Han kom upp efter att ha blivit väckt och frågade "vad händer?"
Fick som svar......."Tyst på dig, gå och lägg dig. Du har inget med det här och göra."
Det var inte världens elakste kommentar direkt men med tanke på att han inte hade gjort något och att dom faktiskt väckte honom gör kommentaren ganska onödig.
Han sov inte. Låg och snackade med Steff. Kollade på dom 2 sek innan bråket
Oj, vilken hård ton du har mot kvinnor. Men du ligger i tråden och gnällt hela säsongen av att vi använder ordet blatte i tråden. Du bevisar bara vilken kvinnosyn ni inkräktare har.
Problemet är att Tanja får stora minnesluckor när hon dricker och Peddot alltid bara vågar ge sig efter packade kvinnor. TV4 vill inte ha skandaler.
Tack! Jag satt precis o klurade på ett svar till Mr Federly men inser att det är onödigt. Ingen ide överhuvudtaget att gå in i diskussion ang kvinnosyn med en människa som ens ifrågasätter och inte ser Pedrams beteende 🥱
Nu tycker jag förövrigt att S1 kan ge upp denna diskussion och peddot kan gå vidare. Läget är ju löst
Byt inte ämne din horunge. Hon har gett tummen upp VARJE GÅNG. Vad mer kan Pedram begära och göra? Ni är ute på häxjakt. Simon har bara gått efter de nyktra brudarna eller? Eller Judith? Eller vilken jävla kuk som helst som varit med i BB sen 2002?
Inte ge sig på kvinnor på fyllan som i bikten berättar att hon får minnesluckor.
Simon fick Alkoholförbud eftersom han gömde öl, halsade i sig två öl så fort dom fick in en runda, drack oansvarigt och även sa den kvällen att han inte kan hantera alkohol. Det hade ingenting med hans och Nardos tjafs att göra. Han gjorde misstaget att bete sig som en som har problem med alkohol och sen slänga ur sig att han har problem med alkohol.
Det är pga Simon som BB satte regeln om att man inte får glömma alkohol längre.
Helt ärligt så förstår man ju båda sidorna till en viss del när det kommer till detta prank men jag tror helt ärligt att Nardos hade blivit galen om hon t.ex. var i Simons position och låg och sov!
Kommer ni ihåg hur hon reagerade över att dem pratade om sexuella grejer i rosa sovrummet när hon skulle vila?
Jag tror inte Nardos vill nån illa men hon kan verkligen inte se saker från andra perspektiv än sin egen och det är enormt störande! Hennes dubbelmoral är sjuk ibland och det är tyvärr därför många stör sig på henne så mycket, hon förstör för sig själv gång på gång! Som tittare så är hon ju väldigt underhållande men för henne själv är detta jättedåligt.
Vidrigt att Nardos får så mycket skit när halva huset var med och planerade det hela.
Pedram var den enda som tog upp andra personer än Nardos/Joel när han ifrågasatte Katti.
Pedram är större än Judith och Pontus. Även Simon den råttan pikade enbart mot Nardos när alla var samlade.