Ännu en gång gör man misstaget att kolla några deltagares Instagram och ser att de lagt upp bilder igen en månad efter att de drog på Robinson. Så sjukt dåligt. Likadant med Farmen i år. Borde va förbud mot sociala medier fram till ett visst datum för alla. Det där sköter väl till och med de i paradise hotel bättre?
Så budskapet är: Kolla inte igenom deltagarnas sociala medier flera månader bakåt i tiden!
Senast redigerad av Playoffnight 2021-03-22 kl. 10:52.
Jag tycker det var en bra programstart. Extra kul att det är i Sverige! Det tar alltid några avsnitt innan programmet har satt sig och man lärt känna deltagarna lite mer. Den tuffaste biten är nog utan tvekan väder och vind. Något som förvånade mig en aning är att de är så få. Kanske dyker det upp lite jokrar vad det lider?
Dels är det inte samma produktionsbolag och dels är det olika länder. Att de inte kunde vara på Fiji berodde på att deras gränser var stängda. Inte ens USA med en budget minst 10 ggr så stor som Sveriges kunde spela in på Fiji. Däremot tycker jag att Tv4 kunde ha följt CBS exempel och pausat Robinson fram tills man kunde vara på Fiji igen, men de var väl för desperata efter reklamintäkter.
Jag tycker det var en bra programstart. Extra kul att det är i Sverige! Det tar alltid några avsnitt innan programmet har satt sig och man lärt känna deltagarna lite mer. Den tuffaste biten är nog utan tvekan väder och vind. Något som förvånade mig en aning är att de är så få. Kanske dyker det upp lite jokrar vad det lider?
Ja men precis, varför är de så få? Det brukar ju vara dubbelt så många deltagare. Känns märkligt.
Mullvaden Alexander Chennaoui var inte alls så klyftig som jag trodde. Han visade sig vara rätt kass på att dölja sin mullvadsroll. Alldeles för blek insats i pristävlingen. Han lär nog bli avslöjad av medlemmarna i "sitt" lag innan han lyckas kamma hem immuniteten.