2021-03-22, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Vill ha ett stormöte i tråden tack.
2021-03-22, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
emelie alla dar i veckan skulle aldrig ställa mig på nardos sida om jag så fick betalt
Vilken skräll att du säger så
2021-03-22, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Någon frågade i mammagruppen. De tror hon sov på soffan ensam

Tack!
Bra av Tanja
Man kan ju tycka att Gamnacken och Judith borde fatta vinken och ge henne en egen säng nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Bra att Emelie ser igenom prinsessan. Folk ska inte behöva gå på tår runt henne.

Emelie är grym!

Instämmer!
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Klart att en person kan frysa ut en annan person. Herregud
Men i denna situationen så frös inte nardos ut emelie? båda valde o inte prata med varandra, emelie var aldrig utanför nånstans??? bara att just dem 2 inte prata, det är inte utfrysning
2021-03-22, 12:21
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Haha vad sa hon då? Om du minns. Nä Tess är inte falsk. Inte Nardos heller. Emelie sjunker mer och mer.
Phew. Nu var det ju längesen. Emelie går extremt personligt med skitsnacket. Det känns nästan illvilligt. Som att hon älskar att verkligen trycka ner folk. Hon har olika targets och vågar inte ta det ansikte mot ansikte utom när de kommer på henne och hon är tvungen att dikta upp något. En väldigt elak person helt enkelt.
2021-03-22, 12:21
Medlem
wtf lägg ner nu nardos du har alltid rätt yalla walla med dig nu.
2021-03-22, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Herregud vad du överdriver.

Ändå amen på den igen, alla här överdriver. Det är ju det som är roligt!
Medlem
Varför låtsas människor som att Nardos inte fryst ut Emelie någonting det sista? Sen start, har hon försökt gå emellan hon och andra, häromdagen försökte Emelie be om ursäkt och prata med henne flera gånger men Nardos avvisade henne, igår när Emelie pratade när alla var samlade och sa något till Nardos så ignorera hon vad hon sa. För mig är det utfrysning, att hon inte bryr sig och låtsas som att hon inte finns!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Vilken skräll att du säger så

vilken skräll att du skulle svara på mitt inlägg som du ser som negativt mot din kompis nardos
2021-03-22, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Varför låtsas människor som att Nardos inte fryst ut Emelie någonting det sista? Sen start, har hon försökt gå emellan hon och andra, häromdagen försökte Emelie be om ursäkt och prata men Nardos avvisade henne, igår när Emelie pratade när alla var samlade och sa något till Nardos så ignorera hon vad hon sa. För mig är det utfrysning, att hon inte bryr sig och låtsas som att hon inte finns!

Det ord jag tror att vi söker är härskarteknik.
2021-03-22, 12:24
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Vill ha ett stormöte i tråden tack.

Ja men jag vill gärna kalla det mysmöte som dom gjorde häromdagen i BB. Nåt annat går jag inte med på. Jag vill gärna att Joel håller i mötet också. Och viktigt att vi håller varandra i hand. I tanken alltså.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in