Dr Kings avatar

Moderatormeddelande

Postat av Dr King 2021-03-22, 09:55
Moderator
Vid diskussion av för avsnittet viktiga detaljer ska spoilerfunktionen användas innan detaljen har sänts på TV4.

/Moderator
2021-03-22, 10:40
Medlem
Ännu en gång gör man misstaget att kolla några deltagares Instagram och ser att de lagt upp bilder igen en månad efter att de drog på Robinson. Så sjukt dåligt. Likadant med Farmen i år. Borde va förbud mot sociala medier fram till ett visst datum för alla. Det där sköter väl till och med de i paradise hotel bättre?

Så budskapet är: Kolla inte igenom deltagarnas sociala medier flera månader bakåt i tiden!
Senast redigerad av Playoffnight 2021-03-22 kl. 10:52.
2021-03-22, 10:52
Medlem
TilleyHats avatar
Jag tycker det var en bra programstart. Extra kul att det är i Sverige! Det tar alltid några avsnitt innan programmet har satt sig och man lärt känna deltagarna lite mer. Den tuffaste biten är nog utan tvekan väder och vind. Något som förvånade mig en aning är att de är så få. Kanske dyker det upp lite jokrar vad det lider?
2021-03-22, 11:12
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Finns det någon i trakterna som kan identifiera ön på maps?
Ludvig verkar mest sansad så här långt men att ta med ett gosedjur?
2021-03-22, 11:24
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Dels är det inte samma produktionsbolag och dels är det olika länder. Att de inte kunde vara på Fiji berodde på att deras gränser var stängda. Inte ens USA med en budget minst 10 ggr så stor som Sveriges kunde spela in på Fiji. Däremot tycker jag att Tv4 kunde ha följt CBS exempel och pausat Robinson fram tills man kunde vara på Fiji igen, men de var väl för desperata efter reklamintäkter.
Nästa säsong ska tydligen med spelas in i Sverige
2021-03-22, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Jag tycker det var en bra programstart. Extra kul att det är i Sverige! Det tar alltid några avsnitt innan programmet har satt sig och man lärt känna deltagarna lite mer. Den tuffaste biten är nog utan tvekan väder och vind. Något som förvånade mig en aning är att de är så få. Kanske dyker det upp lite jokrar vad det lider?

Ja men precis, varför är de så få? Det brukar ju vara dubbelt så många deltagare. Känns märkligt.
2021-03-22, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Finns det någon i trakterna som kan identifiera ön på maps?
Ludvig verkar mest sansad så här långt men att ta med ett gosedjur?

Seskar Furö
https://goo.gl/maps/TEc7uLzgcmg2zBwx8
2021-03-22, 11:41
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Nästa säsong ska tydligen med spelas in i Sverige

Källa?
2021-03-22, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Om du inte har en tjock-TV från 1988 så har du säkert textning någonstans i menyn.

Ska inte behövas, i ett svenskt program där det talas svenska ska det textas när han pratar.
Hade han talat arabiska hade det textas...
2021-03-22, 12:01
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Källa?

Anders Öfvergård nämner detta i denna artikel, bl.a.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/dlqXWJ/anders-ofvergard-infor-premiaren-av-robinson-lakarna-har-fatt-jobba
2021-03-22, 12:24
Medlem
Tycker det är bättre att det spelats in i Sverige, perfekt miljö! Några fler drinkluders-Olivia hade ju förhöjt det ännu mer

Varför ser alla feminister lika ut, och är bortskämda 20-åringar, vad är sambandet?
2021-03-22, 12:35
Avslutad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in