2021-03-22, 00:33
Medlem
Ååh, klart att Judith skall klänga efter Tanja 🤮
Yess....Tanja kommer sova i soffan. Å Jjdoth kommer lägga sig där Tanja ligger. Som vanligt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Pontus desperata försök till härskarteknik var kvällens höjdpunkt. Ett stycke horbarn utan dess like.. Vems pappa ska du föreställa i huset? Systematiskt mobbande mot både Luis, AD i början och nu jävlae åkte största offerkoftan fram från garderoben och som han gottar sig i den...

Han gör ett gott försök med Alex också. Först när de andra creddar eller pratar med Alex så hakar Pontus på.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Helt enig med dig, Grodan!
Ponne var min favorit men han har tappat ledningen till Simon och Tanja.
Emelie börjar klättra nu när hon börjar bli lite crazy och oberäknelig.
Jag har liksom du inte en åsikt huggen i sten.
Har läst dina inlägg med tindrande ögon sedan premiären och även om jag inte alltid har hållt med dig så beundrar jag dina analyser.
Keep up the good work

Du smälter mitt lilla hjärta.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Upplever inte Pontus som det minsta konflikträdd. Tycker inte han gör annat än eldar på de andra deltagarna. Däremot vill han inte gärna hamna i ”skottlinjen” för konflikterna själv utan uppviglar istället de andra deltagarna så de framställs i sämre dager. Upplever Pontus som mycket kalkylerande och beräknande.
+1
2021-03-22, 00:34
Medlem
xrlpyts avatar
Vadå inte får bada? Det är ju bara att hoppa i, kommer inga tävlingar i morgon, ingenting händer i morgon innan kl 21, de har all tid i världen. Töntar, hoppa i och simma bara.
Bannlyst
BB säger gonatt, för dom har ju så mycket att göra i morgon....KL 21:00 🤷🏻‍♂️
Medlem
Anonym396s avatar
Jävla dagis. Deltagarna får inte bada av BB och tvingar dem i säng.
Medlem
Ok, så vi kan konstatera att utsidan ogillar Pontus. Men vad tror ni det är som gör att deltagarna tycker om honom? Varför ser inte de det på samma sätt som vi? Det har ju knappast att göra med att de inte vågar säga till, för det har de gjort förr. I vissa stunder verkar han tom vara mest omtyckt och respekterad. Intressant tanke bara, jag får inte riktigt ihop det
Medlem
Lala.s avatar
Nu har jag missat grejer!!! Har det äntligen varit säsongens stora bråk bland alla deltagare? Eller vad har jag missat?

Jag kom in i liven och då satt nardos och bad om ursäkt till Pontus i sovrummet och sen kom Adrian in och de började prata om att han hade gjort fel, det verkade handla om något prank?

Alltså jag dör av nyfikenhet vad har hänt?
2021-03-22, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Lustigt att Pontus sprang runt till alla ensam och babblade trots att de redan har rett ut detta. vad är det för fel på människan?
Lustigt att du hatar Pontus så mycket! Han hänger löst och har kanske sin sista kväll, han vill reda ut det märkliga drama som uppstod, fullt naturligt.
2021-03-22, 00:35
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Emelie satt ju och skrattade under skämtet, inte minst när hon och Nardos gick in i sov 2, innan helvetet brakade loss. Så om du och det andra stolpskottet ser henne som oskyldig så har ni fel.
Vad är det du inte FÖRSTÅR människa?Om hon inte vart med på skämtet är man skyldig då?
Hur många gånger måste man förklara?
Är du 12år Natti Natti
2021-03-22, 00:36
Medlem
Pontus tror verkligen att han är the main character.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in