Hahaha fatta deras blickar när nån nästa vecka läser upp brev från bb:
- var redo, ha ögon i nacken, sov alltid med ett öga öppet. Denna vecka ska ni slåss tills döden inträffar. Den första som har ihjäl en annan deltagare får en plats i finalen och är immun för resten av tiden i BB.
Då sätter sig bara Judith på valfri annan deltagare så var den saken biff.
Nardos tror, eller åtminstone trodde förr - att SD är värre än Hitler och hans Tyskland. Förmodligen är hon klokare och mer allmänbildad kring det idag får man hoppas. Men SD tror jag inte är hennes cup of tea riktigt. Nardos är feminist, kvinnofrågor står henne nära hjärtat.
Nardos kanske är antisemit och tycker att det var en bra grej som Hitler gjorde med judarna?
Tanja definieras inte av hennes tid i PH och vad hon gjorde där och då. Jag tycker hennes insida speglar utåt och som gör att man bara älskar henne och jag tänker inte ens på hennes sexuella preferenser mer än att jag tycker hon är för fin att slösas på en sån som Pedram. Tanja är jordnära, kärleskfull, empatisk, ödmjuk och hon bjuder på sig själv utan att för den skull stjäla all energi från andra och har ingen dryg attityd. Därför är Tanja för mig självklar i finalen. Kanske genom den tuffa prövningen iom el olyckan som gett henne en enorm liverfarenhet och uppodlat ödmjukhet i hennes hjärta, hon har lärt sig att allt inte är självklart i livet.