2021-03-22, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Ja det kan ju misstolkas insåg jag nu

Jag pratade med Judith, Pontus och Pedram!
Sen pratade jag lite med alla i tråden som skriver ”vad har hänt?”
Jo, jag fattade ju det egentligen

Gillade ironin i det hela bara att jag personligen tycker att den mest ältande platsen i universum ibland kan vara denna tråd
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Det är ju två helt olika saker. Man kan vara en teaterapa och falsk på samma gång, sjukt va?
Gissar att du är en av alla som bara kollar avsnitten, som bara ser en bråkdel av det som händer. Svårt att få en rättvis uppfattning då.

Men för att svara på din fråga: Av alla saker jag stör mig på hos Pontus (vilket tamefan är allt) är nog det värsta att han är en lismare som på ett falskt sätt ska vara alla till lags och höra vad som sägs överallt för att sedan säga det som "passar in" för stämningen i rummet.
Lägg till att han hela tiden ska dyka upp när det luktar TV-tid och bli Helknasige Ponne ...alltid synas och höras mest oavsett om nån lämnar huset, nån får en lapdance, de får ett brev etc.

Tack för förklaringen! Jag kollar faktiskt liven ohälsosamt många timmar, men jag började dock bara för en vecka sedan så jag har nog missat en hel del. Jag kan hålla med dig i det du skriver, jag har nog bara inte sett det så. Dock såg jag tyvärr samma sak som du förklarar här i texten nu i ”bråket” ikväll. Han vände kappan efter vinden totalt.. synd, då jag ändå hade hoppet om att ponne skulle få stanna eftersom han har massor av skoj idéer. Men han ryker nog imorgon efter detta.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Pontus har stånd just nu av den uppstådda situationen, han älskar jidder. Han gick in och petade när det lagt sig lite så att Judith började lipa.

Detta är precis det han vill och du hörde ju vad han sa.. - detta måste vara det vidrigaste nån gjort i huset. Han älskar detta, för han försöker bara öka sina chanser att vinna miljonen.... Han vill skapa intriger och nu vet han ju allas svagheter då han flitigt lyssnat av allas djupa konversationer.

Men oj herre jösses, nu går han all in för att han vill att tittarna ska se hur sympatisk Pontus är när han ena sekunden sitter och beklagar sig inne i lila.

Hoppas ingen går på hans bullshit!!
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Vidrigt att Nardos får så mycket skit när halva huset var med och planerade det hela.
Håller med. Hon sa nåt om det nyss själv. Synd att hon kom på det i efterhand.
2021-03-22, 00:08
Medlem
Nardos har monolog om sig själv igen... (sovrum2)
2021-03-22, 00:08
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Inte ge sig på kvinnor på fyllan som i bikten berättar att hon får minnesluckor.
Slutpratat
Äckliga rasfrämlingar med dåliga värderingar.
Känner du till skadi? Kan skicka ett PM.
2021-03-22, 00:09
Medlem
Mouchinos avatar
Nu tänker jag direkt, hmm varför går Pontus in och vill prata i enrum med Nardos. Vad kan han tjäna på det? Det var ju en hel grupp som gjorde pranket så varför prata med Nardos i enrum?
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnssonem
Tack för förklaringen! Jag kollar faktiskt liven ohälsosamt många timmar, men jag började dock bara för en vecka sedan så jag har nog missat en hel del. Jag kan hålla med dig i det du skriver, jag har nog bara inte sett det så. Dock såg jag tyvärr samma sak som du förklarar här i texten nu i ”bråket” ikväll. Han vände kappan efter vinden totalt.. synd, då jag ändå hade hoppet om att ponne skulle få stanna eftersom han har massor av skoj idéer. Men han ryker nog imorgon efter detta.
Medlem
FishGbgs avatar
Bra skådespelat,MEN hur skall någon kunna ta dessa barn på allvar igen kan man fråga sig.
2021-03-22, 00:10
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Detta är precis det han vill och du hörde ju vad han sa.. - detta måste vara det vidrigaste nån gjort i huset. Han älskar detta, för han försöker bara öka sina chanser att vinna miljonen.... Han vill skapa intriger och nu vet han ju allas svagheter då han flitigt lyssnat av allas djupa konversationer.

Men oj herre jösses, nu går han all in för att han vill att tittarna ska se hur sympatisk Pontus är när han ena sekunden sitter och beklagar sig inne i lila.

Hoppas ingen går på hans bullshit!!
Pontus spelar så jävla dåligt.

Han borde lära sig av Adrian om han vill vinna miljonen. Han har ingen chans med oss som tittar LIVE.
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nu tänker jag direkt, hmm varför går Pontus in och vill prata i enrum med Nardos. Vad kan han tjäna på det? Det var ju en hel grupp som gjorde pranket så varför prata med Nardos i enrum?

Försöker fiska röster inför imorgon. Man ser genom ormen. Han är otroligt genomskinlig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Vidrigt att Nardos får så mycket skit när halva huset var med och planerade det hela.

Så klart ska inte hon behöva ta mest skit när flera andra var inblandade men grejen är ju att hon har haft dem största bråken i huset, just därför fick hela pranket såna reaktioner. När Nardos har bråkat tidigare så har det påverkat hela gruppen, det har sällan varit bråk mellan hon och någon annan som inte har dragit över hela gruppen om du förstår vad jag menar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in