2021-03-22, 01:05
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men själva grejen var ju att hon trodde det var på riktigt! Då gick hon in i red zone, fylld av adrenalin av olika skäl då är det inte bara att skaka av sig.

Jag såg inte detta när det hände så det är därför jag frågar, varför tar hon illa upp för att några har ett låtsasbråk? Det spelar väll ingen roll ifall hon trodde att det var på riktigt , det var väll bara ett skämt?
2021-03-22, 01:05
Bannlyst
Varför hade Pedram pratat med psykologen, han har väl inga problem
2021-03-22, 01:06
Medlem
Citat:
Pedram berättar från sitt samtal med psykologen innan BB att han ställt frågan vad som händer efteråt och psykologen svarat att vissa lämnar, andra "stannar" och tar med sig BB-huslivet till utsidan och tappar greppet typ.
Då fick Tanja en klump i magen, tror hon är orolig att tappa greppet vilket gör mig ÄNNU mer orolig och ledsen för hennes skull

Ååh
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
jo aggressionsproblem, han ser "svart" när han är arg
Medlem
xrlpyts avatar
Åh gud, jag skrattade så jävla mycket nyss att jag kommer ha träningsvärk i magen i morgon..! Pontus är så jävla sjuk!

Jag kan nog inte återge det ens i närheten av hur roligt det var, men det verkade handla om att Pedram och Pontus roastade varandra, det hade gått fram och tillbaka:

Peddi: - Din pappa knullar din mamma doggystyle!
Pontus: - Walla jag knullar din mamma doggystyle!
Peddi. - Ey jag knullar din pappa doggystyle!

Pontus: - Min pappa knullar mig doggystyle!

Jag skrattgråter fortfarande när jag skriver det här!
2021-03-22, 01:07
Medlem
Citat:
Pedram berättar från sitt samtal med psykologen innan BB att han ställt frågan vad som händer efteråt och psykologen svarat att vissa lämnar, andra "stannar" och tar med sig BB-huslivet till utsidan och tappar greppet typ.
Då fick Tanja en klump i magen, tror hon är orolig att tappa greppet vilket gör mig ÄNNU mer orolig och ledsen för hennes skull

Psykos in da house!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
man måste inte

"OMG, dem kramas/håller hand!!!1!!!1"
"Han tittade efter henne när hon gick"
"Man måste inte kyssas för att vara kära"
"Han är otrogen när han ger komplimanger till andra tjejer!!!!"
Ibland blir jag förundrad över hur somliga tittare verkar ha någon uppblåst Disneybild över kärlek och förhållanden.
De trånande tittarna applicerar romantik på minsta lilla fysiska interaktion i huset och hoppas på bröllop så fort bara deltagarnas blickar möts...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488

Hahaha neee då. Han är ju fullt stabil, på alla sätt
2021-03-22, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Han skulle passa bra som statist i vissa film-scener som man inte får säga/skriva för PK
Hehe ja 😁
2021-03-22, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
jaa först viskade adrian sovgott sen börja han klia henne på armen, sen "lekte" dem med varandras händer, höll hand sen fortsatte han klia, detta varade i typ mer än 20min
Aha, då är han hennes pojkvän nu om man ska gå efter Nardos principer.
2021-03-22, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Åh gud, jag skrattade så jävla mycket nyss att jag kommer ha träningsvärk i magen i morgon..! Pontus är så jävla sjuk!

Jag kan nog inte återge det ens i närheten av hur roligt det var, men det verkade handla om att Pedram och Pontus roastade varandra, det hade gått fram och tillbaka:

Peddi: - Din pappa knullar din mamma doggystyle!
Pontus: - Walla jag knullar din mamma doggystyle!
Peddi. - Ey jag knullar din pappa doggystyle!

Pontus: - Min pappa knullar mig doggystyle!

Jag skrattgråter fortfarande när jag skriver det här!

HAHAHA jahaaaa! Nu fattar jag varför de garvade så tidigare i S1 då
2021-03-22, 01:09
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnssonem
Ok, så vi kan konstatera att utsidan ogillar Pontus. Men vad tror ni det är som gör att deltagarna tycker om honom? Varför ser inte de det på samma sätt som vi? Det har ju knappast att göra med att de inte vågar säga till, för det har de gjort förr. I vissa stunder verkar han tom vara mest omtyckt och respekterad. Intressant tanke bara, jag får inte riktigt ihop det

Går ju inte riktigt att jämföra att vara inne i huset med att som tittare följa med överallt (nåja) hela tiden. Med möjlighet att se klipp och avsnitt i efterhand dessutom.
Jag tror inte att alla i huset ogillar Pontus, tvärtom är jag säker på att flera genuint tycker om honom. Liksom att flera tycker mindre bra om honom. Fullt naturligt såklart, alla tycker olika. Förstår att det kan se ut som han är omtyckt eftersom han är överallt och slickar röv.
Det finns flera anledningar till att deltagarna inte ger uttryck för sina tankar om Pontus på samma sätt som vi gör i detta forum.
Jag tror inte att alla där inne ser igenom honom lika lätt som vi gör. Och även om man skulle göra det eller störa sig på honom, så kanske man inte vill ta upp det eller göra en grej av det. Både av taktiska skäl och för att man vill ha kvar bra stämning i huset.
Luis ventilerade ju inte sina tankar om Pontus förrän han var ute till exempel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in