hur dem gör det ännu skönare....
Utöver detta motbjudande beteende, ser man hur det döljer sig en egocentrisk & oempatisk person bakom hennes skratt & fejködmjuka fasad. Där hon konstant har ett behov att vara i centrum, slicka röv, hävda sig, skryta och så fort någon pratar om en egen bedrift eller prestation, avbryter hon och vänder konversation till sig själv. Usch, är så uppenbart vid detta laget.
Tror hon från början försökt att uppvisa en helt annan bild i huset, än hennes riktiga jag vilket borde framkomma med tiden i huset, samt här i tråden om någon har skvaller från utsidan?
Övrigt: Det som utvecklats och växt mest till de positiva i huset är för mig, simon & nardos, då det båda trotts sina brister från start har varit helt äkta, både i känslor, tankar & handlingar. Finns ingen dold agenda, försök att visa upp en dålig bild, fulspel eller liknande.
Innan tyckte jag simon var en jobbig fuckboy med hybris, och nardos en självcentrerad drama fjortis.
Tar tillbaka allt de där nu, och respekterar dem båda! Äkta, ärliga & underhållande deltagare som verkligen behövs i programmet!!!
Personen som jag har haft samma bild av sedan start är steffi, underbar, härlig och äkta tjej med fötterna på jorden. Ödmjuk med självinsikt. Förtjänar verkligen att vara kvar, men känner hon de senaste fokuserat för mycket på simon och det skadar henne i längden, inte bara känslomässigt utan också energimässigt.
Hon dras ner och blir mer deppig med tiden, och glömmer av de mesta runt om hon hade blicken mot tidigare. Hennes andra relationer i huset blir påverkade. Fortsätter hon så här, kommer hon känna sig mer och mer ensam i huset, förvirrad, nedstämd och tillslut väldigt sårad om någon ny deltagare kommer in simon kanske finner intresse av och byter ut henne.
Hon är en känslomänniska, och det är fint men hon måste göra ett helhjärtat val angående situationen och sedan hålla sig vid det och börja ändra fokus. I feel for her! 💕
Kattis är härlig, underhållande och rättvis! Tycker dock produktionen lagt upp åldrarna konstigt då hon inte har någon i sin egen ålder att umgås och känna gemenskap med, är mer som hon tagit mamma rollen till ett gäng dagisbarn, men de sköter hon grymt, hoppas de kommer in ngn äldre snart för hennes skull!
Sist men inte minst, stör mig jätte mycket på emelies negativa, elaka och översittande stil...... så uppenbart när hon försöker trycka ner Adrian genom att prata högt när han hör om saker han kan bli svartis på, och snackar skit bakom ryggen på han att hon absolut inte finner något attraktivt hos han längre, inte är intresserad och tar upp alla hans dåliga sidor,
men samtidigt säger alla hennes handlingar motsatsen till de hon vill alla ska tro, speciellt hennes nya bästis madde som hon peppat att flörta med han........ hon är så motsägelsefull, bitter & saknar helt självinsikt, tror hon är smartast i rummet. En tids fråga innan hennes schizofren beteende kommer till ytan, och hus i helvete uppstår mellan hon, madde & många andra.😅
Grattis till er som läste hela min analys, den blev lite längre än tänkt.🤔 Hoppas ni får en fin dag och kvällen på liven blir underhållande! 🙏