2021-03-22, 00:15
Medlem
Nu får PONTUS ge sig, vad ska dem göra mer? dem här bett om ursäkt ca hundra gånger nu och skämtet är redan gjort så finns inget mer någon kan göra..
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Haha de bjuder in Emelie till sov 1 som om hon är helt oskyldig.
Emelie vart inte med på skämtet..Vad är det du inte förstår MÄNNISKA Såg du inte vilka som var i Sovrum2 När dem bad Judith om ursäkt?Emelie VART inte med där
Medlem
Cents4s avatar
Rösta rätt imorgon. Rösta på Tanja eller Steph. Pontus försöker fiska röster nu big time. Försöker få Nardos att framstå som någon sorts monster som tror hon äger huset efter ett litet prank. Din jävla tönt, gå och lägg dig ditt jävla benrangel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vad fan snackar Pontus om, nu vill han vända det till att hon gjorde det medvetet för att jävlas! Han gör allt nu för att få de andra att se dåliga ut. Usch nu tar vi ut honom imorgon så han lär sig att man kan inte hålla på och spela på andras misstag. USCH
Han e vidrig
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Han kom upp efter att ha blivit väckt och frågade "vad händer?"
Fick som svar......."Tyst på dig, gå och lägg dig. Du har inget med det här och göra."

Det var inte världens elakste kommentar direkt men med tanke på att han inte hade gjort något och att dom faktiskt väckte honom gör kommentaren ganska onödig.

Sen tonen hon använde, som att hon skickade iväg en hund.
2021-03-22, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnssonem
Tack för förklaringen! Jag kollar faktiskt liven ohälsosamt många timmar, men jag började dock bara för en vecka sedan så jag har nog missat en hel del. Jag kan hålla med dig i det du skriver, jag har nog bara inte sett det så. Dock såg jag tyvärr samma sak som du förklarar här i texten nu i ”bråket” ikväll. Han vände kappan efter vinden totalt.. synd, då jag ändå hade hoppet om att ponne skulle få stanna eftersom han har massor av skoj idéer. Men han ryker nog imorgon efter detta.
Jag har kollat på Liven sedan start, har jobbat hemifrån och BB har blivit en sjuk besatthet.
Kan säga att jag inte alls tror att Ponne är falsk.
Jag tror bara att han är konflikträdd, lite av en kappvändare för att undvika att bli attackerad, han har ojämn energinivå pga ADHD och är fast i rollen som "klassens clown".
Dessutom så kom ormryktena efter att en butthurt Luis sa det när han hade blivit utröstad.
Luis gillar inte Ponne för han var den enda i huset som ifrågasatte när Luis snackade bullshit.
2021-03-22, 00:16
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Jämför Pontus det här pranket med att inte respektera någon annans religion/kristendomen?

Så korkad att jag hoppas att han ryker imorgon, även om jag tidigare velat se offerkoftan ryka i första hand.
De lättkränktas generation. Visa varandra respekt absolut men detta mals ju in i absurdum. De har bett om ursäkt både en, två och tre gånger. Vad mer kan de göra? Pontus ser ju sin chans här att försöka söka sympati inför morgondagens omröstning. Hos mig har han ingenting att hämta.
2021-03-22, 00:17
Medlem
Nu vill verkligen Pontus få Adrian att känna sig dum och att vi tittare ska ogilla Adrian
Medlem
Anonym396s avatar
''Alla tycker ju fortfarande om er men det där beteende var ju konstigt. Jag kommer fokusera på alla bra dagar och inte den här timman om jag åker ut. Du är ju en bra kille Adrian''

Pontus
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Emelie vart inte med på skämtet..Vad är det du inte förstår MÄNNISKA Såg du inte vilka som var i Sovrum2 När dem bad Judith om ursäkt?Emelie VART inte med där
Precis!!, Emelie sa själv att hon inte ville vara delaktig i att skådespela och bråka.
Medlem
Okeeeeeeeeeeeej de räcker.
Jag hade fattat relationen om dom drev med att ngn slagit ngn eller liknande. Dom skrek på varann i 2 min. Fucking töööööööööööntar
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Tack! Jag satt precis o klurade på ett svar till Mr Federly men inser att det är onödigt. Ingen ide överhuvudtaget att gå in i diskussion ang kvinnosyn med en människa som ens ifrågasätter och inte ser Pedrams beteende 🥱

Nu tycker jag förövrigt att S1 kan ge upp denna diskussion och peddot kan gå vidare. Läget är ju löst

Exakt samma tanke här men skiter i
Ja, nu är det färdigältat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in