2021-03-21, 20:29
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Japp, blir en häftig dust det! Hoppeligen kommer pantrarna ut på isen med den energi de hade igår. Herrejävlar hur dom hade lekstuga! Utan Saros hade det kunnat bli tvåsiffrigt resultat, 49-21 i skott
Hoppas inte du bettat järnet på dem.
Otroligt bra spets. Men Tampa har fler hot.
Citera
2021-03-21, 20:33
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Hoppas inte du bettat järnet på dem.
Otroligt bra spets. Men Tampa har fler hot.

Jo några järn har jag bettat. Första mål Barkov så blir kvällen riktigt fin😁👍🇫🇮🍾
Citera
2021-03-21, 20:54
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Jo några järn har jag bettat. Första mål Barkov så blir kvällen riktigt fin😁👍🇫🇮🍾
Inte helt otroligt. Vi hörs i matchtråden.
Citera
2021-03-21, 23:37
Medlem
LFCYNWAs avatar
Flyers fortsatt en stor besvikelse. Fyfan vilken bortkastad säsong. Hela truppen är i vinn nu läge och även om det är en tuff division så finns det inga ursäkter för att man inte tar sig vidare till ett slutspel. Enbart tur att liket fortsatt lever tack vare att man har fått hjälp på annat håll. Visst lagets viktigaste spelare har missat tio matcher men med truppbredden Flyers har så ska det inte göra så stor skillnad.

Än roligare att Panthers går så bra, bara fem år efter att man började hypa laget. Lite jobbigt att Bob fortsättningsvis är ihålig.

Mycket spännande på gång i södra Kalifornien där både Ducks men främst Kings talanger visar fram fötterna. Vi kan vara två - tre säsonger ifrån att Kings är med och utmanar igen vilket är häftigt med tanke på vilket sist man var i för bara något år sedan.
Citera
2021-03-21, 23:59
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Flyers fortsatt en stor besvikelse. Fyfan vilken bortkastad säsong. Hela truppen är i vinn nu läge och även om det är en tuff division så finns det inga ursäkter för att man inte tar sig vidare till ett slutspel. Enbart tur att liket fortsatt lever tack vare att man har fått hjälp på annat håll. Visst lagets viktigaste spelare har missat tio matcher men med truppbredden Flyers har så ska det inte göra så stor skillnad.

Än roligare att Panthers går så bra, bara fem år efter att man började hypa laget. Lite jobbigt att Bob fortsättningsvis är ihålig.

Mycket spännande på gång i södra Kalifornien där både Ducks men främst Kings talanger visar fram fötterna. Vi kan vara två - tre säsonger ifrån att Kings är med och utmanar igen vilket är häftigt med tanke på vilket sist man var i för bara något år sedan.

Jag hoppas faktiskt att Laine skulle bli trejdad till just Kings, där tror jag han skulle blomma fullt ut. De spelar väldigt trevlig hockey nu och det känns som om de har hittat en fin kemi. Ungefär som med Minnesota och Chicago, kollektiv som överpresterar trots att de varit uträknade.
Citera
2021-03-22, 01:20
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Jag hoppas faktiskt att Laine skulle bli trejdad till just Kings, där tror jag han skulle blomma fullt ut. De spelar väldigt trevlig hockey nu och det känns som om de har hittat en fin kemi. Ungefär som med Minnesota och Chicago, kollektiv som överpresterar trots att de varit uträknade.
Ge inte upp hoppet om slutspel för Jackets ännu.
Dessutom gjorde Laine ett viktigt straffmål senast med kniven mot strupen. Kanske bidrar till att han hittar in i Jackets organisation.
Hoppas på det, fantastiskt fin kille.
Citera
2021-03-22, 06:17
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ge inte upp hoppet om slutspel för Jackets ännu.
Dessutom gjorde Laine ett viktigt straffmål senast med kniven mot strupen. Kanske bidrar till att han hittar in i Jackets organisation.
Hoppas på det, fantastiskt fin kille.

Tror tyvärr relationen Tortorella-Laine är ohållbar i längden, Laine är för egensinnig helt enkelt och passar inte in om han inte får friare tyglar. Jag hoppas han landar i Kings eller varför inte Chicago.
Citera
2021-03-22, 15:35
Medlem
thesyss avatar
Någon som såg matchen mellan Florida och Tampa igår? Vad var det Hedman och Hörnqvist bråkade om från 0:41 i den här videon? Verkar skapligt irriterade på varandra. https://www.youtube.com/watch?v=G9qUM94EyLI
Senast redigerad av thesys 2021-03-22 kl. 15:47.
Citera
2021-03-22, 18:37
Medlem
Veckans spelare i NHL:

Calle Järnkrok 6 P on 3 G
Connor McDavid 8 P on 4 G
Mika Zibenejad 8 P on 4 G
Citera
2021-03-22, 19:23
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thesys
Någon som såg matchen mellan Florida och Tampa igår? Vad var det Hedman och Hörnqvist bråkade om från 0:41 i den här videon? Verkar skapligt irriterade på varandra. https://www.youtube.com/watch?v=G9qUM94EyLI
Jag såg inget speciellt. Nån slashing hit o dit och så ryckte Victor i nån klubba. Men inget utöver det vanliga.
De här lagen ogillar varandra helt enkelt, då blir det ofta sånt här gruff.
Ser fram emot nästa möte 16 april.
Citera
2021-03-22, 19:30
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Jag såg inget speciellt. Nån slashing hit o dit och så ryckte Victor i nån klubba. Men inget utöver det vanliga.
De här lagen ogillar varandra helt enkelt, då blir det ofta sånt här gruff.
Ser fram emot nästa möte 16 april.

Jo va en hel del gurgel minsann, härligt att se när känslorna svallar på riktigt!
Citera
2021-03-22, 20:29
Medlem
Citat:
Jo va en hel del gurgel minsann, härligt att se när känslorna svallar på riktigt!

Känns som ett litet konstlat derby. Vad har Florida och Tampa för rivalitet? Infen bryr sig knappt om Panthers även om de har ett bra lag.

Kan tänka att Arizona eller Florida kan bli lag som flyttar on tio pr eller sådant. Houston och Portland, eller Hamilton skulle jag gissa på står till handa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in