2021-03-21, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, det är fan för mycket. Helt ärligt förstör han nöjet för mig. Det är så jävla irriterande då fort han dyker upp bredvid någon man försöker lyssna på. Tro fan att den jävla tomten bara kommer fram och försöker stjäla showen - varenda jävla gång!

Hahaha håller såå med 😂 som den där jobbiga fågeln i Kalle på julafton... barabappa
2021-03-21, 22:05
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Du är skapligt grov i dina uttalanden om vissa deltagare må jag säga..
Absolut inte. Jag skulle snarare säga att hon håller sig jävligt städad när hon yttrar sig om den där människan. Finns väldigt många varningstecken när det gäller honom. Jag gillar inte ett enda av hans personlighetsdrag. Riktigt obehaglig typ.
2021-03-21, 22:07
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Hon är jättesöt , ska vara kvar länge! Tror hon kommer ta plats mer när en delgaphalsar där inne försvinner (Judith, Pontus och Pedram)

Och Nardos
2021-03-21, 22:07
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Hon är trevlig att titta i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Håller med. Hon ser jävligt bra ut men det räcker inte långt. Det är tyvärr många som ska ut innan Madde.

Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Av någon anledning fick jag upp bilden av peddot när han attackerade fejk-kossans spenar...

Men att vara fin att titta på räcker ju inteeee.. Googla en snygg tjej istället! :P Jag tycker t.ex. att Adrian är fin att titta på men hade gärna bytt ut honom utan att blinka mot en rolig och ful kille istället.

Haha Moscow.. det var ett guldkorn i BBs historia när han låg där och sög på spenen
2021-03-21, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Denna Madde.. vad tillför hon förutom att ha långa diskussioner om städning och renlighet samt att springa efter Adrian som en brunstig ko?

Jag håller med.
Jag har t ex inte haft jättemycket till övers för varken Pontus eller Steffi men det känns ändå bra surt att någon av dem ska behöva åka och att Madde-miss-perfect och Alex ska få stanna.
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

Att förstå att en situation inte är självklar och att ett ömsesidigt intresse kan snabbt skifta till något ensidigt.

Utdrag ur Riksdagens utfärdande av sexualbrottslagstiftningen som började gälla 2017/2018 och där står det som följer:

Den nya regleringen innebär också att situationer som enligt nuvarande lagstiftning är att bedöma som sexuellt utnyttjande av person i beroendeställning kommer att omfattas av bestämmelserna om våldtäkt och sexuellt övergrepp.

Omständigheter som innebär att ett deltagande aldrig kan anses som frivilligt

För att den nya lagstiftningen ska få ett klart och tydligt innehåll anser regeringen att de omständigheter vars förekomst innebär att ett frivilligt deltagande aldrig kan anses föreligga bör anges i lagen. Regeringen föreslår således att en person aldrig kan anses delta frivilligt om

1. Deltagandet är en följd av misshandel, annat våld eller hot om brottslig gärning, hot om att åtala eller ange någon annan för brott eller hot om att lämna ett menligt meddelande om någon annan.

2.Gärningsmannen otillbörligt utnyttjar att personen på grund av medvetslöshet, sömn, allvarlig rädsla, berusning eller annan drogpåverkan, sjukdom, kroppsskada, psykisk störning eller annars med hänsyn till omständigheterna befinner sig i en särskilt utsatt situation

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/arende/betankande/en-ny-sexualbrottslagstiftning-byggd-pa_H501JuU29/html
Snälla berätta mer, herr juristmänniska.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Och Nardos
Ey, rör inte min Nardos, fschtårdu?
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon har berättat om att hon blev utsatt för ett sexuellt övergrepp/våldtäkt för sex år sedan, det censurerades på liven men kom tydligen med i ett avsnitt (som jag inte sett ännu). Sen följde en period med självhat, missbruk osv..
Jahaa... oj vad sorgligt.. ja då fattar man ju att hon inte mått bra..
2021-03-21, 22:09
Medlem
StoriaiLs avatar
"Jag hörde i min hörsel" - Pedram

2021-03-21, 22:10
Medlem
Vanessa22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Hahaha håller såå med 😂 som den där jobbiga fågeln i Kalle på julafton... barabappa

Håller verkligen med! Lika stora näbbar och bankar ner sig själv i marken.
2021-03-21, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
"Jag hörde i min hörsel" - Pedram

Han säger så jävla korkade saker ibland.
"Jag måste ju ha någonting att MUA i" 😆😆
2021-03-21, 22:14
Medlem
Vanessa22s avatar
En vecka med traditionellt svenskt tema skulle vara ngt- geografi, svenska, samhällskunskap och nubbar.
Sillunch varje dag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in